خانم ابو Moustafa نگران است . او می‌گوید که اسرائیلی‌ها معمولا ً به طناب pullers شلیک می‌کنند . او خانم نجار را ترغیب می‌کند که برود .
طناب بالاخره با یک سیم‌پیچ کوچک از سیم‌خاردار منفجر می‌شود . قسمت زیادی از جمعیت به دنبال آن می‌آیند . هیاهوی دو زن از بین می‌رود .
خانم نجار ، رئیس مرکز ، در اعتراض به روزی که او به نام shot.Cred itAdel د / آسوشییتدپرس گفت
هواپیمایی میزان مرگ و میر
از آنجا که اعتراضات به معنای دوام و دوام بود ، bravado خانم نجار به طور فزاینده‌ای با اشارات مکرر به فوت احتمالی او alloyed شد .
او در روز ۵ ماه مه در فیسبوک نوشت : " وقتی زندگی من تمام شد ، برای کسانی که مرا می‌شناسند ، خاطره‌ای شیرین برای من ایجاد کنید . "
او بعدا ً نوشت : " آن‌ها به من گفتند : " گلوله کمی خم می‌شود ، چون گلوله در راه شماست ، " من به آن‌ها گفتم : " گلوله مرا انتخاب کرد چون نمی‌دانم چطور خم شوم ، پس چرا باید راهم را عوض کنم ؟ " "
او برای یک دوست نامه فرستاد تا در صورت شهید شدن یکی از آن‌ها عذرخواهی کند .
او در روز ۲۴ ماه مه به دیگری گفت : " برای من نماز خوبی بگذارید . "
پدر و مادرش می‌گفتند که این شایعات بیمارگونه در او نقش بر آب شده‌است . در حالی که بسیاری در غزه از مرگ به عنوان بهتر از اینجا صحبت می‌کنند - و اکنون خانم نجار " به زندگی چسبیده بود ، مادرش گفت : " او هرگز نمی‌خواست یک شهید باشد . او زندگی را دوست داشت ."
یکی از شادترین روزه‌ای عمرش روز سه‌شنبه ۲۹ مه بود . او ۱۰۰ چک ۱۰۰ دلاری را به هر یک از اعضای تیم پزشکان ، خدمات نجات پزشکی فلسطین ، از overseers در کرانه باختری دریافت کرد و به همکاران خود در یک قایق کوچک که ساحل غزه را ترک کرده بود پیوست ، به این امید که به ناوگانی که محاصره را به چالش کشیده بود، برسند .
آن‌ها نزدیک به سه ساعت در زیر آفتاب درخشان دریای مدیترانه پیش از اینکه توسط یک gunboat اسرائیلی برگردانده شوند ، روی آب بودند .
آقای عبدل Ghafour ، مردی که به بیمارستان کمک کرده بود و از آن زمان با او دوستی کرده بود ، گفت : " من گفتم که امیدوار هستم که ما آسیب برسانیم . " او گفت : " پس این طور ! ما به عنوان دوست خواهیم مرد ."
محمد Shafee ، پزشک ، به وسیله تکه‌هایی از گلوله که منجر به کشته شدن خانم Najjar.Cred سالم هاوس در نیویورک‌تایمز شد ، در ناحیه سینه و لگن پخش شد .
ساعت ۶ : ۳۱ بعد از ظهر
غروب در حال آمدن است و با آن ، پایان سریع . به نظر می‌رسد که همه چیز در حصار آرام شده‌است .
یک سرباز اسرائیلی که در حال نگاه کردن به جایی است که خانم نجار در حال حاضر ایستاده‌است ، ممکن است مردی را ببیند که پرچم فلسطین را در هوا تکان می‌دهد ، چند معترض پراکنده که به اطراف نگاه می‌کنند و گروهی از پزشکان در حال کمک به یک معترض در زمینه بازیابی زمین از گاز اشک‌آور هستند . هیچ‌کس در منطقه هیچ کار تهدید کننده‌ای انجام نمی‌دهد . گاز اشک‌آور کاری را انجام می‌دهد که هدف از آن استفاده از نیروی کشنده غیر ضروری است .
ناگهان صدای شلیک دیگری به گوش رسید .
محمد Shafee ، یک پزشک ، می‌بیند که همه چیز به درون بدنم پرواز می‌کند و با تکه‌های کوچک گلوله روی سینه‌اش پاشیده می‌شود .
آقای ابو Jazar انفجاری را بر روی زمین می‌بیند و بعد از درد جیغ می‌کشد . او در رانش خراشیده شده .
پشت سر آن‌ها خانم نجار دستش را دراز می‌کند ، بعد مچاله می‌شود .
همانطور که خانم ابو Moustafa در شوک به نظر می‌رسد ، خانم نجار با تظاهر کنندگان که چند دقیقه پیش با آن‌ها رفتار کرده بود ، دستگیر شد . وقتی او را می‌برند ، خون از سینه‌اش بیرون می‌زند .
برای عکاسی عکس بگیرید یا از آن عکس بگیرید
سه تن از پزشکان از یک گلوله کشته شدند . بعید به نظر می‌رسید .
اما بازسازی تایمز این مساله را تایید کرد : گلوله به زمین در مقابل پزشکان اصابت کرد و سپس تکه‌تکه شد و بخشی از آن به سمت سینه خانم نجار پرتاب شد.
این موشک از یک berm شنی که توسط تک تیراندازان اسرائیلی حداقل ۱۲۰ متر دورتر از جایی که پزشکان به زمین افتادند مورد استفاده قرار گرفت .
قوانین نظامی اسرائیل در این زمینه طبقه‌بندی می‌شوند . اما سرهنگ دوم جاناتان Conricus ، گفت که snipers ممکن است تنها به افرادی شلیک کنند که تهدید شدیدی را تهدید می‌کنند ، مانند " بریدن نرده‌ها ، انداختن نارنجک ."
کشتن یک پزشک یا هر شهروند غیر نظامی یک جنایت جنگی است . اسرائیل سریعا ً تایید کرد که قتل خانم نجار غیر عمدی بوده‌است .

سرهنگ Conricus گفت : " او هدف نبود و هیچ یک از پرسنل پزشکی یک هدف محسوب نمی‌شوند ."


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :