وزیر دفاع مراقب است که به طور کامل از آقای ترامپ انتقاد نکند . مقامات پنتاگون گفته‌اند که آقای mattis به سمت عقب خم شده‌است تا وفادار به نظر برسد ، تنها با مواضع رئیس‌جمهور که بعدها بازی را به خطر انداخت مغایرت دارد . به نظر مقامات ارشد وزارت دفاع ، آقای mattis چقدر بیش از این می‌تواند به بازی ادامه دهد ، یک سوال باز در حلقه E پنتاگون ، خانه برای مقامات ارشد وزارت دفاع است .
سرنوشت آقای mattis مهم است زیرا به طور گسترده توسط متحدان خارجی و دشمنان خارجی محسوب می‌شود ، بلکه توسط سازمان امنیت ملی سنتی در آمریکا نیز دیده می‌شود - به عنوان مقام کابینه که بین رئیس‌جمهور دمدمی‌مزاج و هیاهوی جهانی ایستاده بود .
سناتور جک رید از رود آیلند ، دموکرات ارشد کمیته خدمات مسلح سنا ، در یک مصاحبه گفت : " Secretary احتمالا ً یکی از افراد واجد شرایط برای برگزاری این شغل است ." آقای رید گفت : " رفتن او از پنتاگون ، اول از همه ، ایجاد اختلالی در حوزه‌ای است که در آن صلاحیت و تداوم وجود داشته‌است ."
اما این احساس بخشی از داستانی است که رئیس‌جمهور به آن آمده‌است.
یک - دو پانچ هفته گذشته از کتاب باب وودوارد به نقل از آقای mattis likening آقای ترامپ به عنوان یک مقام ارشد اجرایی که نامش فاش نشده است ، به اعتقاد Mr. که او تنها می‌خواهد وفاداران به او را دور خود جمع کند . ( آقای mattis ) مقایسه رئیسش با یک دانش‌آموز ابتدایی را انکار کرده‌است و گفت که او این مسئول را ننوشته است ( اد ) .
دو دستیار گفتند آقای ترامپ می‌خواهد که آقای mattis بیشتر شبیه به وزیر امور خارجه ، مایک Pompeo ، یکی از حامیان سیاسی رئیس‌جمهور باشد . در طی نشست ۲۱ ژوئن کابینه که کودکان مهاجر از والدین خود در مرز جنوب غربی جدا می‌شدند ، آقای mattis و آقای Pompeo در حال بررسی تناقضات بودند : در سمت چپ رئیس‌جمهور ، وزیر دفاع در سمت راست نشست ، دبیر دولت از شوخی‌های اقای ترامپ ناراضی بود .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
آقای mattis در جلسه ۲۱ ژوئن کابینه که به عنوان کودکان مهاجر از پدر و مادرشان در the میلز / نیویورک‌تایمز در حال جدا شدن از پدر و مادرشان بودند ، با چهره سنگی نشست .
دوستان و دستیاران او گفتند که گرفتن آقای mattis برای رها کردن موضع سیاسی که او به کل زندگی اش چسبیده بود ، در کنار غیرممکن خواهد بود .
آقای mattis به طور جدی از مرکز توجه خود در طول دوره تصدی خود خودداری کرده‌است ، زیرا او می‌ترسد ، زیرا می‌ترسد که سوالاتی که با رئیسش اختلاف پیدا می‌کند در محل قرار گیرد . او چندین درخواست از کاخ سفید برای رفتن به " دوستان Fox " برای ستایش دستور کار رئیس‌جمهور ضربه زده‌است . و او قبل از گزارشگران در سالن مطبوعاتی پنتاگون تنها چند بار در دفتر مطبوعاتی پنتاگون دیده شد - که یکی از آن‌ها مصاحبه رسانه‌ای بود - یکی از آن‌ها گزارشگر یک روزنامه دبیرستان در ایالت واشنگتن بود که شماره موبایل آقای mattis را به دست آورده بود .
کاپیتان جف دیویس ، که ماه گذشته پس از خدمت به عنوان سخنگوی آقای mattis ، پس از خدمت به عنوان سخنگوی آقای Trump بازنشسته شد ، می‌گوید : " او از نظر ژنتیکی قادر به دروغ گفتن نیست و از نظر ژنتیکی قادر به خیانت نیست ."
مشاور آقای mattis گفت که این یعنی تنها راه‌حل وزیر دفاع این است که ساکت بماند . در حالی که او نمی‌خواهد به طور عمومی با رئیسش مخالفت کند ، او همچنین از پرداختن به تحسین نادرست آقای ترامپ ناراضی است .

اما شکاف‌ها نشان داده می‌شوند .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :