چین همانطور که در اقتصاد غیر نظامی خود دارد ، در برخی موارد به طور غیر قانونی فناوری‌های خود را از بقیه جهان خریداری کرده یا جذب کرده‌است . بسیاری از سخت‌افزارهای نظامی آن متعلق به شوروی است یا در طراحی‌های قدیمی شوروی مدل شده‌اند ، اما با هر موج جدیدی از تولید ، تحلیلگران می‌گویند که چین در حال استقرار قابلیت‌های پیشرفته بیشتری است .
اولین ناو هواپیمابر چین در ابتدا توسط اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۸۸ راه‌اندازی شد و زمانی که کشور سه سال بعد سقوط کرد زنگ خورد . اوکراین که به تازگی مستقل شده ، ۲۰ میلیون دلار به یک سرمایه‌گذار چینی فروخت که مدعی بود این هتل تبدیل به یک کازینو شناور خواهد شد ، هر چند که او واقعا ً از طرف پکن عمل می‌کرد که این کشتی را نوسازی کرده و نامش را " لیائونینگ " گذاشته بود.
دومین ناو هواپیمابر - که هنوز نامش ذکر نشده - عمدتا ً براساس طرح‌های " است ، اما گزارش شده‌است که فن‌آوری پیشرفته دارد . در ماه فوریه ، شرکت صنعت Shipbuilding چین اعلام کرد که طرح‌هایی برای ساخت حامل‌های انرژی هسته‌ای دارد که استقامت بسیار بیشتری نسبت به آن‌هایی دارد که به سوخت‌گیری مجدد نیاز دارند .
ارتش چین با مشکلات رو به رشدی مواجه شده‌است . با فساد مالی، که آقای Xi وعده پاک کردن آن را داده، و فقدان تجربه رزمی ، مختل شده‌است . به عنوان یک نیروی مبارزه ، هنوز با جنگ تست نشده است .
در ماه ژانویه ، زمانی که یکی از پیشرفته‌ترین زیردریایی‌های آن به طور نزدیک به جزایر مورد مناقشه معروف به the در ژاپن و Diaoyu در چین نزدیک شد ، دست‌پاچه شد . زیردریایی حمله هرگز نباید پیدا بشه .
دومین ناو هواپیمابر همچنین به نظر می‌رسد که سکسکه تجربه کرده‌است . اولین محاکمه دریایی آن در ماه آوریل اعلام شد و سپس به طور غیرقابل توجیهی به تاخیر افتاد. خبرگزاری رسمی ژینهوا بدون شرح جزئیاتی ، گزارش داد که مدت کوتاهی پس از این محاکمه در ماه مه ، مدیر عمومی چین Shipbuilding تحت بررسی " نقض جدی قوانین و مقررات " قرار گرفت .
دیواره آتش سوزان در دریای جنوب چین . صف‌آرایی موشک در سه جزیره که در جزایر Spratly مورد اختلاف واقع شده‌است - subi ، Mischief و صلیب‌سرخ - اعتراضات را از کاخ سفید House.Cred ، از طریق گتی ایماژ )
دفاع از ادعاها
با این وجود ، پیشرفت‌های نظامی چین به رهبری این کشور دست یافته‌است .
رسانه‌های دولتی اعلام کردند که در تابستان بعد از این که با شش کشتی جنگی دیگر از طریق تنگه Miyako که جزایر Ryukyu ژاپن را شکافته و اولین عملیات پرواز خود را در اقیانوس آرام انجام داد ، با شش کشتی جنگی آماده شد .
گروه نبرد Liaoning در حال حاضر به طور معمول در تایوان دور می‌زند . بنابراین جت‌های جنگنده چینی و بمب گذاران .
جنگنده جدید J - ۲۰ چین اولین ماموریت آموزشی خود را در ماه مه در دریا انجام داد ، در حالی که بمب‌گذار استراتژیک آن ، یعنی H - ۶ ، برای اولین بار در جزیره "وودی " در جزیره "Paracels " فرود آمد . از فرودگاه کوچک یا از آن سوی جزایر Spratly ، بمب گذاران می‌توانستند به همه جنوب شرقی آسیا حمله کنند .
گزارش اخیر پنتاگون حاکی از آن است که پرواز ۶ - ۶ در اقیانوس آرام به منظور نشان دادن توانایی حمله به پایگاه‌های آمریکا در ژاپن و کره‌جنوبی و در فاصله بسیار دور از گوام بوده‌است .
لی Jie ، یک تحلیلگر موسسه تحقیقات نیروی دریایی چین در پکن ، گفت : " رقابت راه آمریکا برای دیدن آن است .
و منافع چین در حال گسترش است .
در سال ۲۰۱۷ ، این کشور اولین پایگاه نظامی خارجی خود را در جیبوتی ، در شاخ آفریقا افتتاح کرد و گفت که برای حمایت از مشارکت خود در گشت‌های چند ملیتی در خارج از سومالی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

هم اکنون به نظر می‌رسد که در حال برنامه‌ریزی برای دستیابی به شبکه‌ای از بنادر و پایگاه‌های خود در سراسر اقیانوس هند است . طبق گزارش جدیدی که توسط C۴ADS ، یک سازمان تحقیقاتی در واشنگتن منتشر شد ، اگرچه ظاهرا ً بازرگانی ، این پروژه‌ها زمینه را برای یک گردن‌بند از تمهیدات سوخت‌گیری مجدد و resupply فراهم کرده‌اند که " عملیات‌های دریایی بلندمدت پکن را تسهیل خواهد کرد " .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :