ارتباط fraying با ترامپ سرنوشت "جیم mattis " را در شک و تردید قرار داد .
جیم mattis ، وزیر دفاع ، از درخواست‌های رئیس‌جمهور ترامپ ، مقامات کاخ سفید ، say.Cred itMauro Pimentel / خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )
نوشته هلن کوپر
۱۵ سپتامبر ۲۰۱۸
واشنگتن - وقتی رابطه آن‌ها تازه و جدید بود ، و رئیس‌جمهور ترامپ هنوز هم منشی دفاعی خود را " سگ دیوانه " می‌نامید - یک ژنرال بازنشسته نیروی دریایی معمولا ً برای خوردن همبرگر با رئیسش در خانه کاخ سفید شام می‌خورد .
آقای mattis با او پوشه‌های توضیح داد و گفت که کمک به توضیح مشترک ارتش برای مبارزه با استراتژی امشب با کره‌جنوبی و چرا سازمان پیمان آتلانتیک شمالی مدت مدیدی است که به عنوان مرکزی برای حفاظت از ایالات‌متحده مورد توجه قرار گرفته‌است . آقای mattis با استفاده از روش folksy ، رئیس‌جمهور را از صدور دستور شکنجه علیه بازداشت شدگان تروریسم منع کرد و او را وادار کرد که هزاران سرباز آمریکایی دیگر را به افغانستان بفرستد - همه آن‌ها بدون در نظر گرفتن the عمومی که مقامات امنیتی ملی را گرفتار کرده باشند .
اما غذاهای برگر متوقف شده‌اند . مصاحبه با بیش از دوازده گروه سفید ، کنگره و مقامات وزارت دفاع سابق و سابق در طی شش هفته گذشته تصویری از رئیس‌جمهور را ترسیم می‌کنند که از مقایسه نامناسب با آقای mattis به عنوان بزرگ‌سال در اتاق خسته شده‌است و به طور فزاینده‌ای نگران این موضوع است که او یک دموکرات در قلب است .
تقریبا ً همه مقامات ، و همچنین محرم اسرار آقای mattis ، در مورد شرط ناشناس ماندن در مورد تنش‌های داخلی - در برخی موارد ، از ترس از دست دادن شغل خود صحبت کردند .
به گفته مسئولان ، در سال دوم ریاست‌جمهوری او ، آقای ترامپ حامی امنیت ملی خود است ، چرا که او نسبت به فرمانده‌کل مطمئن‌تر است . به گفته دستیاران ، آقای ترامپ در حال بررسی این موضوع است که آیا می‌خواهد کسی که پنتاگون را اداره می‌کند که بیشتر از آقای mattis حمایت کند ، که به شدت از ارتش آمریکا در برابر perceptions حمایت می‌کند که می‌تواند برای اهداف سیاسی مورد استفاده قرار گیرد .
مقامات کاخ سفید گفتند آقای mattis از تعدادی از درخواست‌های آقای ترامپ طفره رفته‌است . این شامل ابتدا کند کردن دستور رئیس‌جمهور برای ممنوعیت سربازان تغییر جنسیت داده از ارتش و امتناع از درخواست کاخ سفید برای توقف اعضای خانواده از اعزام نیروهای نظامی به کره‌جنوبی بود . پنتاگون نگران بود که انجام این کار توسط کره‌شمالی به عنوان منادی جنگ دیده شود .
در چهار ماه گذشته ، رئیس‌جمهور و رئیس دفاعی خودشان را در تضاد با سیاست ناتو یافته‌اند ، چه برای ازسر گرفتن تمرینات نظامی در مقیاس بزرگ با کره‌جنوبی و چه به طور خصوصی ، چه تصمیم آقای ترامپ برای خارج کردن ایالات‌متحده از قرارداد هسته‌ای ایران موثر بوده‌است .
Editors
۴۸ مورد از کودکان Coolest در نیویورک
نامزد اسکار ؟
تایگر beetles Puritan ، " شکارچیان Vicious " ، ماه مه دوباره شکار کرد
تمرین‌های مشترک بین نیروهای آمریکایی و کره‌جنوبی در سال ۲۰۱۶ . آقای ترامپ در تابستان امسال چنین مانورهایی را در شبه‌جزیره کره به حالت تعلیق در آورد .
ورود به کاخ سفید در اوایل سال جاری میرا Ricardel ، معاون مشاور امنیت ملی با سابقه خون بد با آقای mattis ، همزمان با اظهارات جدید جناح غرب مبنی بر اینکه منشی دفاع ممکن است درخواست مرخصی کند ، همزمان شده‌است .

برخی از دستیاران می‌گویند که خود آقای mattis خسته شده‌است ، از مقدار زمانی که به عقب رانده شدن علیه آنچه که مقامات وزارت دفاع فکر می‌کنند هوس‌های capricious یک رئیس‌جمهور نامنظم است .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :