نانسی پلوسی اولین فرزند
دود دود
نویسنده : دود دود
ستون نویس نظر
ای .
تامی بزرگ دی . بعد از سوگند خوردن در مجلس فدرال با جان کندی در کاخ سفید صحبت کرد . در پس‌زمینه , همسر و دخترش هستند.
واشنگتن - دو مرد , پسران مهاجران که به عنوان رئیس امپراتوری‌های خود در حال رشد هستند , نیروهای قدرتمندی در جوامع نژادی خود هستند . هم خوش‌لباس و هم با شخصیت‌های دستوری . و هر دو تاثیر قدرتمندی روی بچه‌هایی که به زانو می‌رسیدند داشتند و آن‌ها را به کاره‌ای خانوادگی دنبال می‌کردند .
اما اینجا تفاوت : " تامی بزرگ دی " . به نانسی آموخت که چگونه حساب کند . فرد ترامپ از زمانی که بچه بود به دونالد یاد داد که نیازی به شمردن ندارد و باید جوابگو باشد .
فرد , یک سازنده مستبدانه در بروکلین و کوئینز از سهام آلمانی , و تامی بزرگ , عضو کنگره زیبای مریلند و شهردار بالتیمور از سهام ایتالیایی , مدتهاست که رفته‌اند . اما نقش آن‌ها در شکل دادن به دونالد و نانسی هنوز زنده است , خونریزی ما , فشار بحث‌های ملی در مورد مهاجرت , تعطیلی دولت و آن دیوار غیرقابل‌اجتناب و آزاردهنده .
دونالد ترامپ به شهردار " اد کوچ و " هیو کری " ملحق شد .
تصویر
دونالد ترامپ به شهردار " اد کوچ و " هیو کری " ملحق شد .
در این لحظه حساس , زمانی که درد تعطیلی در حال انجام است , رئیس‌جمهور ترامپ و پلوسی دیدگاه‌های متفاوتی را ارائه می‌کنند که توسط والدین آن‌ها شکل می‌گیرد - آنچه که به معنی آمریکایی بودن است .
وقتی ترامپ نشانی دفترش را داد , عکس قاب‌شده پدرش روی شانه‌اش قرار داشت . پلوسی در دفتر سخنگوی کاخ سفید در پارلمان , به طور برجسته یک عکس از خود را به نمایش می‌گذارد , و کتاب مقدس را به عنوان پدر خود در حالی که پدرش در بالتیمور به عنوان شهردار سوگند یاد می‌کند , حفظ می‌کند .
" دی " یک دموکرات جدید وفادار بود , درست همان طور که پلوسی - اولین دختر برای پیروی از پدرش به کنگره - لیبرال ثابت است . او در خانه‌ای با پرتره‌های کلوز و ترومن بزرگ شد .
دونالد ترامپ بیشتر عمرش را یک فرصت‌طلب سیاسی گذراند و از پدرش یاد گرفت که توسعه دهندگان املاک باید هر دو طرف راهرو را روغن‌کاری کنند. ترامپ زمانی با پلوسی صمیمی بود که زمانی که او برای اولین بار شغل سخنگویی را به دست آورد , یادداشتی برای او ارسال کرد - با افزایش کمک‌های مالی به حزب , او را " بهترین " نامید . ترامپ با یک لقب زننده برای پلوسی , به سراغ خرخره نرفته است . )
پلوسی در خاطرات خود به یاد می‌آورد که والدین کاتولیک او را بزرگ کردند تا مقدس باشند . او به من گفت : " مادرم و پدرم به ما القا کردند , خدمات عمومی یک فراخوانی شرافتمندانه است " و " هرگز فردی را با میزان پولی که داشتند , اندازه‌گیری نکنید . " "
انتخاب ویراستاران
یک روز , یک زندگی : زمانی که یک پزشک در غزه کشته شد , تصادف بود ?
چقدر سخت گیری علیه خانم کوپ در دانش آموزان دبیرستانی بی‌گناه
شصت و پنج میلیون دلار .
جریان ثابتی از غریبه‌ها در خانه شان در ایتالیای کوچک بالتیمور , به دنبال غذا و کمک بودند . یکی از مهم‌ترین خاطرات پلوسی , او به سی ان ان گفت: دنا باش , به مهاجرانی که در مورد چگونگی ورود به پروژه‌ها و یا به بیمارستان آمده بودند مشاوره می‌داد.
الکساندرا , دختر خانم پلوسی , این حکایت را بازگو می‌کند: پسر او , توماس - که بعد از تامی بزرگ به نام تامی به نام " تامی بزرگ " نام گذاری شد و در حالی که در کنار سخنران ایستاده بود , یک جایگاه لیموناد در منهتن پیدا کرد .
مادربزرگش او را نشست و پرسید : " این به قربانیان طوفان هاروی , درست است? "

او سال بعد دوباره ایستاد و بار دیگر توسط مادربزرگش آموزش دید و پرسید : " این برای قربانیان آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا , درست است? "


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :