جیم mattis ، ملاقات با همتای چینی اش ، Tries برای سهولت بخشیدن به تنش‌ها
وزیر دفاع "جیم mattis " و " وی Fenghe " وزیر دفاع چین در روز پنج شنبه به مدت یک ساعت و نیم در سنگاپور دیدار کردند ، زیرا به نظر می‌رسد که واشنگتن و پکن از یک بحران به مرحله بعدی تبدیل می‌شوند .
CreditPhil استوارت / رویترز
نوشته هلن کوپر
۱۸ اکتبر ۲۰۱۸
سنگاپور - جیم mattis ، وزیر دفاع ، در روز پنج شنبه تلاش کرد تا دمای خصومت بین واشنگتن و پکن را کاهش دهد و گفت که این امر برای نیروهای نظامی دو ابرقدرت جهانی رقابت می‌کند تا به عنوان نیرویی پایدار در میان تنش‌های سیاسی در حال افزایش عمل کنند .
در طول یک ساعت و نیم با همتای چینی اش ، آقای "mattis " برخی از لبه‌های تیز را از سمت معاون رئیس‌جمهور مایک Pence در مورد چین در این ماه کاهش داد . به گفته یکی از مقامات ارشد وزارت دفاع که در این جلسه حضور داشت ، آقای mattis از دو ارتش خواست تا از میان اختلاف‌های متعدد خود صحبت کنند و حتی یک دعوت برای وی Fenghe ، وزیر دفاع چین ، برای بازدید از ایالات‌متحده را تکرار کردند .
اما لحن دوستانه ای حاکی از تنش‌های عمیقی بود که هیچ نشانه‌ای از بهبودی در روز پنج شنبه نشان نداد . چین ، همانطور که معمولا ً این کار را انجام می‌دهد ، شکایت آقای mattis را در مورد تداوم continued جزایر مورد مناقشه در دریای جنوب چین رد می‌کند .
در همین حال ، کشورهای دیگر در نشستی در سنگاپور از کشورهای جنوب شرقی آسیا به مقاومت در برابر درخواست‌های آمریکا برای افزودن صدایشان به چالش آمریکایی ادعاهای چین در منطقه مورد مناقشه ادامه دادند . و دو کشور از این کشورها - مالزی و تایلند - آماده مانور مشترک دریایی با چین هستند که مقامات آمریکایی نگران بخشی از تلاش بیشتر پکن برای نجات متحدان آمریکا هستند .
آقای mattis در مصاحبه با " ۶۰ دقیقه " سی بی سی به خبرنگاران گفت : " اگر می‌خواهید حقیقت را بدانید ، آقای mattis به خبرنگاران گفت که آقای ترامپ به او گفته بود که " ۱۰۰ درصد " پشت منشی دفاع است ، اما در آسیا گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد این موضوع وجود دارد که آقای mattis تا چه حد دور خواهد بود .
نشست mattis - وی در حالی صورت می‌گیرد که ایالات‌متحده و چین به حرکت خود از یک بحران به مرحله بعد ادامه می‌دهند . آقای ترامپ ماه گذشته چین را متهم به دخالت در انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا کرد ، اتهامی که پکن رد کرد .
سخنرانی ۴ اکتبر آقای Pence به طور گسترده به عنوان یک جنگ سرد جدید بین ایالات‌متحده و چین به شمار می‌رود ، و به جز آقای mattis ، دولت ترامپ تنها از آن زمان به بعد حجم آن را تغییر داده‌است .
روز چهارشنبه کاخ سفید اعلام کرد که قصد دارد از یک معاهده پستی ۱۴۴ ساله عقب‌نشینی کند که به شرکت‌های چینی اجازه می‌دهد تا بسته‌های کوچک را با نرخ تخفیفی به ایالات‌متحده بفرستند ، بخشی از یک حرکت دسته‌جمعی توسط آقای ترامپ برای مقابله با تسلط چین و مجازات آن برای آنچه که دولت می‌گوید الگویی از شیوه‌های ناعادلانه تجارت است .
روابط نظامی که آقای mattis به عنوان جزیره ثبات هل می‌دهد نیز مورد اصابت قرار می‌گیرد . آقای Trump قرار بود این هفته سفر خود به آسیا را با توقف در پکن برای گفت و گو با آقای وی وی آغاز کند ، اما چین این دیدار را لغو کرد، و طرح واشنگتن برای فروش ۳۳۰ میلیون دلار تجهیزات نظامی به تایوان ، جزیره خودمختار که پکن ادعا می‌کند متعلق به خودش است .
Editors
این مرگ و میر ناشی از مرگ و میر ناشی از این شهر است . دیگران می‌توانند از آن یاد بگیرند ؟
توضیح اعتیاد به هروئین : چگونه مغز مغز را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد

برای ولز ، نیروگاه هسته‌ای به معنای میانگین Jobs خواهد بود . برای انگلستان ، این می‌تواند به معنای بیشتر باشد .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :