گزارش : افسران ارتش , بستگان شکنجه شده در ونزوئلا
توسط آسوشیتد پرس
ای .
واشنگتن - بنا به گفته دو سازمان برجسته حقوق بشر , نیروهای انتظامی در ونزوئلا , به اتهام توطئه علیه دولت رئیس‌جمهور نیکلاس سارکوزی , بازداشت و شکنجه شده‌اند .
دیده‌بان حقوق بشر و گروه غیردولتی ضد دولتی ونزوئلا روز چهارشنبه در یک گزارش مشترک اعلام کردند که مقامات در کشور آمریکای جنوبی همچنین اعضای خانواده برخی از مظنونین را در تلاش برای مکان‌یابی آن‌ها بازداشت و شکنجه کرده‌اند .
اسوشیتد پرس از وزارت داخله خواست نظری بدهد اما فورا ً یکی از آن‌ها را دریافت نکرد . دولت ونزوئلا گزارش‌های قبلی شکنجه را رد کرد و گفت که از حقوق بشر محافظت می‌کند .
این گزارش با عنوان فشار بین‌المللی منتشر شد که در حال آماده شدن برای سوگند خوردن در روز پنج شنبه برای یک دوره ۶ ساله نامشروع توسط دولت و بیش از دوازده دولت منطقه‌ای است .
تبلیغات
در این گزارش مواردی از قبیل ماموران نظامی رده‌های مختلف و غیر نظامی متهم به توطئه علیه دولت و همچنین اعضای خانواده برخی از مظنونین تحلیل شده‌است .
جوز میگوئل آخور , مدیر آمریکایی دیده‌بان حقوق بشر گفت : " دولت ونزوئلا به طرز بی‌رحمانه‌ای اعضای ارتش را به توطئه علیه آن متهم کرد . " وی گفت : " در برخی موارد آن‌ها زمانی که نمی‌توانند مظنونان را پیدا کنند , به خانواده یا سایر غیرنظامیان می‌روند . "
برخی برندها پیش از این در حال آزمایش با تقویم مد هستند .
این مارک که توسط سیمون ریزو , طراح فرانسوی بنیانگذاری شده بود , در حال افزایش است .
اولین مجموعه کاملا ً مشترک این برند , یک سیلوئت بزرگ بزرگ با پوششی از لباس‌های بافتنی , لایه‌ای پیچیده و شال پوششی پوشانده شده با لباس‌های در آغوش گرفتن بدن بود .
ریزو در پشت صحنه گفت : " بالاتر از همه , ما خیلی خوب بودیم . " " همیشه این رگه تمسخر وجود داشت . ما به اندازه کافی گفتیم . "
برای زنان , یک پیراهن زیبای آسمان - آبی که در دور کمر قرار داشت و یک گردن لاک‌پشت در آن به رنگ خاکستری در برمودا خاکستری پوشیده شده بود. با هوای سرد , شلوار دو لایه زیر دامن . یک دامن پیراهن پوش نقره‌ای با یک شلوار کوتاه و شلوار کوتاه به رنگ آبی لیمویی پوشیده بود .
یک پیراهن بلند و بزرگ به تن داشت که با آستین‌های چرمی پوشیده شده بود .
" دیگر شعار یا شعار وجود ندارد . در حقیقت , یک پیراهن سفید ساده وجود دارد که سمبل ایده‌ای است که اکنون داریم . "
این مجموعه همچنین لباس‌های سفارشی برای هر دو جنس نشان می‌داد . به نظر می‌رسید که به دو قسمت تقسیم شده‌اند .
با استفاده از کلاه برداری و استفاده از دستکش و دستکش .
به نقل از یک راننده اتوموبیل رانی که در آن شرکت کرده بود : " اگر همه چیز تحت کنترل داشته باشید , به اندازه کافی سریع نمی‌روید . "
شعله‌ها به پای شلوار جین پوشیده از تی‌شرت سفید پوش تبدیل شدند و سپس روی یک پیراهن و شلوار پاره شد . یک جزیره زیبای ساخته‌شده از زیگ زاگ منظم و شکل الماس به امواج سریع تبدیل شده‌است .
پالتو دو سینه هاگ رید آنقدر خفه نبودند که نمی‌توانستند با پالتو پوست خز پوشیده شوند . بمب گذاران و پالتوهای دارای عکس‌های کارتونی مانگا بودند . جلیقه‌های جین شسته شده با شلوار جین پوشیده شده و با شلوار جین جفت شده بودند .

وایت نی که اغلب از ایتالیای بومی الهام می‌گیرد , اروپا را با واژه‌هایی مانند یورو - امید , به صورت کت‌های چرمی یا مزین به لباس‌های بافتنی خود جشن می‌گیرد .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :