Stunt مرزی ترامپ حامی سلامتی ارتش ما است .
رئیس‌جمهور از ارتش آمریکا برای مقابله با هیچ تهدید واقعی ، اما به عنوان سربازان اسباب‌بازی با قصد دستکاری یک انتخابات میان‌دوره‌ای خانگی استفاده کرد .
توسط گوردون آدامز ، لارنس B . ویلکرسون و Isaiah ویلسون سوم
آقای آدامز پروفسور بازنشسته دانشکده خدمات بین‌المللی دانشگاه آمریکایی است . آقای ویلکرسون ، سرهنگ بازنشسته ارتش ، یک استاد دولت و سیاست عمومی در کالج ویلیام & مری است . آقای ویلسون ، سرهنگ بازنشسته ارتش ، مدرس ارشد موسسه خیریه دانشگاه ییل برای امور جهانی است .
۱۹ نوامبر ۲۰۱۸
سربازان آمریکایی که به کمپ اصلی Donna رسیدند، یکی از پایگاه‌های نظامی متعدد در امتداد مرز با Mexico.Cred itTamir برای نیویورک‌تایمز قرار داشت .
یک هفته پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای ، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده اعلام کرد که تا ۱۵، ۰۰۰ نیروی نظامی فعال ارتش را در مرز مکزیک و مکزیک مستقر خواهد کرد تا با کاروان تهدید پناهندگان و پناهجویان روبرو شود . سربازان در صورت لزوم از زور استفاده خواهند کرد تا از چنین " تهاجم " ایالات‌متحده جلوگیری کنند .
اعلامیه آقای ترامپ و استقرار آن‌ها ( تقریبا ۵، ۹۰۰ ) احتمالا ً کاملا قانونی بودند . اما ما دو حزبی هستیم که با دهه‌ها تجربه در و با پنتاگون ، و برای ما ، این اقدام سابقه‌ای خطرناک ایجاد می‌کند . ما می‌ترسیم که این مساله در دست عمومی از دست رفته بر سر تصمیم از دست رفته باشد ، بنابراین اجازه دهید روشن باشیم : رئیس‌جمهور از نیروهای نظامی آمریکا علیه هیچ تهدید واقعی استفاده نمی‌کند بلکه به عنوان سربازان اسباب‌بازی با هدف دستکاری نتیجه انتخابات میان‌دوره‌ای داخلی ، استفاده بی‌سابقه از ارتش توسط یک رئیس‌جمهور نشسته استفاده کرده‌است .
بحث عمومی بر مسائل ثانویه متمرکز بود . آیا واقعا ً تهدیدی برای امنیت آمریکا از یک گروه غیر مسلح از پناهندگان خسته و پناه‌جو در پیاده و هزاران مایل از مرز وجود دارد ؟ حتی ارزیابی داخلی ارتش این یک تهدید بسیار معتبر نبود .
آیا رئیس‌جمهور می‌تواند از قبل ادعای حق پناهندگی بدون موشکافی را رد کند ؟ به احتمال زیاد ، این تخطی از تعهدات پیمانی است که آمریکا به عنوان بخشی از قرارداد خود برای کنوانسیون‌های پناهندگی در سال ۱۹۶۷ که به دنبال چند دهه بوده‌است را نقض می‌کند .
استقرار در زمینه بودجه دفاعی ، یک مرغ دریایی (albatross ) نیست . ما هم اکنون به سربازان ، هر جایی که مستقر می‌شوند ، پرداخت می‌کنیم و هزینه‌های افزایشی واقعی ارسال آن‌ها به مرز می‌تواند ۱۰۰ میلیون دلار به ۲۰۰ میلیون دلار ، بخش کوچکی از ۷۱۶ میلیارد دلار بودجه دفاعی شود .
با این حال ، ما می‌توانیم راه‌های زیادی را برای استفاده بهتر ، مانند بهبود آمادگی ، در نظر بگیریم .
همچنین برای یک رئیس‌جمهور غیرمعمول نیست که از نیروهای نظامی بخواهد که در حمایت از عملیات امنیت مرزی به مرز اعزام شوند . روسای جمهور هر دو طرف سربازان را به مرز اعزام کرده‌اند تا از کارکرده‌ای پشتیبانی مانند مهندسی ، لجستیک ، حمل و نقل و نظارت پشتیبانی کنند .
اما این استقرار به طور کلی در اعداد کوچک‌تر ، معمولا ً گارد ملی بوده‌است و هرگز کاروانی از پناهندگان و پناهندگان را متوقف نمی‌کند .
بنابراین ، سخاوتمندانه ، برخی از جنبه‌های استقرار ، حداقل قابل دفاع هستند . اما یکی وجود ندارد و این جنبه استفاده سیاسی داخلی است - یا به عبارت دیگر سو استفاده از ارتش .
جیمز mattis ، دبیر وزارت دفاع ، تاکید کرد که وزارت دفاع این کار را انجام نمی‌دهد ، اما این یک شیرین‌کاری سیاسی آشکار بود . رئیس‌جمهور از یک خط عبور کرد - ارتش قرار است از سیاست داخلی خارج شود . همانطور که بسیاری از بازنشستگان ارشد نظامی مدعی شده‌اند ، نیروها و نباید یک ابزار سیاسی باشند . آن‌ها سربازان اسباب‌بازی نیستند که توسط رهبران سیاسی ، بلکه یک موسسه بی‌طرف ، به طور سیاسی صحبت کنند .
Editors
تایگر beetles Puritan ، " شکارچیان Vicious " ، ماه مه دوباره شکار کرد
۳، ۷۰۰ مولدها و ۶۶۶ میلیون دلار ( ۶۶۶ میلیون دلار ) : پیمانکاران FEMA برای تعمیرات و تعمیرات در پورتوریکو به شدت شارژ می‌شوند .

نویسندگان مرد سیاه برای زمان ما

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :