به نظر می‌رسید که حملات روز یکشنبه تشدید شلاق زدن نظامیان به منتقدان است .
ابوبکر ابراهیم ، سردبیر دیلی اعتماد ، در طبقه سوم اتاق خبر در شهر ابوجا در روز یکشنبه بود که سربازان جلیقه ضد گلوله به تن کردند و به همه دستور دادند تا کامپیوترهای خود را ببندند و آن‌ها را روی یک میز بگذارند .
وی گفت : " آن‌ها کامپیوتر و لپ‌تاپ ما را جمع‌آوری کردند و سپس به همه دستور دادند که تحت اسکورت وی قرار بگیرند .
آقای ابراهیم گفت سربازان همچنین به یک ساختمان مطبوعاتی یورش بردند و به طور موثر آن را بستند .
او گفت : " ما نگرش ارتش نسبت به مردم و نحوه رفتار آن‌ها را دیدیم . او گفت : " این در ذهن من بازی می‌کرد ، اما در میان ما ، bafflement وجود داشت که چیزی شبیه این می‌تواند در این عصر اتفاق بیفتد که ظاهرا ً در جامعه دموکراتیک اتفاق می‌افتد ."
در پاکستان ، چین یک متحد amenable با مقدار زیادی برای توصیه آن پیدا کرده‌است : مرزه‌ای مشترک و سابقه طولانی هم‌کاری ؛ پرچینی در جنوب آسیا در مقابل هند ؛ یک بازار بزرگ برای فروش اسلحه و تجارت با پتانسیل رشد ؛ ثروت منابع طبیعی .
هم اکنون چین در حال یافتن یک نمایش بهتر برای فن‌آوری امنیت و نظارت اش در مکانی است که زمانی با روابط نزدیک نظامی اش با آمریکا تعریف می‌شود .
وی افزود : " تمرکز بر کمربند و جاده بر روی جاده‌ها و پل‌ها و بنادر است ، زیرا اینها پروژه‌های ساخت‌وساز عینی هستند که مردم به راحتی می‌توانند آن را ببینند . پریسیلا Moriuchi ، مدیر توسعه تهدید استراتژیک در آلبوم آینده ، شرکت نظارت اطلاعاتی cyberthreat در ماساچوست گفت : " اما این فن‌آوری‌های آینده و فن‌آوری‌های سیستم‌های امنیتی آینده است که می‌تواند بزرگ‌ترین تهدید امنیتی در پروژه جاده و جاده باشد . "
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
بندر Chinese در گوادار به نام Pakistan.Cred itDrazen Jorgic / رویترز
تحکیم اتحاد امنیت چین و پاکستان در مسیر طولانی به سوی دریای عمان به حرکت در آمده‌است .
در سال ۲۰۱۵ ، تحت کمربند و جاده ، چین یک بندر نوظهور در شهر ساحلی گوادر پاکستان گرفت و پروژه را با حدود ۸۰۰ میلیون دلار برآورد کرد که شامل یک منطقه ویژه اقتصادی برای شرکت‌های چینی بود .
هدف از این هم‌کاری ، طرح اولیه‌ای برای توسعه Beidou در سایر کشورها است ، با این حال ، به ظاهر به اعتماد مشتریان خود به شبکه اداره مرزبانی آمریکا پایان می‌دهد که مقامات چینی از آن می‌ترسند و توسط ایالات‌متحده کنترل می‌شود .
اما این کشور در نظر دارد ۶۲ میلیارد دلار به چین بدهکار باشد - قبل از آنکه نرخ بهره را به ۹۰ میلیارد دلار تبدیل کند - این رقم در طی سال‌های آتی به حدود ۹۰ میلیارد دلار خواهد رسید .
اشرف Wathra ، رئیس بانک مرکزی پاکستان ، در ملا عام در سال ۲۰۱۵ گفت که هیچ گونه روشنی درباره سرمایه‌گذاری‌های چین در پاکستان نداشته و نگران افزایش سطح بدهی‌ها بوده‌است . هنوز چند ماه بعد از آن برای ارائه یک جلسه توجیهی از سوی مقامات کابینه ، چند ماه طول کشید .
در عوض ، دولت او با وعده‌های مبهم " معامله " دور شد ، اما از افشای جزئیات خودداری کرد .
یک پرچم ملی چین که مرکز نیروگاه ذغال‌سنگ ساهیوال در پاکستان است ، ۱.۹ میلیارد دلار هزینه دارد . پاکستان در حال حاضر ۱۱۹ میلیون دلار بابت پرداخت‌های عقب‌افتاده به شرکت‌های چینی برای راه‌اندازی the itAsad زیدی / بلومبرگ بدهکار است.

در اوایل ماه نوامبر ، آقای خان از Mr. در پکن دیدن کرد ، سفری که در طی آن انتظار می‌رفت تا وام‌های دو جانبه و کمک‌های مالی برای تسهیل بحران مالی پاکستان را به دست آورد .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :