دادگاه تجدید نظر با ترامپ در پرونده نظامی Transgender
تهیه‌شده توسط آسوشیتد پرس
۴ ژانویه ۲۰۱۹
واشنگتن - یک دادگاه استیناف فدرال روز جمعه در مورد تلاش Pentagon's برای محدود کردن خدمت سربازی به افراد تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داد ، اما تغییر won't حاکم که می‌تواند در این نقطه خدمت کند یا خدمت کند .
یک هیات سه‌نفره دادگاه استیناف حوزه ایالات‌متحده روز جمعه حکم داد که یک قاضی دادگاه پایین‌تر در مورد مسدود کردن پنتاگون از اجرای برنامه‌ها برای محدود کردن خدمت افراد تغییر جنسیت داده اشتباه کرده‌است . با این حال ، حکم امضا شده به پنتاگون اجازه اجرای سیاست خود را نمی‌دهد ، زیرا سایر قضات وارد دستوراتی شده‌اند که دولت را در موارد مشابه مسدود کرده‌است .
دولت قبلا ً از دادگاه عالی خواسته‌است تا در آن شرکت کند . دادگاه عالی می‌تواند در ابتدای این ماه اعلام کند که این کار را انجام خواهد داد .
حکم دادگاه استیناف گفت که برنامه military's به نظر می‌رسد که بر " قضاوت حرفه‌ای " مقامات نظامی مناسب تکیه دارد و اشاره کرد که این برنامه " به نظر می‌رسد که به برخی افراد تغییر جنسیت داده اجازه خدمت در ارتش را می‌دهد ."
سیاست نظامی تا چند سال پیش از خدمت افراد تغییر جنسیت داده نشده بود . این موضوع در زمان ریاست‌جمهوری باراک اوباما تا ۱ جولای ۲۰۱۷ تغییر کرد ، تا زمانی که افراد تغییر جنسیت داده تبدیل به ثبت‌نام شوند .
اما دولت رئیس‌جمهور دونالد Trump's تاریخ نام‌نویسی را به تعویق انداخت و گفت که این مساله نیازمند مطالعه بیشتر است . در حالی که این مطالعه در حال انجام بود ، رئیس‌جمهور در اواخر ژوئیه ۲۰۱۷ در توئیتر نوشت که دولت اجازه نخواهد داد تا " به افراد اجازه دهد در هر گونه ظرفیت در ارتش آمریکا خدمت کنند " و سپس به ارتش دستور داد تا قبل از تغییرات دولت اوباما به سیاست خود بازگردد .
گروه‌هایی که نماینده افراد تغییر جنسیت داده بودند با شکایت از دولت در منطقه کلمبیا ، مریلند ، ایالت واشنگتن و کالیفرنیا واکنش نشان دادند . دولت ترامپ در این موارد زود از دست داد و دادگاه‌ها صدور دستورها در سراسر کشور را ممنوع اعلام کردند و دولت را از تغییر مسیر منع کردند . در نتیجه ، افراد تغییر جنسیت داده به خدمت آزادانه ادامه می‌دهند و به افراد تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده می‌شود از ۱ ژانویه ۲۰۱۸ در ارتش ثبت‌نام کنند .
در مارس ۲۰۱۸ ، دولت ترامپ اعلام کرد که پس از بررسی این موضوع ، بازبینی سیاست خود را انجام می‌دهد . این سیاست جدید عموما ً افراد تغییر جنسیت داده را از خدمت یا خدمت اجباری منع می‌کند مگر اینکه " در رابطه جنسی خود خدمت کنند " و " به دنبال تغییر گذار جنسیتی نیستند " . گروه‌هایی که نماینده افراد تغییر جنسیت داده بودند با این استدلال واکنش نشان دادند که این سیاست اساسا ً ممنوعیت خدمت افراد تغییر جنسیت داده نشده است .
طرح دعوی در ناحیه کلمبیا توسط مرکز ملی حقوق لزبین ها و مدافعان قانونی مدافعان مدافعان اقامه شد . Shannon minter ، مدیر حقوقی NCLR ، تصمیم Friday's را " یک سیلی ویرانگر در مواجهه با اعضای سرویس تغییر جنسیت داده" خواند .
Editors
در حالی که ۵۱۸ زندانیان در فضایی برای ۱۷۰ نفر در آن می‌خوابند و Gangs با هم آن را نگه می‌دارند .
gumbo ، خوراک کلاسیک اورلئان ، مرده‌است . زنده باد gumbo .
Wielding سنگ‌ها و چاقوها ، حمله به اتومبیل‌های خود رانندگی
Kerri kupec ، سخنگوی وزارت دادگستری ، گفت که دولت از این تصمیم " خشنود " بوده‌است .

دو تن از این سه قاضی که در این پرونده رای دادند توسط رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه نامزد شدند . قاضی توماس گریفیث توسط جرج دبلیو بوش نامزد شد . بوش و قاضی استفان ویلیامز توسط رونالد ریگان نامزد شدند . سومین داور ، رابرت ویلکینز ، توسط رئیس‌جمهور باراک اوباما نامزد شد .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :