کره‌جنوبی و کره‌جنوبی Drills نظامی را معلق کردند
جیم mattis ، وزیر دفاع و همتای کره‌جنوبی او ، جونگ Kyeong ، در طی جلسه‌ای در Singapore.Cred itDon وانگ / Associated تصمیم گرفتند تا این تمرین‌ها را به تعویق بیاندازند .
نوشته هلن کوپر
۱۹ اکتبر ۲۰۱۸
سنگاپور - مقامات پنتاگون روز جمعه گفتند که ایالات‌متحده و کره‌جنوبی در سال جاری تمرینات نظامی دیگری را به عنوان بخشی از تلاش برای ادامه مذاکرات هسته‌ای کره‌شمالی با کره‌شمالی به تعویق انداخته‌اند .
جیم mattis ، وزیر دفاع و همتای کره‌جنوبی او ، جونگ Kyeong ، تصمیم گرفتند تا این تمرین را به نام Vigilant آس در طی جلسه‌ای در سنگاپور به تعویق اندازند .
دنا وایت ، منشی مطبوعاتی پنتاگون ، گفت که این تصمیم " برای دادن هر فرصتی برای ادامه دادن به روند دیپلماتیک " اتخاذ شده‌است . او گفت که ژاپن مطلع شده‌است .
تصمیم تعلیق این مانور به این دلیل صورت گرفت که دولت ترامپ به تلاش‌ها برای رسیدن به توافقی که هدف آن کنترل جاه‌طلبی‌های هسته‌ای پیونگ یانگ است ، ادامه می‌دهد . آقای ترامپ به خصوص از این تمرینات خوشش نمی‌آید ، زیرا می‌گوید که آن‌ها بسیار هزینه دارند .
در ماه ژوئن ، بدون مشورت با پنتاگون ، رئیس‌جمهور پس از دیدار با رهبر کره‌شمالی ، کیم جونگ اون ، مانورهای بزرگ نظامی خود را با کره‌جنوبی به حالت تعلیق درآورد . دو ماه بعد ، آقای ترامپ هنگامی که آقای mattis در را برای ازسر گرفتن تمرین‌ها باز کرد ، او را سرزنش کرد .
آقای ترامپ آن را رد کرد و در a گفت که " دلیلی وجود ندارد که در این زمان مقادیر زیادی پول صرف بازی‌های جنگی کره‌جنوبی - کره‌جنوبی کند " و افزود که اگر او این کار را بکند ، می‌تواند " فورا " آن‌ها را ازسر بگیرد و اگر این کار را انجام دهد ، این تمرینات " بسیار بزرگ‌تر از همیشه " خواهند بود .
Vigilant Ace عمدتا ً شامل مانورهای هوایی است. تمرین‌های سال گذشته بیش از ۲۰۰ هواپیمای جنگی از آمریکا و کره‌جنوبی داشتند . مقامات نظامی آمریکا مایل نیستند این تمرینات را متوقف کنند زیرا آن‌ها می‌گویند که تاخیر آن‌ها می‌تواند بر آمادگی نظامی تاثیر بگذارد .
آقای mattis برای نشست وزرای دفاع کشورهای جنوب شرقی در سنگاپور است . در حالی که در اینجا ، جلسات او با وزرای دفاع آسیایی در سایه ریزش و گمانه‌زنی‌های ادامه‌دار آقای ترامپ در روز یکشنبه ، زمانی که او سوال کرد که آیا رئیس وزارت دفاع در این شغل باقی خواهد ماند یا خیر " ، در طی مصاحبه‌ای با " ۶۰ دقیقه " CBS چنین گفت : " اگر می‌خواهید حقیقت را بدانید .
آقای mattis بعدا ً به خبرنگاران گفت که آقای ترامپ به او گفته بود که " ۱۰۰ درصد " پشت وزیر دفاع است ، اما در آسیا گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد این موضوع وجود دارد که آقای mattis تا چه حد به این کار ادامه خواهد داد.
ارتش : شورشیان در درگیری با نیروهای اندونزی کشته شدند .
تهیه‌شده توسط آسوشیتد پرس
۹ ژانویه ۲۰۱۹
JAYAPURA ، اندونزی - به گفته ارتش اندونزی ، در روز چهارشنبه یک شورشی Papuan کشته شد و یک سرباز زخمی‌شده در روز چهارشنبه ، آخرین تشنج خشونت که به منطقه easternmost country's اصابت کرد .
سرهنگ محمد Aidi ، سخنگوی ارتش استان پاپوآ ، گفت که مبارزان جدایی‌طلب به سربازان در یک ماموریت تدارکاتی به فرودگاه Sinak در منطقه کوهستانی Puncak Jaya حمله کردند .
او گفت که شورشیان پس از دفع حمله به داخل جنگل گریختند و یکی از آن‌ها پیدا شد که پرچم ستاره صبح نشانه مبارزه مستقل Papuan با سربازانی که منطقه را زیر و رو می‌کردند ، پیدا شد .
سربازی که از زخمه‌ای ناشی از شلیک گلوله رنج می‌برد به شهر معدنی of منتقل شد . Aidi گفت که مرد کشته‌شده که هیچ هویتی نداشته است ، به رئیس روستا برای مراسم تدفین تحویل داده شد .
مبارزان Separatist در اوایل دسامبر ۱۹ تن را کشتند که بر روی بزرگراه trans کار می‌کردند و بخشی کلیدی از تلاش‌های Joko Widodo's برای توسعه این منطقه بودند .

ارتش آزادی‌بخش ملی پاپوآ ، اعلام کرد که روز ۲ دسامبر ، که تاریخ حمله به کارگران ساختمانی بود ، آغاز جنگ علیه " استعمار " اندونزی بود که تا زمانی که مداخله بین‌المللی و به رسمیت شناختن استقلال صورت نگیرد ، متوقف خواهد شد .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :