بزرگ‌ترین منبع تنش بین پنتاگون و پکن , دریای جنوب چین است . چین تقریبا ً تمام دریای جنوب چین را ادعا می‌کند و به شدت به گشت‌های نظامی آمریکا در آنجا اعتراض دارد . ایالات‌متحده , به نوبه خود , دریا را در نظر می‌گیرد که آب‌های بین‌المللی باشد و بمب گذاران و ناوه‌ای جنگی را از هر زمان به این نقطه می‌فرستد .
الحیات یکی از مقامات ارشد پنتاگون در آسیا و اقیانوسیه که در این نشست حضور داشت . در پی ادعای چین در مورد ادعاهای چین در دریای جنوب چین , در پی انتقال مطالبی بود که او بیان داشت.
او در مورد واکنش‌هایی که از کشورهای دیگر می‌شنود و نگرانی آن‌ها نسبت به اقدامات چین که لزوما ً کلمات آن‌ها را تطبیق نمی‌دهند صحبت کرد .
مقامات آمریکایی به تازگی به طور خصوصی شکایت کرده‌اند که آمریکا حجم کار نیروی دریایی را هنگامی که به طور آشکار در دریای جنوب چین به چالش کشیده می‌شود , همراه با تعداد زیادی از سفره‌ای دریایی که در طول آن کشتی‌های جنگی آمریکایی در ۴ مایلی جزایر مورد مناقشه حرکت می‌کنند , انجام می‌دهد .
چین همیشه به سفر - ماه گذشته اعتراض کرد - ماه گذشته یک کشتی جنگی چینی , در حالی که آزادی عملیات ناوبری را در دریای جنوب چین به دست آورد , در فاصله چند متری از ناوشکن آمریکایی " دکاتور " قرار گرفت . پنتاگون این مانور را ناامن و غیر حرفه‌ای توصیف کرد .
" هنگامی که کشتی‌های چینی سپر را بر روی آن قرار می‌دهند , " شما این کار را زمانی انجام نمی‌دهید که " در وسط اقیانوس بنشینید , مگر اینکه قصد دارید به چیزی دست یابید . " "
او قول داد که کشتی‌های آمریکایی به پیشروی آنچه ایالات‌متحده به عنوان آب‌های بین‌المللی می‌بیند ادامه دهند .
امضا برای مترجم
برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .
کانون توجه مردم در سیاست ما . گفتگویی با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنما از طریق چرخه خبری بی‌انتها , به شما می‌گوید که واقعا ً چه چیزی باید بدانید .
بشار اسد به طور خصوصی با رئیس‌جمهور در رابطه با مسائلی مانند تصمیم برای لغو تمرینات مشترک در مقیاس بزرگ با مطبوعات آفریقای جنوبی مخالفت کرد .

اما اظهارات رئیس‌جمهور بر عدم توافق سیاست میان دولت و تیم امنیت ملی رئیس‌جمهور به رهبری جان آر .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :