نگاهی پر از غرور و غرور نظامی به نام Silhouette ، با whimsy
تهیه‌شده توسط آسوشیتد پرس
۱۳ ژانویه ۲۰۱۹
MILAN - هیچ کجا انتقال در دنیای مد روز به روز آشکارتر از برنامه پیش‌نمایش menswear در میلان صورت می‌گیرد که در دومین دوره از سه روز یکشنبه رخ می‌دهد .
تنها در میلان سه روز برای هفته مد در نظر گرفته می‌شود ؛ تقویم menswear پاریس شش روز کامل را مطالبه می‌کند .
طراحان به تفکیک قوانین دنیای مد اشاره می‌کنند . یک چرخه چهار هفته‌ای سخت زمانی که پایتخت‌های مد را هدایت می‌کند، menswear و womenswear را پوشش می‌دهد و تقویم بهار / تابستان و تقویم‌های زمستانی را پوشش می‌دهد . اکنون طراحان تصمیم می‌گیرند در جای دیگری سرمایه‌گذاری کنند تا توجه مصرف کنندگان را جلب کنند.
Gucci و جورجو آرمانی هر دو از چرخه menswear برای زمستان آینده در میلان و ارائه نمایش‌های مشترک در ماه فوریه و حفظ حضوری در این ماه با رویداده‌ای دیگر هستند . آرمانی با عکاس فرانسوی چارلز Freger در موزه Silos خود نمایشگاهی را افتتاح کرد . گوچی ( Gucci ) میزبان برنامه‌ای در روز پایانی در مرکز گوچی اش است .
Miuccia پرادا می‌بیند که جهانی " دشوارتر ، خطرناک ، جوش " و تفسیر آن از طریق مد است .
مجموعه اخیر او یک سیلوئت نظامی قوی داشت ، اما با جزئیات عجیب و غریب خنثی شد .
پرادا می‌گوید : " طبیعتا ً می‌دانستم که می‌خواهم این کار را بکنم ، اما تنها چیزی که در ذهن داشتم ، ارتش بود ."
بیشتر به صورت سیاه و سیاه به نظر می‌رسید ، با کت و شلوار شیک و ظریف که برای اولین بار با کت و شلوار پوشیده شده، پیراهن بدون پیراهن پوشیده شده و شلوار کوتاهی به تن داشت که قوزک برهنه را نمایان می‌ساخت.
اما این مجموعه بیش از یک حالت داشت ، متناوب بین احساس منظم of دو سینه که با یک کمربند سه‌گانه بسته شده‌بود و the سینه برهنه که با سینه‌های برهنه آراسته شده بود ، با پیراهن‌های باز تزیین شده بود.
همیشه بازیگوش بود ، پرادا به نظر می‌رسید که ارتش با وصله‌های قهوه‌ای و رنگی روی شانه‌هایش ، مثل epaulets ، و tufts با لهجه‌های مختلف پوشیده از کلاه نگاه می‌کند .
Editors
 " من احساس نامرئی می‌کنم " : دانشجویان بومی در مدارس عمومی ثبت‌نام می‌کنند .
۱۰۰ کتاب مهم سال ۲۰۱۸
یک روز ، یک زندگی : وقتی یک Medic در غزه کشته شد ، تصادف بود ؟
Prints روی پیراهن‌ها عبارت بودند از پیچ و مهره صاعقه و قلب‌های تپنده که با درستی تشریحی قرار گرفته بودند و با تکان دادن به فیلم‌های ترسناک قشنگ سر تکان می‌دادند .
به گفته مری شلی ، موسیقی متن موسیقی متن سخت‌تر از موسیقی از " نمایش فیلم " راکی " و " خانواده Addams " بود ، اما مجذوب آن شده بود که نویسنده‌ای که یک هیولا را خلق کرده بود، مری شلی ، ابتدا مجبور شد تحت نام her انتشار یابد .
طراح نمایش را با ظاهر برای زنان ، از جمله لباس مناسب با لباس‌های ورزشی خارجی ، پوشیدن لباس‌های مهمانی با لباس‌های مجلل و دامن‌های پر زرق و برق با لهجه‌های مختلف ، قطع کرد . یک پیراهن کالا که در لباس سیاه نصب شده‌بود با یک کلاه کرکی قرمز و قرمز جفت شده بود .
طراح بریتانیایی ، جان ریچموند ، بازگشت خود را به تقویم مد میلان با یک مجموعه مشترک نشان داد که دارای ظاهری جذاب برای مردان و لباس‌های شیک و پر زرق و برق برای زنان بود .
" این تقریبا ً دو مجموعه است . من سعی نمی‌کنم کاری انجام دهم که برای مردان و برای زنان کار کند . "
ریچموند با گلدوزی ژاپنی بر روی لباس‌های نظامی بازیابی شده و کیسه‌هایی برای مردان و decorated Levi's شده با بال sequined بر روی باسن برای زنان ، گلدوزی شده بود .
" ما مجبوریم شلوار جین بیشتری بسازیم . او گفت : " در حال حاضر تعداد زیادی شلوار جین وجود دارد . "
لباس‌های Women's بسیار ظریف ، با شانه‌های نوک‌تیز ، شانه نوک‌تیز و نامتقارن کوچک و نامتقارن هستند . چکمه‌های wedge ریچموند با جزئیات حاشیه‌ای برای زنان طراحی شده‌بود .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

برای مردان ، او به کفش Doc Martens ، که به تلاش افتاده بود ، چسبیده بود .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :