ترامپ به mattis برچسب inauspicious می‌دهد : " دموکرات "
ویدیو
۰ : ۳۰ در حال ترک کردن است ؟ ترامپ می‌گوید : " من نمی‌دانم . "
رئیس‌جمهور ترامپ ، که در یک مصاحبه با " ۶۰ دقیقه " صحبت می‌کرد ، درباره رابطه‌اش با جیم mattis ، وزیر دفاع ، صحبت کرد و او را " نوعی دموکرات " نامید . ۱۵ ، ۲۰۱۸ - Harnik Harnik / Associated پرس
نویسنده : مایکل دی . برش و توماس گیبونز - Neff
۱۴ اکتبر ۲۰۱۸
واشنگتن - رئیس‌جمهور ترامپ ، که زمانی " جیم mattis " ، دبیر دفاع را " یکی از موثرترین ژنرال‌ها " خطاب به " جیم ران " ، وزیر دفاع آمریکا، اعلام کرد ، اکنون یک برچسب شوم را بر روی ژنرال بازنشسته چهار ستاره دریایی ، " دموکرات " نصب کرده‌است .
در یک مصاحبه " ۶۰ دقیقه‌ای " که در شب یکشنبه از سی بی اس پخش شد ، آقای ترامپ معاون وزیر دفاع شخصی خود را با حزب سیاسی که رئیس‌جمهور در حال حاضر در هر نوبت توضیح می‌دهد ، دسته‌بندی کرد که " اوباش جناح چپ " مصمم به ویران کردن کشور هستند .
آقای ترامپ گفت : " من فکر می‌کنم او یک دموکرات است ، اگر می‌خواهید حقیقت را بدانید . "
اما رئیس‌جمهور افزود که او نمی‌داند که آیا آقای mattis پس از اعلام خبر استعفای خود در هفته گذشته ، استعفای عمده بعدی را از دولت خود دریافت خواهد کرد یا خیر . هالی ، سفیر ایالات‌متحده در سازمان ملل متحد و خروج پیش‌بینی‌شده از این سقوط دونالد اف . McGahn دوم ، مشاور کاخ سفید .
آقای ترامپ درباره آقای mattis گفت : " او ممکن است آنجا را ترک کند ، اگرچه او او را " مرد خوبی " خواند و اصرار داشت که این دو مرد هنوز " رابطه خوبی دارند " .
رئیس‌جمهور گفت : " منظورم این است که در برخی موارد همه برگ‌ها می‌ریزند . مردم آنجا را ترک می‌کنند . این واشنگتن است ."
آقای mattis به عنوان یکی از " بزرگسالان " در مدار رئیس‌جمهور دیده شده‌است که بدون سابقه نظامی یا خارجی وارد کاخ سفید شده و در برخی موارد طرفدار وفاداران به مقامات باتجربه در پست‌های عالی بوده‌است .
اما این تصور رئیس‌جمهور را آزرده می‌کند و به مبارزه با روابط شخصی شان کمک می‌کند ، و یک شکاف بین این دو مرد در مورد برخی از موارد بسیار مهم در دستور کار نظامی آقای ترامپ ایجاد شده‌است .
هرگز یک منتقد مستقیم در انظار عمومی، آقای mattis به طور خصوصی با رئیس‌جمهور در مورد مسائلی مانند سیاست ناتو مخالفت کرده‌است ، تصمیم آقای ترامپ برای لغو تمرینات مشترک در مقیاس بزرگ با کره‌جنوبی و اثربخشی بلند مدت کناره‌گیری رئیس‌جمهور از قرارداد هسته‌ای ایران .
در مصاحبه ۶۰ دقیقه‌ای ، ناتو موضوع عکس دیگری از طرف اقای ترامپ در آقای mattis بود . در پاسخ به اینکه آیا آقای mattis به او گفته‌است که هدف اتحاد جلوگیری از جنگ جهانی دیگر است - یک دیدگاه کاملا ً مقبول - اقای ترامپ به عقب برکنار شد و گفت: " نه ، این درست نیست ."
Editors
۱ زن ، ۱۲ ماه ، ۵۲ مکان
در حالی که ۵۱۸ زندانیان در فضایی برای ۱۷۰ نفر در آن می‌خوابند و Gangs با هم آن را نگه می‌دارند .
دولت چگونه برق تولید می‌کند ؟
او گفت : " صادقانه بگویم ، من ژنرال mattis را دوست دارم . من فکر می‌کنم که من بیشتر از او از آن خبر دارم ."
حمله آقای ترامپ به آقای mattis تهدید کرد که وزیر دفاع خود را در موقعیتی متزلزل قرار دهد که شبیه به سایر مقامات کابینه مانند بازپرس کل جف است که در دفتر مانده‌اند ، حتی زمانی که از رئیس‌جمهور اخراج شده‌اند .
اگرچه رئیس‌جمهور ، آقای mattis را یک دموکرات نامید ، رئیس پنتاگون سخت تلاش کرده‌است تا وزارت دفاع را از سیاست دور نگه دارد ، که اغلب ارتش را به عنوان باقی مانده از منازعات ناخوشایند حزبی در پایتخت به تصویر می‌کشد .
سرهنگ راب مانینگ ، سخنگوی پنتاگون ، در مورد نظرات آقای ترامپ در مورد " ۶۰ دقیقه " ، بیانیه‌ای مختصر را در روز یکشنبه ارائه کرد : " دبیر mattis بر انجام کار خود تمرکز می‌کند - تضمین اینکه ارتش آمریکا هنوز the نیروی روی این سیاره است ."

با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :