هنگامی که وزیر دفاع ، جیم mattis در ماه ژوئن از پکن دیدن کرد، آقای Xi به او هشدار داد که چین " حتی یک اینچ " از قلمرو خود را از آن خود نمی‌کند .
موشک‌های بالستیک طراحی‌شده برای حمله به کشتی‌ها در یک رژه نظامی در پکن در عکس ۲۰۱۵.Cred itPool توسط اندی وانگ.
تصویر
موشک‌های بالستیک طراحی‌شده برای حمله به کشتی‌ها در یک رژه نظامی در پکن در عکس ۲۰۱۵.Cred itPool توسط اندی وانگ.
 " Anti / Access Area "
گسترش نیروی دریایی چین در سال ۲۰۰۰ آغاز شد ، اما پس از اینکه Mr. در سال ۲۰۱۳ فرماندهی را بر عهده گرفت ، به شدت تسریع شد . او به شدت توجه ارتش را به نیروی دریایی و نیروهای موشکی نظامی و استراتژیک منتقل کرده‌است ، در حالی که فرماندهان پاک‌سازی متهم به فساد و بریدن نیروهای زمینی سنتی هستند .
ارتش آزادی‌بخش خلق - سنگ بس‌تر قدرت کمونیست از زمان انقلاب - در واقع به منظور آزاد کردن منابع برای یک نیروی مبارزه مدرن گسترده‌تر شده‌است . از سال ۲۰۱۵ ، ارتش ۳۰۰، ۰۰۰ سرباز و افسر ارتش را قطع کرده‌است و ارتش را به دو میلیون تن از پرسنل این کشور در مقایسه با ۱.۴ میلیون نفر در آمریکا محدود کرده‌است .
در حالی که هر شعبه از نیروهای مسلح چین در قدرت آتش و تجربه عقبتر از ایالات‌متحده است، چین دستاوردهای چشمگیری در مورد تسلیحات نامتقارن برای کاهش مزایای آمریکا داشته‌است . یک تمرکز در چیزی بوده‌است که برنامه ریزان ارتش آمریکا A۲ / AD را برای " انکار دسترسی به منطقه " یا آنچه که چینی‌ها " مداخله متقابل " می‌نامند ، اطلاق می‌گردد .
محور این استراتژی مجموعه‌ای از موشک‌های بالستیک با سرعت بالا است که برای حمله به کشتی‌های در حال حرکت طراحی شده‌است . آخرین نسخه‌های ، یعنی DF - ۲۱ D و ، از سال ۲۰۱۶ ، DF - ۲۶ ، به عنوان " قاتل زنجیره‌ای " شناخته می‌شوند ، زیرا آن‌ها می‌توانند قدرتمندترین کشتی‌های ناوگان آمریکایی را قبل از اینکه به چین نزدیک شوند تهدید کنند .
طبق آخرین گزارش پنتاگون در مورد ارتش چین که این ماه منتشر شد ، بخش DF - ۲۶ ، که اولین کار خود را در یک رژه نظامی در پکن در سال ۲۰۱۵ انجام داد و در سال گذشته در دریای Bohai مورد آزمایش قرار گرفت ، محدوده‌ای دارد که اجازه می‌دهد کشتی‌ها و پایگاه‌های خود را تا آنجا که Guam گزارش می‌کند تهدید کند . این موشک‌ها تا حدی برای ردیابی و رهگیری غیر ممکن هستند و به سمت اهداف متحرک با استفاده از شبکه پیشرفته چینی رادار و ماهواره هدایت می‌شوند .
چین در ماه آوریل اعلام کرد که DF - ۲۶ وارد خدمت شده‌است . تلویزیون دولتی دو خمپاره‌انداز را نشان داد که ۲۲ عدد از آن‌ها را حمل می‌کرد هر چند که تعداد مستقر شده اکنون نامعلوم است . گزارش شده‌است که یک تیپ مجهز به آن‌ها در استان هنان در مرکز چین مستقر خواهد شد .
چنین موشک‌ها یک چالش خاص برای فرماندهان آمریکایی محسوب می‌شوند ، زیرا خنثی کردن آن‌ها ممکن است نیازمند حمله‌ای عمیق در داخل خاک چین باشد که این یک افزایش عمده است .
اعلان
دفتر تحقیقات کنگره در گزارشی در ماه مه هشدار داد که نیروی دریایی آمریکا هرگز با چنین تهدیدی مواجه نبوده است و افزود که برخی تحلیلگران این موشک‌ها را " تغییر بازی " می‌دانند .
 " قاتلان حامل " با استقرار این سال از موشک‌ها در دریای جنوب چین تکمیل شده‌اند . این تسلیحات شامل موشک کروز جدید YJ - ۱۲ B است که بیشتر آب‌های بین فیلیپین و ویتنام را در برد قرار می‌دهد .
در حالی که تمام جنگ بین چین و ایالات‌متحده غیرقابل‌تصور به نظر می‌رسد ، ارتش چین در حال آماده شدن برای " یک درگیری نظامی محدود از دریا " است .
 "Lyle موریس "، یک تحلیلگر شرکت RAND ، گفت که استفاده چین از موشک‌ها در جزایر مورد مناقشه و جزایر Spratly " به طور چشمگیری تغییر می‌کند که ارتش آمریکا " در سراسر آسیا و اقیانوس آرام " عمل می‌کند .

وی افزود ، بهترین واکنش آمریکا " یافتن روش‌های جدید و مبتکرانه " گسترش کشتی‌ها در خارج از محدوده آن‌ها خواهد بود . با این حال ، با توجه به دامنه طولانی‌تر موشک‌های بالستیک ، این امکان وجود ندارد که در بیشتر احتمالات ، نیروی دریایی آمریکا در آسیا به مصاف هم خواهد رفت .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :