گزارش : افسران نظامی ، اقوام شکنجه‌شده در ونزوئلا
تهیه‌شده توسط آسوشیتد پرس
۹ ژانویه ۲۰۱۹
واشنگتن - بر طبق گفته دو سازمان برجسته حقوق بشر ، نیروهای انتظامی در ونزویلا پرسنل نظامی متهم به توطئه علیه دولت رئیس‌جمهور نیکلاس Maduro را بازداشت و مورد شکنجه قرار داده‌اند .
دیده‌بان حقوق بشر و گروه غیردولتی Venezuelan Foro در گزارش مشترکی که روز چهارشنبه منتشر شد گفتند که مقامات کشور آمریکای جنوبی همچنین اعضای خانواده برخی از مظنونین را در تلاش برای یافتن آن‌ها بازداشت و شکنجه داده‌اند .
آسوشییتدپرس از وزیر کشور درخواست کرده‌است که در این باره اظهار نظر کند ، اما بلافاصله اقدام به انجام این کار نکرد . دولت ونزوئلا گزارش‌ها قبلی شکنجه را تکذیب کرده و گفته‌است که این شکنجه به درستی از حقوق بشر محافظت می‌کند .
این گزارش در حالی منتشر شد که فشار بین‌المللی در حال ساخت on می‌باشد که در حال آماده شدن برای سوگند خوردن در روز پنج شنبه به مدت شش سال است که توسط آمریکا و بیش از دوازده دولت منطقه‌ای غیرقانونی تلقی می‌شود .
این گزارش ۱۲ مورد از ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده‌است که ۳۲ نفر از جمله افسران نظامی رده‌های مختلف و شهروندان متهم به توطئه علیه دولت و همچنین اعضای خانواده برخی از مظنونین را شامل می‌شوند .
خوزه میگل Vivanco ، رئیس دیده‌بان حقوق بشر در آمریکا ، گفت : " دولت ونزوئلا به طور وحشیانه به اعضای ارتش متهم به توطئه علیه آن حمله کرده‌است .
در این گزارش آمده‌است که اعضای اطلاعات نظامی یا پلیس سیاسی بیشتر این دستگیری‌ها را انجام داده‌اند .
زندانیان abuses از قبیل کتک زدن وحشیانه ، خفگی ، قطع کف پا با تیغه تیغ ، شوک‌های الکتریکی ، محرومیت مواد غذایی و منع آن‌ها برای رفتن به حمام و تهدیدات مرگ را گزارش کرده‌اند .
Vivanco گفت که اطلاعات در این گزارش مستقیما ً از بازداشت شدگان یا بستگانشان جمع‌آوری شده‌است . محققان یا از سوالاتی در مورد تلفن به افرادی که در ونزوئلا زندگی می‌کنند یا با افسران نظامی و خانواده‌هایشان که قبلا ً کشور را ترک کرده بودند سوال کردند .
Editors
آینده منطقه‌ای کویر Struggling در مورد گلدان
ایالات‌متحده ۸ میلیارد دلار برای نیروی هوایی افغانستان اختصاص داد . هنوز Struggling .
بعد از آتش‌سوزی در کمپ چه اتفاقی می‌افتد
اعلان
همچنین ، وکلای کیفری Foro به برخی از بازداشت شدگان در روند دادرسی دادگاه خود مشاوره دادند .
هر دو گروه گفتند که سو استفاده‌های نادرست از الگویی است که توسط نهاده‌ای امنیتی ونزوئلا در طی سرکوب تظاهرات خیابانی در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ نشان‌داده شده‌است .
از سال ۲۰۱۴ ، سازمان نظارت حقوق بشر گفته‌است که بیش از ۳۸۰ پرونده رفتار خشن ، غیر انسانی یا تحقیر کننده علیه مخالفان دولت و یا مخالفان مشاهده کرده‌است ، از جمله حداقل ۳۱ مورد شکنجه در ونزوئلا .
بیش از ۱۲، ۸۰۰ نفر از سال ۲۰۱۴ در ارتباط با اعتراضات ضد دولتی دستگیر شده‌اند - از جمله بیش از ۸۰۰ غیر نظامی که از سال ۲۰۱۷ توسط دادگاه‌های نظامی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند .
اما این گروه‌ها گفتند که هیچ مقام عالیرتبه در این رابطه پاسخگو نبوده است .
Gonzalo Himiob Santome رئیس زندان Foro گفت : مجازات برای جنایات حقوق بشر در ونزویلا آگاهانه است .
موسسه CASLA مقرش در پراگ ، به ریاست تامارا Suju ، وکیل ونزوئلا ، ماه گذشته گفت که او ماه گذشته قبل از گزارش دادگاه جنایی بین‌المللی U.N.'s در مورد ۵۳۶ مورد شکنجه در ونزوئلا از سال ۲۰۱۴ از جمله ۱۰۶ نفر از سال ۲۰۱۸ را آورده‌است .

شش کشور در سال گذشته اقدام بی‌سابقه درخواست از شورای بین‌المللی کریکت برای تحقیق درباره ونزویلا برای جنایات احتمالی علیه بشریت کردند . ونزوئلا در بین نه تحقیق اولیه است که توسط دادستان‌های بین‌المللی کریکت باز شده‌است .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :