ورود به کاخ سفید در سال جاری میرا Ricardel ، دستیار پیشین کمپین ترامپ با سابقه خون بد با آقای mattis ، همزمان با اظهارات جدید جناح غرب مبنی بر اینکه وزیر دفاع ممکن است پس از the midterm گیبسون / بلومبرگ دعوت شود ، همزمان شده‌است.
( آقای mattis همچنین سعی کرد که Michele ای را استخدام کند . خانم Flournoy به کنفرانسی که به میزبانی Politico برگزار شد ، گفت : " او به یک نماینده که در هر روز دیگر در مورد اینکه آیا می‌توانند بخشی از سیاست‌هایی باشند که به احتمال زیاد می‌توانند شکل بگیرند ، به یک معاون نیاز داشت .
خانم Ricardel پس از مدتی در بخش بازرگانی به عنوان معاون آقای بولتون به کاخ سفید رفت . از زمان ورود او ، اصطکاک بین کاخ سفید و پنتاگون نیز افزایش‌یافته است - همراه با گمانه‌زنی از سوی دستیاران غربی جناح غرب که ستاره آقای mattis در حال سقوط است .
به عنوان مثال ، آقای mattis اخیرا ً در برابر تلاش‌های کاخ سفید برای نظارت دقیق بر عملیات‌های نظامی با درخواست اطلاعات در مورد نیروهای آمریکایی دخیل در یورش‌های ویژه در افغانستان و جاه‌ای دیگر مقاومت کرده‌است .
یکی از مقامات آمریکایی گفت که کاخ سفید با دریافت نتایج طبقه‌بندی‌شده عملیات‌های آتی به طور مستقیم از نیروهای ویژه عملیات عملیات ، به سرخوردگی آقای mattis ، از پنتاگون گذشته‌است .
این ممکن است یک نمونه کوچک و insular از gamesmanship بروکراتیک به نظر برسد . اما مقامات دولت گفته‌اند که این مساله تنش‌های بین آقای mattis و آقای ترامپ را نشان می‌دهد : یا وزیر دفاع نمی‌تواند به رئیس‌جمهور متوسل شود، یا اینکه او و آقای ترامپ از برگرداندن او خودداری کرده‌اند .
گرت Marquis ، سخنگوی شورای امنیت ملی، در پاسخ به سوال در مورد اختلافات بین شورای امنیت ملی و پنتاگون گفت : " سفیر Bolton در حال هماهنگی و هم‌کاری نزدیک با همه نهاده‌ای امنیتی ملی برای ارائه گزینه‌های امنیت ملی و راهنمایی است ."
در مقابل with ، آقای بولتون ، اخیرا ً در جلسات منظم هفتگی خود بین آقای mattis و آقای Pompeo شرکت کرده‌است . مقامات پنتاگون شکایت دارند که دخالت کاخ سفید به سطح سوزان E بازگشته است . رایس که مشاور امنیت ملی آقای اوباما بود ، متهم شد که این اداره هر حرکتی را اداره می‌کند .
آقای mattis ، راست ، در طی یک مراسم خوشامد گویی در کرواسی . مقامات پنتاگون گفته‌اند که آقای mattis به سمت عقب خم شده بود تا به عکس president.Cred itPool توسط جیم واتسون وفادار باشد .
آقای mattis در این تابستان بارها توسط رئیسش مورد حمله قرار گرفته‌است .
در ماه ژوئن ، آقای ترامپ به آقای mattis دستور داد تا یک نیروی فضایی را در برابر اعتراضات وزیر دفاع ایجاد کند که چنین حرکتی یک بروکراسی cumbersome را کاهش دهد .
در ماه جولای ، رئیس‌جمهور یک نشست سران ناتو را منفجر کرد که آقای mattis و دیگر مقامات امنیت ملی ماه‌ها روی آن کار کرده بودند . رئیس پنتاگون و دیگران تنها به این دلیل توافق نهایی را حفظ کردند که آن را از رئیس‌جمهور محافظت کردند و فرستادگان را بر آن داشتند تا قبل از ورود آقای ترامپ به بروکسل ، آن را تکمیل کنند .

در ماه اوت ، رئیس‌جمهور آقای mattis را پس از یک کنفرانس خبری در پنتاگون که وزیر دفاع پیشنهاد کرد که ارتش آمریکا بازی‌های جنگی را در شبه‌جزیره کره ازسر بگیرد ، تحت الشعاع قرار داد . رئیس‌جمهور در توئیتر نوشت : " پس از دیدار ترامپ با رهبر کره‌شمالی ، کیم جونگ اون در سنگاپور ، این تمرین‌ها به حالت تعلیق در آمدند ."

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :