نجار نجار در هر نسخه اندکی بیش از قالب مقوایی مقوایی بود .
تحقیقات نیویورک‌تایمز نشان داد که نجار نجار , و اتفاقی که در شامگاه روز ۲۲ ژوئن رخ داد , بسیار پیچیده‌تر از زمان مجاز بود . او از توقعات دو طرف مخالفت کرد . مرگ او تصویری تلخ از هزینه استفاده اسرائیل از سلاح‌های جنگی برای کنترل اعتراضات بود , سیاستی که زندگی تقریبا ً فلسطینی را اشغال کرده‌است .
همچنین نشان می‌دهد که چگونه هر یک از طرفین درگیر یک چرخه به ظاهر بی‌پایان و بی‌پایان خشونت است . فلسطینی‌ها تلاش می‌کنند تا نرده‌ها زندگی خود را به خطر بیاندازند تا نقطه‌ای بسازند , زیرا می‌دانند که این اعتراضات اندکی بیش از یک شاهکار روابط‌عمومی برای حماس , جنبش شبه نظامیان است که به غزه قوانین می‌دهد . و اسرائیل , حزب بسیار قوی‌تر , به جای یافتن راه‌حل , بر روی مهار تمرکز می‌کند .
در زندگی , نجار نجار یک رهبر طبیعی بود که شجاعت خارق‌العاده او باعث شد که برخی از هم سن و سالان خود را فریب دهند. او یک پزشک جوان توانا بود , اما کسی بود که تا حد زیادی آموخته بود و درباره فقدان تحصیلات دروغ گفته بود . او یک فمینیست از نظر استانداردهای غزه , شکستن قوانین جنسیتی سنتی , و همچنین دختری بود که به پدرش علاقه داشت . او اله‌ام بخش دیگران بود , در حالی که در روزه‌ای آخر با ترس و وحشت به مصرف می‌رسید .
گلوله‌ای که او را کشت , توسط یک تک‌تیرانداز اسرائیلی به جمعیتی که شامل پزشکان پوشیده شده سفید بود , شلیک شد . بازسازی دقیق , که از صدها فیلم و ویدئو استفاده شده‌بود , نشان می‌دهد که نه پزشکان و نه کسی در اطراف آن‌ها هیچ تهدید آشکاری از خشونت علیه پرسنل اسرائیلی ایجاد نکرده اند . اگرچه اسرائیل بعدا ً اعتراف کرد که کشتن او غیر عمدی بوده‌است , به نظر می‌رسد که تیراندازی بهترین و احتمالا ً یک جنایت جنگی بوده‌است که هیچ‌کس هنوز مجازات نشده است .
محمد نجار , نجار , در تاریخ ۴ ژوئن توسط یک تک‌تیرانداز اسرائیلی کشته شد در حالی که او در حال درمان مجروحین در اعتراضات در نوار غزه توسط ابو مصطفی / رویترز بود .
ام .
آخرین روز زندگیش قبل از طلوع آفتاب شروع می‌شود . سیب‌زمینی سرخ‌کرده نجار نجار , کیک‌های کوچک گوشت , برای به اشتراک گذاشتن با پدرش قبل از روزه‌داری در ماه رمضان . او برای او یک کت و شلوار نو را به او نشان داد , برای برادر ناتنی اش , امیر . قبل از خوابیدن دعا می‌کنند .
بعد از ظهر از خواب بیدار می‌شود .
درست در گوشه خانه نجار که از پشت‌بام آن‌ها دیده می‌شود, یک زمین لم‌یزرع است که برای یکی از پنج تظاهرات در امتداد حصار مرزی غزه - اسرائیل به صحنه تبدیل شده‌است . تقریبا ً هر روز در نه هفته گذشته , صدها فلسطینی برای تظاهرات ازدحام کرده‌اند . جمعه‌ها می‌تواند هزاران باشد . این اعتراضات اغلب منجر به سنگ یا بمب آتش‌زا شده در طرف اسرائیلی و گاز اشک‌آور و تیراندازی اسرائیل در واکنش می‌شود . هدف معترضان شکستن این حصار و بازگشت به خانه‌های اجدادی شان در حال حاضر اسرائیل است . اما تمرکز فوری , محاصره غزه توسط اسرائیل است . محاصره که توسط مصر در امتداد مرز جنوبی غزه نیز اجرا می‌شود , اقتصاد غزه را خفه کرده و بیش از ۸۰۰ میلیون سکنه را به زندان انداخته‌است .
امروز پزشکان منتظر یک جمعه کوتاه هستند . اما این اعتراض انرژی را افزایش می‌دهد . یک جمعیت به طرف نرده نوسان می‌کند و اسرائیلی‌ها یک جریان خفه گاز اشک‌آور را آزاد می‌کنند .
هنوز تیر اندازی نشده است . هنوز برای کودک امکان پذیر است . نجار نجار , یک پزشک هم‌کار , گفت : " بیایید با هم شهید شویم . " " ادامه بده تا من بتونم از تو مراقبت کنم . "

" آیا از مرگ می‌ترسید ? او یک عضو دیگر گروه داوطلبان است . " تو فقط یک‌بار می‌میری . "

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :