در ماه مارس , دولت ترامپ اعلام کرد که پس از بررسی این موضوع , سیاست خود را بازبینی می‌کند . سیاست جدید عموما ً افراد تغییر جنسیت داده را از خدمت یا خدمت گرفتن منع می‌کند مگر اینکه در روابط جنسی خود خدمت کنند و " به دنبال انتقال جنسیت نیستند . " یک استثنا به خدمت اعضای خدمات تغییر جنسیت داده شده‌است که قبلا ً بر قانون دوره اوباما تکیه داشتند . گروه‌هایی که نماینده افراد تغییر جنسیت داده بودند به این استدلال پاسخ دادند که این سیاست اساسا ً ممنوعیت خدمت افراد تغییر جنسیت است .
طرح دعوی در ناحیه کلمبیا توسط مرکز ملی حقوق لزبین و مدافعان و مدافعان حقوق زنان تشکیل شد . شانون جمعه , مدیر حقوقی این شرکت , تصمیم جمعه را یک سیلی ویرانگر در مواجهه با اعضای خدمات تغییر جنسیت داده‌است . "
انتخاب ویراستاران
* بنای یادبود :
فروش فروشندگان خیابانی ممنوع شد
احساس نامرئی شدن دانشجویان بومی در مدارس عمومی
خانم سخنگو , سخنگوی وزارت دادگستری , گفت که دولت از این تصمیم راضی است . "
دو تن از سه قاضی که در این پرونده رای دادند توسط روسای جمهور انتخاب شدند . قاضی توماس گریفیث توسط جورج دبلیو . بوش و قاضی استفان ویلیامز توسط رونالد ریگان نامزد شدند . سومین قاضی , رابرت ویلکینز , توسط رئیس‌جمهور باراک اوباما نامزد شد .
گروه‌هایی که نماینده افراد تغییر جنسیت داده بودند , با شکایت علیه دولت در ناحیه کلمبیا , مریلند , ایالت واشنگتن و کالیفرنیا , پاسخ دادند . دولت ترامپ در آن موارد , دور اول را از دست داد و دادگاه‌ها دستورها سراسری را صادر کردند و مانع از تغییر مسیر دولت شدند . در نتیجه , افراد تراجنسی همچنان به خدمت خود ادامه می‌دهند و افراد تغییر جنسیت داده نشده اجازه ورود به ارتش را دارند .
با don jr . پیام ناخوشایندی در روز سه‌شنبه در اینستاگرام وجود دارد : " شما می‌دانید چرا می‌توانید از یک روز در باغ‌وحش لذت ببرید ? چون دیوارها کار می‌کنند . "
در جایی که " d " افراد ستمدیده و مهاجران را به عنوان افرادی می‌بیند که به رویای آمریکایی دست پیدا می‌کنند , مردم در فشار هستند .
بنا به گفته نیویورک‌تایمز , فرد " دونالد " را با سه صندوق دیگر به حساب آورد . هنگامی که دونالد کار می‌کرد , به لطف پدرش میلیونر شده بود . فرد ترامپ قبل از اینکه هیات کنگره بررسی کند که آیا او پول دولت را از طریق تقلب غارت کرده یا خیر , به زور کشیده شده‌است . ( یکی از اعضای کنگره گفت که سفسطه گری او را " تهوع‌آور " کرده‌است . )
زمانی که دونالد در حال ورشکستگی بود , او به طور کامل ارزش‌های خانواده ترامپ را جذب کرده بود , و او و پدرش به خاطر امتناع از اجاره دادن به سیاهان شکایت می‌کردند . به عنوان " وودی " , که در مجموعه فرد ترامپ در نزدیکی جزیره کانی کانی زندگی می‌کرد , در یک آهنگ نوشت : " فکر می‌کنم پیرمرد ترامپ می‌داند / تنها میزان نفرت نژادی / نژادی در قلب انسان برانگیخته می‌شود . " این سرزمین مال شما نیست . "
حقه اتاق نشیمن محبوب فرد حساب می‌کرد . اما وقتی هاوارد استرن دونالد و دون خوزه را داشت . به نمایش خود در پو رک رفتند و یک سوال ضرب پرسیدند , همه گیج شدند .
خبرنامه هفتگی خود را دریافت کنید و هرگز از دست ندهید
فیلم‌های کوتاه نامزد دریافت اسکار را تماشا کنید .
طی سال‌ها فرد به ده‌ها میلیون دلار کمک کرد تا دست و پایش را پاک کند . پدر حتی یک میلیون دلار برای پس‌انداز یک کازینو در شهر اطلس داد . با گذشت زمان , مستمری او بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سال بود . تعجبی ندارد که هنوز یک بچه است .

زمانی که ترامپ گفت که می‌تواند " با کارگران فدرال ارتباط برقرار کند که اکنون بدون پرداخت حقوق هستند , ممکن است بدترین دروغی باشد که او در تمام هفته گفت . او ممکن است بداند که می‌خواهد از ورشکستگی به ورشکستگی برود - هر چند همیشه با یک شبکه امنیت پدری - اما هیچ ایده‌ای ندارد که آن چه می‌خواهد در چک حقوق زندگی کند, و نه اصلا ً.


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :