دو سال در سال، ترامپ به نقش فرمانده نظامی منصوب شد.
رئیس‌جمهور ترامپ روز پنجشنبه در سربازخانه دریایی در واشنگتن مستقر شد . پس از آن به کاخ سفید بازگشت تا به گروهی از veterans.Cred itAl Drago برای نیویورک‌تایمز بپردازد .
توسط هلن کوپر ، پیتر بیکر ، اریک اشمیت و میچل Ferman
۱۶ نوامبر ۲۰۱۸
واشنگتن - او سفر خود به یک گورستان در فرانسه را که سربازان آمریکایی از جنگ جهانی اول به خاک سپرده شده‌اند لغو کرد . او در قبرستان ملی آرلینگتون در روز سربازان قدیمی به مراسم تدفین نرفته است . او از نیروهای آمریکایی در عراق یا افغانستان دیدن نکرده است .
و در مدت کوتاهی پس از آن که رئیس‌جمهور ترامپ در یک جلسه توجیهی در پایگاه نیروی هوایی MacDill در تامپا واقع در Fla ، چند سوال مطرح کرد . دو نفر از مقامات با اطلاع از این دیدار گفتند که فرماندهان ارشد نظامی تعداد اسلایدهای پاورپوینت آماده را به سه عدد کاهش داده‌اند - آن‌ها در ابتدا ۱۸ - ۱۸ سال برنامه‌ریزی کرده بودند .
این فرماندهان دو ساعت منتظر دیدار بودند ، اما کم‌تر از یک ساعت طول کشید .
Rhetorically ، آقای ترامپ ایالات‌متحده را " ۱.۳ میلیون نیروی وظیفه فعال " به عنوان " ارتش من " و " ژنرال من " در تویی‌تر قرار داده‌است . اما مقامات وزارت دفاع می‌گویند که آقای ترامپ به طور کامل نقش نیروهای نظامی را درک نکرده است و نه مسئولیتی که او باید رهبری کند و از آن‌ها در برابر سیاست محافظت کند.
سرهنگ دیوید Lapan ، یک تفنگدار بازنشسته که در سال ۲۰۱۷ به عنوان سخنگوی وزارت امنیت داخلی در دولت ترامپ خدمت کرد ، گفت : " این باور وجود داشت که او بهتر است درک کند ، اما من نمی‌دانم که این پرونده مورد استفاده درست و نقش ارتش و آنچه که می‌توانیم ، و نمی‌توانیم انجام دهیم ."
روز جمعه ، آقای ترامپ اعلام کرد که اشتباه کرده‌است که این هفته به Arlington نرود و گفت که او این کار را با رفتن به یک گورستان آمریکایی دیگر در پاریس بعد از افتادن یکی از آن‌ها انجام داده‌است .
او به کریس والاس از " فاکس‌نیوز یکشنبه " در مصاحبه‌ای در این آخر هفته گفت : " با نگاهی به گذشته ، من هر سال در یک مصاحبه تلویزیونی به کریس والاس از " فاکس‌نیوز یکشنبه " گفتم : " اما ما در شب خیلی دیر آمده بودیم و من واقعا ً فکر می‌کردم که خوب است و من واقعا ً به خاطر امور دولتی مشغول بودم ."
در حقیقت او در سال گذشته به آرلینگتون نمی‌رفت - او در آن زمان در آسیا بود - اما دو بار به قبرستان نظامی رفته‌است . و در پنجشنبه این هفته ، او از یک بازدید پیش از سپاسگزاری از سربازخانه دریایی در واشنگتن ، خانه فرمانده دریایی و واحدهای اختصاص‌داده‌شده به ماموریت‌های امنیتی و تشریفاتی در پایتخت بازدید کرد . او کم‌تر از یک ساعت را گذراند ، سپس به کاخ سفید بازگشت تا به گروهی از سربازان قدیمی رسیدگی کند .
آقای ترامپ گفت : " من فکر می‌کنم که دامپزشکان ، شاید بیش از هر کس دیگری ، از آنچه که ما برای آن‌ها انجام می‌دهیم ، تقدیر می‌کنند ."
روز چهارشنبه ، وزیر دفاع جیم mattis بود که در آخرین استقرار نظامی تحت نظارت آقای ترامپ ، از نیروهای آمریکایی در مرز مکزیک دیدن کرد . آقای mattis به کمپ اصلی Camp در تگزاس سفر کرد ، جایی که او با سربازانی ملاقات کرد که توری دار بسته بودند تا کاروانی از مهاجران را که رئیس‌جمهور را به " تهاجم " تشبیه کرده بودند بیرون نگاه دارند .
Editors
برای ولز ، نیروگاه هسته‌ای به معنای میانگین Jobs خواهد بود . برای انگلستان ، این می‌تواند به معنای بیشتر باشد .
مکاشفه یوحنای رسول در این جا است
همانند دریاهای گرم و گالاپاگوس ، جزایر گالاپاگوس یک تست تکاملی تکاملی را شکل می‌دهند .

مقامات پنتاگون به طور خصوصی استقرار بیش از ۶، ۰۰۰ نیروی کار فعال را به عنوان یک قاتل روحیه و هدر دادن زمان و منابع مورد تمسخر قرار داده‌اند ، که توسط یک فرمانده که مصمم است تا حامیانش را به پای صندوق‌های رای برساند در حرکت هستند . این نیروها که تنها از پشتیبانی لجستیکی برخوردار هستند ، تا روز ۱۵ دسامبر در آنجا خواهند بود .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :