طراح گفت که exhortation برای استفاده مجدد ، بازیافت و کاهش هزینه یک فصل برای این فصل نیست ." وی گفت : " این یک موضوع برای همیشه است ."
قوانین جدید در دنیای مد
ریچموند گفت که کتاب قانون در دنیای مد از بین رفته‌است .
او گفت : " اینستاگرام در درجه اول این چشم‌انداز را تغییر داده‌است . ما باید آن را بپذیریم و از آن لذت ببریم و آن را کار کنیم ."
طراح menswear و womenswear را نشان داد که پیش از این شروع به فروش در ابتدای سال کرده‌است و توجه خریداران را زود دریافت کرده‌است . مصرف کنندگان خواهان لباس‌هایی هستند که فورا ً در اینستاگرام می‌بینند .
تا زمانی که womenswear در ماه آینده " it's " به پایان برسد ، "it's " خیلی دیر به پایان می‌رسد . Richmond که زمان خود را بین ناپل و لندن تقسیم می‌کند ، گفت : " برخی از خریداران دیگر باز می‌گردند . "
او گفت : " شاید در آینده نشان دهیم که در فصل بیشتری وجود دارند . "
برخی ممکن است بگویند که روسای جمهور همیشه از نیروهای سیاسی استفاده می‌کنند . و بنابراین آن‌ها معمولا ً در زمینه تصمیمات سیاست خارجی که دارای مفاهیم سیاسی هستند ، انجام می‌دهند . فکر کنید لیندون جانسون سربازان بیشتری را به ویتنام می‌فرستد ، زیرا می‌ترسید که او برای " بریدن و فرار " از این درگیری مورد حمله قرار گیرد . یا جورج دبلیو . بوش در مورد ماموریت " ماموریت " زمانی که صدام‌حسین سرنگون شد بود. این ها مشابه استفاده از نیروهای نظامی در خانه برای مزیت انتخاباتی نیستند .
کسب و کارها ، نه امنیت ، هدف رئیس‌جمهور است . دو نفر از ما چندین سال در ارتش خدمت کرده‌ایم ؛ در حالی که همه نیروها باید از دستورها قانونی و اخلاقی رهبران غیر نظامی اطاعت کنند ، آن‌ها باید ایمان داشته باشند که این رهبران غیر نظامی از آن‌ها برای اهداف مشروع امنیت ملی استفاده می‌کنند . اما استقرار نیروهای مرزی ، حق نظامی را در میانه انتخابات میان‌دوره‌ای قرار داد و باعث ایجاد یک بحران عدم وجود برای تحریک آرای یک حزب شد .
وقتی اقدامات حزبی مانند این اتفاق می‌افتد ، آن‌ها سنت‌های نظامی - نظامی را زیر پا می‌گذارند و آن ایمان را با آسیب‌های بالقوه طولانی‌مدت به روحیه نیرو و روش دموکراتیک ما - همه برای منافع انتخاباتی ، نقض می‌کنند .
استقرار یک شاهکار ، یک شاهکار ، و به دیدگاه ما ، سو استفاده از ارتش که باید منجر به استعفا از سوی آقای mattis شود ، به جای آن که به این مشروعیت آشکار نظامی آمریکا ملحق شود .
گوردون آدامز استاد بازنشسته دانشکده خدمات بین‌المللی دانشگاه آمریکایی است و از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۷ مقام ارشد بودجه کاخ سفید برای امنیت ملی بود . لارنس بی . ویلکرسون ، سرهنگ بازنشسته ارتش و یک استاد دولت و سیاست عمومی در کالج ویلیام & مری ، در سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ رئیس کارمندان دولت بود . Isaiah ویلسون ۳ ، مدرس ارشد موسسه خیریه دانشگاه ییل برای امور جهانی ، یک سرباز بازنشسته ارتش است که به مدت ۲۸ سال یک افسر ارتش خدمت وظیفه بوده‌است که شامل چندین تور خدمات رزمی در عراق و افغانستان می‌شود .
مقامات وزارت دفاع می‌گویند که آن‌ها انتظار دارند که اغلب کاهش نیروها و کاهش ماموریت از آفریقای مرکزی و غربی تامین شود ، جایی که ماموریت‌های ویژه عملیات متمرکز بر آموزش نیروهای نظامی آفریقایی برای مبارزه با تهدید رو به رشد گروه‌های شبه‌نظامی اسلامگرای افراطی است .
آقای ترامپ به رهبران کره‌جنوبی گفت که او از آن‌ها می‌خواهد میزان پولی که برای نیروهای آمریکایی در شبه‌جزیره پرداخت می‌کنند را دوبرابر کنند ، درخواستی که دولت سئول رد می‌کند . درست همانطور که آقای ترامپ در مورد اینکه چرا ایالات‌متحده و کره‌جنوبی باید تمرینات نظامی مشترک انجام دهند سوال کرده‌است ، او نیز از این سوال کرده‌است که چرا سئول بیش از این هزینه ندارد که نیروهای آمریکایی در دست داشته باشد .

براساس توافقنامه ای که قرار است در پایان سال به پایان برسد ، کره‌جنوبی در سال برای نزدیک به ۳۰۰۰۰ سرباز آمریکایی که در شبه‌جزیره مستقر شده‌اند ، بالغ بر ۸۳۰ میلیون دلار می‌پردازد . مقامات وزارت دفاع می‌گویند که آقای ترامپ به مبلغ ۱.۶ میلیارد دلار در سال درخواست کرده‌است .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :