کره‌جنوبی و کره‌جنوبی Drills نظامی را معلق کردند
جیم mattis ، وزیر دفاع و همتای کره‌جنوبی او ، جونگ Kyeong ، در طی جلسه‌ای در Singapore.Cred itDon وانگ / Associated تصمیم گرفتند تا این تمرین‌ها را به تعویق بیاندازند .
تصویر
جیم mattis ، وزیر دفاع و همتای کره‌جنوبی او ، جونگ Kyeong ، در طی جلسه‌ای در Singapore.Cred itCreditDon وانگ / Associated تصمیم گرفتند تا این تمرین‌ها را به تعویق بیاندازند .
نوشته هلن کوپر
۱۹ اکتبر ۲۰۱۸
سنگاپور - مقامات پنتاگون روز جمعه گفتند که ایالات‌متحده و کره‌جنوبی در سال جاری تمرینات نظامی دیگری را به عنوان بخشی از تلاش برای ادامه مذاکرات هسته‌ای کره‌شمالی با کره‌شمالی به تعویق انداخته‌اند .
جیم mattis ، وزیر دفاع و همتای کره‌جنوبی او ، جونگ Kyeong ، تصمیم گرفتند تا این تمرین را به نام Vigilant آس در طی جلسه‌ای در سنگاپور به تعویق اندازند .
دنا وایت ، منشی مطبوعاتی پنتاگون ، گفت که این تصمیم " برای دادن هر فرصتی برای ادامه دادن به روند دیپلماتیک " اتخاذ شده‌است . او گفت که ژاپن مطلع شده‌است .
تصمیم تعلیق این مانور به این دلیل صورت گرفت که دولت ترامپ به تلاش‌ها برای رسیدن به توافقی که هدف آن کنترل جاه‌طلبی‌های هسته‌ای پیونگ یانگ است ، ادامه می‌دهد . آقای ترامپ به خصوص از این تمرینات خوشش نمی‌آید ، زیرا می‌گوید که آن‌ها بسیار هزینه دارند .
اعلان
در ماه ژوئن ، بدون مشورت با پنتاگون ، رئیس‌جمهور پس از دیدار با رهبر کره‌شمالی ، کیم جونگ اون ، مانورهای بزرگ نظامی خود را با کره‌جنوبی به حالت تعلیق درآورد . دو ماه بعد ، آقای ترامپ هنگامی که آقای mattis در را برای ازسر گرفتن تمرین‌ها باز کرد ، او را سرزنش کرد .
دادگاه تجدید نظر با ترامپ در پرونده نظامی Transgender
تهیه‌شده توسط آسوشیتد پرس
۴ ژانویه ۲۰۱۹
واشنگتن - یک دادگاه استیناف فدرال روز جمعه در مورد تلاش Pentagon's برای محدود کردن خدمت سربازی به افراد تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داد ، اما تغییر won't حاکم که می‌تواند در این نقطه خدمت کند یا خدمت کند .
یک هیات سه‌نفره دادگاه استیناف حوزه ایالات‌متحده روز جمعه حکم داد که یک قاضی دادگاه پایین‌تر در مورد مسدود کردن پنتاگون از اجرای برنامه‌ها برای محدود کردن خدمت افراد تغییر جنسیت داده اشتباه کرده‌است . با این حال ، حکم امضا شده به پنتاگون اجازه اجرای سیاست خود را نمی‌دهد ، زیرا سایر قضات وارد دستوراتی شده‌اند که دولت را در موارد مشابه مسدود کرده‌است .
دولت قبلا ً از دادگاه عالی خواسته‌است تا در آن شرکت کند . دادگاه عالی می‌تواند در ابتدای این ماه اعلام کند که این کار را انجام خواهد داد .
حکم دادگاه استیناف گفت که برنامه military's به نظر می‌رسد که بر " قضاوت حرفه‌ای " مقامات نظامی مناسب تکیه دارد و اشاره کرد که این برنامه " به نظر می‌رسد که به برخی افراد تغییر جنسیت داده اجازه خدمت در ارتش را می‌دهد ."
سیاست نظامی تا چند سال پیش از خدمت افراد تغییر جنسیت داده نشده بود . این تغییر در زمان حکومت رئیس‌جمهور باراک اوباما تغییر کرد . ارتش در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که افرادی که تغییر جنسیت داده در حال حاضر در ارتش خدمت می‌کنند مجاز به خدمت آزادانه هستند . و ارتش ۱ ژوئیه ۲۰۱۷ را به عنوان زمانی تعیین کرد که افراد تغییر جنسیت داده تبدیل به ثبت‌نام شوند .

اما دولت رئیس‌جمهور دونالد Trump's تاریخ نام‌نویسی را به تعویق انداخت و گفت که این مساله نیازمند مطالعه بیشتر است . در حالی که این مطالعه در حال انجام بود ، رئیس‌جمهور در اواخر ژوئیه ۲۰۱۷ در توئیتر نوشت که دولت اجازه نخواهد داد تا " به افراد اجازه دهد در هر گونه ظرفیت در ارتش آمریکا خدمت کنند " و سپس به ارتش دستور داد تا قبل از تغییرات دولت اوباما به سیاست خود بازگردد .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :