برخی از اعضای کنگره سعی کرده‌اند به مهاجرانی که در ارتش ما خدمت کرده‌اند کمک کنند . در سال ۲۰۰۸ ، نام سرجوخه لاورن Gutierrez به عنوان یک لایحه دو حزبی استفاده شد که می‌توانست حمایت‌های بیشتری را برای سربازان قدیمی نیروهای مسلح فراهم کند . این لایحه در مجلس درگذشت . مایک Pence ، که در آن زمان نماینده ایندیانا بود ، حامی مالی بود .
هم سنا و هم کمیته خدمات مسلح مجلس باید تلاش‌های خود برای حفاظت از نیروهای مهاجر را مجدداً آغاز کنند . این افراد همچنین باید شروع به تحقیق در مورد تخلیه خودسرانه و دمدمی نیروهای تازه‌استخدام شده کنند .
رهبری نظامی ارتش باید برای هرگونه نقض ناحق این حقوق سربازان در نظر گرفته شود . و اعضای خدمات مهاجرتی سزاوار حمایت از یک مسیر برای اعطای تابعیت که در قانون فدرال تدوین می‌شود و نه سیاست داخلی نامطمئن .
هفتاد سال بعد از دستور ترومن ، ارتش یک موسسه ناقص و در حال تحول باقی می‌ماند . کنگره نباید اجازه دهد که به یک چماق nativist دیگر در مقابل مهاجران تبدیل شود .
یک روز ، یک زندگی : وقتی یک Medic در غزه کشته شد ، تصادف بود ؟
ویدیو
یک سرباز اسرائیلی در غزه در یک حمله کشته شد . ما این فیلم کشنده را مورد حمله قرار دادیم .
نوشته Yousur Al ، Malachy براون ، جان وو و دیوید ام . Halbfinger
در ۱ ژوئن ، یک سرباز اسرائیلی به میان جمعیت شلیک کرد و یک پزشک داوطلب به نام Rouzan al را کشت . مقامات اسرائیلی می‌گویند که سربازان تنها از آتش زنده به عنوان آخرین پناه‌گاه استفاده می‌کنند . تحقیقات ما غیر از این نشان داده می‌شود . ما بیش از ۱۰۰۰ عکس و ویدیو را تحلیل کردیم ، لحظه مرگبار را در یک مدل ۳ بعدی از این اعتراض منجمد کردیم و بیش از ۳۰ شاهد و فرمانده I.D.F. را مورد مصاحبه قرار دادیم تا نشان دهند که چگونه Rouzan ished OnDec بوده‌است . ۳۰ ، ۲۰۱۸ CreditCreditAdel هانا / Associated پرس
نویسنده : دیوید ام . Halbfinger
۳۰ دسامبر ۲۰۱۸
نوار غزه ، نوار غزه - یک پزشک جوان در حالی که روسری به سر دارد به خطر می‌افتد ، او تنها از پوشش سفید آزمایشگاه محافظت می‌کند . در میان هاله‌ای از گاز اشک‌آور و دود سیاه ، او تلاش می‌کند تا به مردی برسد که در امتداد مرز غزه ، روی زمین ولو شده باشد . سربازان اسرائیلی ، سلاح‌های آن‌ها ، محتاطانه از طرف دیگر تماشا می‌کنند .
چند دقیقه بعد ، یک تفنگ ، سرو صدا را پاره می‌کند ، و درام اسرائیلی - فلسطینی جدیدترین شکل خود را دارد .
برای چند روز در ماه ژوئن ، جهان متوجه مرگ " Rouzan al " ۲۰ ساله شد که در حین برخورد با مجروحان اعتراضات علیه محاصره نوار غزه توسط اسرائیل کشته شد . حتی هنگامی که او به خاک سپرده شد ، او به سمبلی از درگیری تبدیل شد ، و هر دو طرف در حال بازی با یکدیگر و روایت‌های منحصر به یکدیگر بودند .
برای فلسطینی‌ها ، او یک شهید بیگناه بود که در خون سردی کشته شد، نمونه‌ای از بی‌توجهی اسرائیل به زندگی فلسطینیان . برای اسرائیلی‌ها ، او بخشی از تظاهرات خشونت‌آمیز با هدف از بین بردن کشور آن‌ها بود ، که نیروی کشنده یک واکنش مشروع به عنوان آخرین راه‌حل است .
شاهدان فلسطینی حساب‌های اولیه خود را تزیین کردند و گفتند که او در حالی که دستانش را در هوا بلند کرده‌است مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌است . ارتش اسرائیل ویدیوی edited شده‌ای را در صفحه توئیتر نوشت که به نظر می‌رسید او خودش را سپر انسانی برای تروریست‌ها می‌کند .
ارتش از ترس هزاران نفر ، به ساکنان غزه هشدار داد که هر کسی که به حصار نزدیک شود مورد اصابت گلوله قرار خواهد گرفت .
بعدها مقامات رسمی اسرائیل توضیح دادند که سیاست نظامی فقط به عنوان آخرین راه‌حل ، علیه تهدید قریب‌الوقوع خشونت ، و بعد از اینکه گزینه‌های کمتری مانند هشدارهای شفاهی ، گاز اشک‌آور و شلیک هشدار وجود دارد ، را مجاز کرده‌است . Spokesmen تاکید کرد که فرماندهان باید هر عکس را تایید کنند و در یک پست از توئیتر حذف شوند ، " ما می‌دانیم که هر گلوله در کجا فرود آمده‌است ."
اما اولین روز تظاهرات به تنهایی بیش از ۲۰ کشته و صدها زخمی بر جای گذاشت . از آن زمان به بعد یک سرباز اسرائیلی توسط شلیک تک‌تیرانداز کشته شده‌است . شمار تلفات فلسطینی‌ها به ۱۸۵ نفر رسید .

دو زن و ۳۲ کودک از جمله این قربانیان هستند . روزنامه نگاران . یک ورزش‌کار دو نفره روی ویلچر نشسته بود. مرد جوانی که در میان بازوان خود لاستیک داشت و هنگامی که به پشت دیوار اصابت کرد از نرده دور شده بود .



منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :