تصمیم برای کاهش نیروهای نظامی در افریقا در پاییز گذشته منجر به کشته شدن چهار سرباز آمریکایی و یک حمله در جنوب غربی سومالی شد که در ماه ژوئن کشته شد .
پایگاه نیروی هوایی MacDill در تامپا ، Fla . ژنرال جوزف آل . Votel ، رئیس فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده ، هفته گذشته با رهبران پنتاگون در تماس تلفنی با رهبران پنتاگون بود و سعی داشت نحوه صحبت کردن با آقای ترامپ را از تصمیم خود مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از سوریه مشخص کند .
فرمانده او در اصل به او دستور داد تا نیروی مبارزه را رها کند - کرده‌ای سوریه - که در کار با ارتش آمریکا در مبارزه با دولت اسلامی موثر بوده‌است . این حرکت همچنین تاثیر را در سوریه به روسیه و ایران واگذار می‌کند .
تا روز دوشنبه ، دستیارانش اعلام کردند که ژنرال Votel قبول کرده‌است که آقای ترامپ قصد نقل‌مکان نخواهد داشت . به گفته یکی از مقامات وزارت دفاع با اطلاع از جلسه ، در طی نشست کارکنان ، یک افسر از ژنرال Votel پرسید که آیا نیروهای آمریکایی در حال بازگشت به خانه هستند . ژنرال Votel لبخند تلخی زد و جوابی نداد .
روز بعد - سه‌شنبه - ژنرال Votel تعدادی از افسران را به دفترش فراخواند و به آن‌ها گفت که رئیس‌جمهور تصمیم گرفته تا تمامی نیروها را از سوریه خارج کند . در واشنگتن ، مشاوران ارشد آقای ترامپ هنوز در تلاش بودند تا رئیس‌جمهور را از این تصمیم منصرف کنند، اما فرماندهی مرکزی دستور راهپیمایی خود را داشت ، ابتدا از آن‌ها خواست تا به کردها اطلاع دهند .
سه‌شنبه‌شب در تامپا ، ژنرال Votel دوست کرد او Mazlum Kobane نام دارد . سال‌ها است که ژنرال Votel صحبت‌های هفتگی خود را با آقای Kobane - فرمانده‌کل گروه کرد ، که به عنوان نیروهای دموکرات سوریه شناخته می‌شود ، برگزار کرده‌است - مردی که آمریکایی‌ها برای حفظ قول خود به آنجا آمده بودند .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
مقامات وزارت دفاع گفتند که صبح روز چهارشنبه ، حتی پس از اینکه خبر دادند که آمریکایی‌ها آن‌ها را ترک خواهند کرد ، مبارزان کرد به نبرد علیه دولت اسلامی در شمال سوریه ادامه دادند .
افغانستان
دستور دولت ترامپ برای خروج تقریبا ً ۷۰۰۰ نیروی نظامی از افغانستان در ماه‌های آینده یک تغییر ناگهانی در جنگ در آنجا است .
آقای ترامپ نسبت به جنگ افغانستان هیچ رازی را پنهان نکرده است و او مجبور شد سال گذشته با استراتژی افغانستان در افغانستان صحبت کند که خواستار افزایش تعداد سربازان شد . مانند رئیس‌جمهور قبل از او ، باراک اوباما ، آقای ترامپ دوست ندارد به ریختن خون و گنج آمریکایی در یک جنگ که توسط همه حساب‌ها به جز پنتاگون ، به بن‌بست رسیده‌است ، ادامه دهد .
برخلاف گذشته ، آقای ترامپ تصمیم گرفت که عقب‌نشینی خود را بدون اطلاع دولت افغانستان یا شرکای ناتو ، که آن‌ها نیز خون و گنج خود را در تلاش جنگی آمریکا در آنجا قرار داده‌اند ، آغاز کند .
Oana Lungescu ، سخنگوی ناتو ، در ایمیلی گفت : " ما گزارش‌ها را دیده‌ایم . " وی افزود : " تعهد ما مهم است که اطمینان حاصل کنیم که افغانستان دیگر به پناه‌گاه امنی برای تروریست‌های بین‌المللی تبدیل نشود که بتوانند ما را در خانه تهدید کنند ."
نیجر ، مالی و چاد

صدها نیروی آمریکایی در آفریقا مجدداً تخصیص داده خواهند شد و تعداد ماموریت‌های ویژه عملیات در قاره به شدت تحت استراتژی دولت ترامپ برای تغییر تمرکز از تهدیدات تروریستی به چالش‌های " قدرت بزرگ " کشورهایی مانند چین و روسیه تنظیم خواهد شد .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :