در یک دیدار اواخر سپتامبر با مقامات از صندوق بین‌المللی پول ، دولت پاکستان درخواست کمک مالی ۱۲ میلیارد دلاری را کرد . براساس اطلاعات دریافتی از سوی صندوق و یک مقام پاکستانی ، نمایندگان این صندوق ، پاکستان را تحت فشار قرار دادند تا همه توافقنامه ‌های موجود با دولت چین را به اشتراک بگذارند و خواستار ورودی I.M.F. در طی هر گونه مذاکرات آتی شوند که پیش‌تر فاش نشده بود . این صندوق همچنین به دنبال تضمین این امر است که پاکستان از یک طرح نجات برای بازپرداخت وام‌های CPEC استفاده نمی‌کند .
اما مقامات پاکستانی می‌گویند که سفارت چین در اسلام‌آباد تعهد خود را افزایش داده‌است و درخواست کرده‌است که معاملات CPEC مخفی نگه‌داشته شوند و قول داده‌اند که امور مالی پاکستان را با وام‌های دو جانبه تامین کنند .
مقامات چین و پاکستان در هفته‌های اخیر در حالی که تحت موشکافی تازه‌ای قرار گرفته‌اند مدعی شده‌اند که پاکستان یک مشکل بدهی دارد ، اما مشکل بدهی چین نیست . در ماه اکتبر ، بانک مرکزی کشور یک بدهی کلی و بدهی به مبلغ ۲۱۵ میلیارد دلار را با مبلغ ۹۵ میلیارد دلار به صورت خارجی اعلام کرد . با نزدیک به نیمی از پروژه‌های CPEC - به لحاظ ارزش - پاکستان در حال حاضر به چین ۲۳ میلیارد دلار بدهکار است .
Apologizes نظامی آمریکا برای Booklet با زبان تهاجمی racially
یک کتابچه خوش‌آمد که برای نیروهای ایالات‌متحده مستقر در عربستان‌سعودی منتشر شد ، گفت که برخی از سعودی‌ها " خون سیاه " داشتند .
نویسنده : توماس گیبونز
۱ نوامبر ۲۰۱۸
واشنگتن - فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده روز پنج شنبه به خاطر ارسال یک زبان تهاجمی به زبان روسی در یک دفترچه خوش‌آمد آنلاین برای سربازان مستقر در عربستان‌سعودی عذرخواهی کرد و گفت که اسناد دیگری را که در وب سایت خود مستقر شده‌اند بررسی خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که این واژه سیاه‌پوست حذف شده‌است .
بخشی از این رساله با عنوان " مردم و جمعیت " ، جمعیت عربستان را " عمدتا ً متشکل از نوادگان قبایل بومی توصیف کرد که از زمان ماقبل تاریخ با ترکیبی از خون سیاهان از افریقا وارد شبه‌جزیره شده بودند ."
از آن زمان ، این دفترچه ۶۹ صفحه‌ای از اینترنت برداشته شده‌است . این گروه در ماه ژوئن برای ماموریت آموزش نظامی ایالات‌متحده به عربستان‌سعودی منتشر شد که یک نیروی کوچک متشکل از حدود ۱۴۰ مشاور نظامی و conduits برای فروش اسلحه آمریکایی به ریاض بود.
کاپیتان بیل ای ، سخنگوی فرماندهی مرکزی ، در بیانیه‌ای گفت که مقامات نظامی " یک بررسی داخلی از رونده‌ای ارسال و ارسال ما انجام داده‌اند و در حال انجام تحقیقی از مطالب ارسالی پیشین هستند تا اطمینان حاصل شود که موارد نامناسبی از مطالب نامناسب در وب سایت ما وجود ندارد ."
اعلان
کاپیتان اوربانوس گفت : " ما متاسفیم که این مطالب نامناسب بدون بازبینی بیشتر به وب سایت ما فرستاده شد و از هر کسی که مرتکب گناه شد عذرخواهی کرد . "
یک مقام نظامی دیگر گفت که احتمالاً این زبان از نسخه‌های قدیمی این دفترچه کپی شده‌است و زمانی که به نوشتار به روز رسانی شده در وب سایت فرمان چسبانده شده‌است ، دستگیر نشده است .
عذرخواهی ارتش آمریکا پس از اینکه حسن Minhaj ، یک کمدین ، به زبان توهین‌آمیز در برنامه نت فلیکس نشان داد ، منتشر شد . این روزنامه پیش‌تر در روز پنج شنبه توسط مجله ستاره‌ها و نوارها گزارش شده‌بود .
بخش‌های دیگر این دفترچه شامل زبانی است که از نسخه‌های قبلی به روز شده ، شامل اطلاعاتی در مورد سرعت Wi - Fi و سرعت جریان داده‌ها . بخش‌های دیگر این کتاب درباره آب و هوای عربستان و همچنین آداب و رسوم و آداب و رسوم عربستان سخن می‌گویند .

روز سه‌شنبه ، جیم mattis ، وزیر دفاع ، خواهان آتش‌بس در همسایگی یمن شد که در آن یک ائتلاف تحت رهبری عربستان‌سعودی از سال ۲۰۱۵ در حال مبارزه با شورشیان Houthi با حمایت ایران بوده‌است و میلیون‌ها آواره و ده‌ها هزار نفر کشته شدند .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :