Reinforces نظامی در منطقه مرزی Syria's ادلب
به رویترز
۱۲ ژانویه ۲۰۱۹
آنکارا - رسانه‌های دولتی گزارش دادند که سربازان و تانک‌های ترکیه‌ای روز شنبه مانورهای نظامی در مرز سوریه انجام دادند ، در حالی که یک گروه ناظر گفت که یک کاروان ترکیه‌ای از مرز به شمال سوریه عبور کرده‌است .
ارتش در دومین روز نیروهای کمکی در نزدیکی استان ادلب ، تانک و خودروهای زرهی به مرز اعزام کرد که آخرین سنگر اصلی شورشیان در سوریه بود.
روز جمعه ، یک منبع امنیتی ترکیه گفت که ارتش ترکیه نیروهای خود را در داخل و خارج از منطقه تحت کنترل داشت و از گفتن اینکه آیا آخرین جنبش در حال آماده‌سازی برای عملیات داخل خود سوریه بوده‌است یا خیر خودداری کرده‌است .
رصدخانه حقوق بشر سوریه ، یک گروه نظارت مستقر در انگلستان ، گفت که یک کاروان ترکیه‌ای وارد سوریه شده‌است .
جنگجویان اسلام گرا پس از بیش از یک هفته جنگ با شورشیان تحت حمایت ترکیه ، کنترل خود را بر منطقه ادلب تشدید کرده‌اند .
در ماه سپتامبر میان ترکیه و ترکیه که چندین پست بازرسی نظامی در ادلب و رئیس‌جمهور بشار اسد ، رئیس‌جمهور اصلی Assad's برای جلوگیری از حمله ارتش سوریه ، به توافق رسیدند ، این موضوع مورد تردید قرار گرفته‌است . این قرارداد نیازمند این است که گروهه‌ای اسلام گرا از منطقه میانی اصلی اخراج شوند .
تشدید در ادلب به عنوان نیروهای آمریکایی برای عقب‌نشینی از منطقه‌ای جداگانه در شمال و شرق سوریه صورت می‌گیرد .
این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در اوائل روز شنبه وزیر دفاع ترکیه ، رئیس ستاد کل و رئیس اداره اطلاعات از واحدهای نظامی مرزی بازدید کردند و درباره " تدابیری برای برقراری صلح و ثبات در منطقه گفتگو کردند ."
او گفت : " ما هر تلاشی را برای حفظ آتش‌بس و ثبات در ادلب ، در راستای توافقنامه سوچی ، انجام می‌دهیم . Hulusi آکر ، وزیر دفاع ، گفت : " هم‌کاری نزدیک ما با روسیه ادامه دارد."
Editors
" وقتی آن را رها می‌کنم ، احساس آزادی می‌کنم . "
یاس ، عشق و لاس : سفری در داخل بحران Opioid ویرجینیای غربی
در جبهه Porch ، زندگی سیاه در نمای کامل
اظهارات Akar's یک روز پس از آن صورت گرفت که روسیه گفت این کشور متعهد به امضای توافقنامه ای با ترکیه برای تثبیت منطقه تشدید در ادلب است ، اما گفت که مسکو با افزایش تعداد تخلفات آتش‌بس نگران است .
موسسه CASLA مقرش در پراگ ، به ریاست تامارا Suju ، وکیل ونزوئلا ، ماه گذشته گفت که او ماه گذشته قبل از گزارش دادگاه جنایی بین‌المللی U.N.'s در مورد ۵۳۶ مورد شکنجه در ونزوئلا از سال ۲۰۱۴ از جمله ۱۰۶ نفر از سال ۲۰۱۸ را آورده‌است .
شش کشور در سال گذشته اقدام بی‌سابقه درخواست از شورای بین‌المللی کریکت برای تحقیق درباره ونزویلا برای جنایات احتمالی علیه بشریت کردند . ونزوئلا در بین نه تحقیق اولیه است که توسط دادستان‌های بین‌المللی کریکت باز شده‌است .
از سال ۲۰۱۴ ، سازمان نظارت حقوق بشر گفته‌است که بیش از ۳۸۰ پرونده رفتار خشن ، غیر انسانی یا تحقیر کننده علیه مخالفان دولت و یا مخالفان مشاهده کرده‌است ، از جمله حداقل ۳۱ مورد شکنجه در ونزوئلا .
بیش از ۱۲، ۸۰۰ نفر از سال ۲۰۱۴ در ارتباط با اعتراضات ضد دولتی دستگیر شده‌اند - از جمله بیش از ۸۰۰ غیر نظامی که از سال ۲۰۱۷ توسط دادگاه‌های نظامی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند .
اما این گروه‌ها گفتند که هیچ مقام عالیرتبه در این رابطه پاسخگو نبوده است .
Gonzalo Himiob Santome رئیس زندان Foro گفت : مجازات برای جنایات حقوق بشر در ونزویلا آگاهانه است .
در این گزارش آمده‌است که اعضای اطلاعات نظامی یا پلیس سیاسی بیشتر این دستگیری‌ها را انجام داده‌اند .
زندانیان abuses از قبیل کتک زدن وحشیانه ، خفگی ، قطع کف پا با تیغه تیغ ، شوک‌های الکتریکی ، محرومیت مواد غذایی و منع آن‌ها برای رفتن به حمام و تهدیدات مرگ را گزارش کرده‌اند .

Vivanco گفت که اطلاعات در این گزارش مستقیما ً از بازداشت شدگان یا بستگانشان جمع‌آوری شده‌است . محققان یا از سوالاتی در مورد تلفن به افرادی که در ونزوئلا زندگی می‌کنند یا با افسران نظامی و خانواده‌هایشان که قبلا ً کشور را ترک کرده بودند سوال کردند .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :