پیشنهاد برزیلی برای پایگاه آمریکا در شک ، Opposed از سوی ارتش
به رویترز
۸ ژانویه ۲۰۱۹
BRASILIA - مشاور امنیت ملی Brazil's Augusto Heleno روز سه‌شنبه گفت که Jair Bolsonaro ، رئیس جناح راست ، پیشنهاد میزبانی پایگاه نظامی آمریکا یا سربازان آمریکایی در خاک برزیل را نداده است .
Bolsonaro هفته گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که او به احتمال میزبانی یک پایگاه آمریکا برای مقابله با نفوذ روسیه در ونزوئلا باز است ، در حالی که وزیر خارجه او ، ارنستو Araujo ، هفته گذشته گفت که Bolsonaro در حال برنامه‌ریزی برای بحث در مورد حضور ارتش آمریکا با دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا ، در طی دیدار مورد انتظار در ماه مارس بود .
او به من گفت که هرگز چنین چیزی نگفته است. Heleno پس از نشست کابینه به خبرنگاران گفت : " او در سخنرانی خود در مورد پایگاه روسیه ( در ونزوئلا ) اظهار نظری کرد و سپس ناگهان به این نتیجه رسید که این پایگاه آمریکایی است . "
پیام‌های ظاهرا ً متناقض و backsliding آشکار بر روی پایگاه احتمالی ایالات‌متحده ، شکنندگی کابینه Bolsonaro's را نشان می‌دهد که متشکل از statist ژنرال‌های سابق ، ملی گرایان جناح راست ، اقتصاد دانان آموزش‌دیده در شیکاگو و محافظه‌کاران مسیحی است که همه آن‌ها دارای اولویت‌های متفاوتی هستند.
به نظر می‌رسد که طرح پیشنهادی برای میزبانی یک پایگاه به دلیل مخالفت نیروهای مسلح ، که حضور خارجی را به عنوان تخلف از حاکمیت ملی می‌بینند ، رها شده‌است .
یک افسر ارشد ارتش روز شنبه به رویترز گفت که ارتش برزیل مخالف این ایده است .
روزنامه Folha د S.Paul در روز سه‌شنبه گزارش داد که Bolsonaro به این ایده عقب‌نشینی کرده‌است و وزیر دفاع ، فرناندو Azevedo ، فرماندهان نظامی را از تصمیم president's مطلع کرده‌است . این داستان به رهبران بی‌نام و نشان اشاره کرد که این پیام را دریافت کرده‌اند .
حتی وزیر دفاع گفت که هیچ دلیلی برای اجازه دادن به ایالات‌متحده برای برپایی یک پایگاه نظامی در این کشور نمی‌بیند .
" این مساله باید به دقت مورد ارزیابی قرار گیرد . Azevedo ، یک ژنرال بازنشسته ارتش که توسط Bolsonaro انتخاب شده‌است ، به روزنامه مالی "Valor Economico " گفت : " من می‌توانم علت این پایگاه را ببینم . "
Bolsonaro ، که در تاریخ یکم ژانویه به ریاست‌جمهوری رسید ، در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که ممکن است مایل باشد به یک پایگاه آمریکایی در برزیل ، به عنوان راهی برای مقابله با حضور روسیه در ونزوئلا ، یکی از مهم‌ترین دشمنان آمریکا در آمریکای‌لاتین ، اجازه دهد .
Editors
۱۰ سال است که گرما به چشم نمی‌خورد، و شهر ارباب آن‌ها است.
۱۰۰ کتاب مهم سال ۲۰۱۸
gumbo ، خوراک کلاسیک اورلئان ، مرده‌است . زنده باد gumbo .
Bolsonaro ، یکی از ستایندگان ترامپ ، به سرعت تلاش کرده‌است تا برزیل را بیش از پیش با دولت آمریکا همسو کند ، که توسط وزیر امور خارجه مایک Pompeo در مراسم سوگند خود در هفته گذشته ارائه شد .
Pompeo روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که ایالات‌متحده و برزیل " فرصتی برای کار در کنار یکدیگر در مقابل رژیم‌های مستبد " در منطقه ، نامگذاری ونزویلا ، کوبا و نیکاراگویه داشتند .
( گزارش از Lisandra Paraguassu در Brasilia و آنا Mano در سائوپائولو ، نوشتن توسط آنتونی Boadle ؛ ویرایش توسط بیل Berkrot )
در اخبار جداگانه در روز چهارشنبه ، Retno Marsudi ، وزیر امور خارجه ، در سخنرانی سالیانه خود در مورد سیاست خارجی گفت که این کشور " حتی یک اینچ " در دفاع از حق حاکمیت خود عقب‌نشینی نخواهد کرد .
وی گفت که خشونت علیه غیرنظامیان باید مجازات شود ، اما این درگیری باعث کاهش تعهد government's اندونزی برای بهبود رفاه of می‌شود .

جنبش استقلال و شورش‌های سطح پایین از اوایل دهه ۱۹۶۰ زمانی که اندونزی کنترل قلمرو پیشین هلند را به دست گرفت ، به جوش آمده بود . کنترل اندونزی در سال ۱۹۶۹ با همه‌پرسی معروف به " قانون انتخاب آزاد " که در فضایی از ارعاب سنگین برگزار شد ، رسمی شد که در آن تنها ۱، ۰۲۶ Papuans اجازه رای دادن را داشتند .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :