اهداف جدید ترامپ : مهاجران در ارتش
نویسنده
۲۲ ژوییه ۲۰۰۷
آقای فریمن
این ماه سالگرد تولد رئیس‌جمهور هری ترومن است تا به تبعیض در ارتش با توجه به نژاد , رنگ , مذهب یا منشا ملی پایان دهد . " دستیابی به برابری برای همه همیشه آهسته بوده‌است , اما دستور ترومن که در طول جیم کرو امضا شده , یادآور این نکته است که ارتش اغلب راه را برای ترویج حقوق مدنی هدایت کرده‌است .
با این حال , در هفته‌های اخیر , رئیس‌جمهور ترامپ نشان داده‌است که ارتش همچنین می‌تواند برای خدمت به یک دستور کار مستقل , دستکاری شود . وزارت دفاع متعهد به کمک به تعقیب و حبس پناهجویان است . و در طی چند ماه گذشته , ترامپ و رهبری غیرنظامی ارتش شروع به تخریب یک مسیر شرافتمندانه برای شهروندی در سرویس‌های مسلح خود کرده‌اند .
ترامپ از ارتش به عنوان ابزاری برای جدا کردن شهروندان از مهاجرانی که شهروندی ندارند استفاده می‌کند و با انجام این کار , انسجام ساختاری و اخلاقی نیروهای مسلح را به خطر می‌اندازد. کنگره باید ابتکار محافظت از هزاران مهاجر که در ارتش ما از این فرمانده بیگانه هراسی در فرمانده‌کل خدمت می‌کنند , باشد .
در روز پنج شنبه , آسوشیتد پرس گزارش داد که در برخی از کشورهایی که به زبان حیاتی برای امنیت ملی صحبت می‌کنند , برخی از کشورهایی که به زبان حیاتی برای امنیت ملی صحبت می‌کنند , ناگهان اخراج شده یا وضعیت حقوقی خود را قبل از اینکه به اندازه کافی خدمت کنند , مورد پرسش قرار می‌دهند . برخی از این مهاجران اکنون اسنادی را حمل می‌کنند که ناعادلانه و نادرست آن‌ها را به خطر امنیتی تبدیل می‌کنند . علاوه بر این , مسیر آن‌ها به شهروندی شاید برای همیشه به تاخیر بیافتد .
در فاصله زمانی بین ساله‌ای ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۸ , زمان مجازات اعضای سرویس مسلح به نیروهای مسلح بومی شد . مثال توسط رئیس‌جمهور قبلی ما , جورج دبلیو . بوش , تضاد شدیدی با اقدامات ترامپ دارد .
در سال ۲۰۰۰ , بوش حدود ۳۰۰ هزار سرباز مهاجر را در مسیر سریع شهروندی قرار داد . و کمی بعد از آن , در یک مورد دردناک , جورج بوش تابعیت خود را به یک نیروی دریایی واگذار کرد که در عراق کشته شد .
سرجوخه به عنوان یتیم در گواتمالا بزرگ شد . وقتی به سن بلوغ رسید , بدون اسناد قانونی به ایالات‌متحده آمد و ادعا کرد که برای ماندن جزئی است . او وارد سیستم مراقبت - مراقبت شد و سرانجام یک کارت سبز دریافت کرد .
بسیاری از داستان‌های آمریکایی - و بسیاری از مشاغل نظامی - با استفاده از یک دروغ مانند سرجوخه احساس می‌شود . ما اغلب والدین پدربزرگ و پدربزرگ و جنگجویانی هستیم که به دروغ‌های کوچک می‌گویند , قوانین را برای رفاه بیشتر خانواده و کشور می‌شکنند . در حقیقت , سال گذشته , دیوان عالی به اتفاق آرا تصمیم گرفت از آمریکایی‌هایی که اظهارات نادرستی را به عنوان شهروندی مطرح می‌کردند حمایت کند .
بدون در نظر گرفتن یک سرجوخه به نام " ماکسی " و " خدمت شرافتمندانه " او , می ‌توان اطمینان حاصل کرد که " سرجوخه امین " عامل هرج و مرج و هرج و مرج و هرج و مرج و هرج و مرج " است . اگر سرجوخه بازنشسته شود و تحت اداره سیاست‌های امنیت ملی زندگی کند , شاهد جدایی دولت خود از خانواده‌های شجاعی است که به دنبال استخدام نیروهای نظامی هستند .
انتخاب ویراستاران
خودکشی , قتل, و خانواده‌اش
اسکار لت ?
در عرض چند دقیقه همه چیز خراب شد

روشن است که نه وزیر دفاع و نه وزیر امنیت ملی نیلسن از گسترش سیاست‌های ضد مهاجران خود به ارتش جلوگیری خواهند کرد . در منافع امنیت ملی و نجابت , کنگره باید وارد عمل شود .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :