آقای mattis در گفتگو با سربازان گفت : " همیشه بهتر است که پایین بیایید و آن را برای واقعی ببینیم . "
همانند دو رئیس‌جمهور سابق ، باراک اوباما و بیل کلینتون ، آقای ترامپ بدون اینکه در ارتش خدمت کرده باشد به دفتر آمد . رئیس‌جمهور سابق ، جرج دبلیو . بوش در طول جنگ ویتنام در گارد ملی نیروی هوایی خدمت کرد اما هرگز کشور را ترک نکرد و پرسش‌هایی در مورد این که چگونه اغلب به عنوان وظیفه گزارش شده‌بود ، مطرح شد . هر سه رابطه پیچیده با نیروهای مسلح داشتند .
جیم mattis ، وزیر دفاع در روز چهارشنبه در کمپ اصلی Donna در تگزاس . آقای ترامپ با آقای mattis و دیگر Pentagon itJacob کالدول / خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )
آقای کلینتون ، معترض جنگ ویتنام که از این پیش‌نویس اجتناب کرده بود ، در ابتدا با ژنرال‌ها ناراحت بود . آقای بوش به رهبری ارتش در عراق سال‌ها قبل از اینکه در نهایت آنچه را که او استراتژی شکست آن‌ها را در نظر گرفت اعتماد کرد . آقای اوباما از ابتدا متقاعد شد که ارتش سعی دارد او را به فرستادن سربازان بیشتری به افغانستان بفرستد .
آقای ترامپ که به دلیل of استخوان در پاشنه پا به تعویق افتاد با احترام به ایده ارتش وارد دفتر شد . او با انتصاب ژنرال‌ها به عنوان وزیر دفاع ، رئیس ستاد کاخ سفید و دو بار به عنوان مشاور امنیت ملی ادامه داد .
اما برخلاف گذشته رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه ، آقای ترامپ ارزش کمی در استقرار آمریکا در افغانستان ، عراق و سایر درگیری‌ها دیده‌است . او آن‌ها را به هدر دادن پول و زندگی در نظر می‌گیرد و به مشاوران گفته‌است که مردم در کشورهایی که نیروهای نظامی در آن‌ها مستقر هستند واقعا ً دوست آمریکا نیستند .
بنا به گفته دستیارانش ، یکی از دلایلی که او از نیروهای نظامی در مناطق جنگی بازدید نکرده است این است که او واقعا ً خواهان نیروهای آمریکایی در وهله اول نیست . آن‌ها گفتند که برای بازدید از این کشور ، ماموریت‌هایی که او حقیقتا ً به آن اعتقاد ندارد را تایید می‌کند .
آقای بوش چهار بار به عراق رفت و آقای اوباما سه ماه پس از مراسم تحلیف اش به آنجا رفت . هر دو رئیس‌جمهور چهار بار برای دیدار از نیروهای افغانستان در افغانستان چهار بار سفر کردند .
آقای ترامپ همچنین سفره‌ای ویژه‌ای را برای یافتن نیروهای مستقر در جاه‌ای دیگر مانند پیشینیان خود انجام نداده است . رئیس‌جمهور جورج بوش ، زمانی که به مناسبت روز سال نو در سال ۱۹۹۳ سفر کرد تا با نیروهای نظامی مستقر در سومالی دست بدهد ، رئیس‌جمهور lame بود .
آقای ترامپ همچنین به نظر می‌رسد که زمانی که یک افسر نیروی دریایی ، ویلیام " ریان " اونز ، یک اپراتور مخصوص جنگ ، سال گذشته در یمن کشته شد ، به عنوان فرمانده‌کل از مسیولیت اجتناب کند .
رئیس‌جمهور به نظر می‌رسید که ژنرال‌های او را برای مرگ سرزنش می‌کند ، در ماموریتی که به فاکس‌نیوز گفته‌است که فرماندهان نظامی " برای دیدن من آمده‌اند و توضیح دادند که آن‌ها چه می‌خواهند ، ژنرال‌ها که بسیار محترم هستند ."
رئیس‌جمهور ادامه داد : " و آن‌ها رایان را از دست دادند ."
دستیاران آقای ترامپ اعلام کردند که او به قدری پریشان و پریشان است که می‌داند SEAL طبق فرمان او مرده‌است و برای بازگشت جسم به پایگاه نیروی هوایی دوور پرواز کرده‌است - چیزی که به طور کلی برای یک مرگ تنها صورت نگرفته است .
اما آخر هفته گذشته در فرانسه ، آقای ترامپ یک بازدید از قبرستانی در جنگ جهانی اول که در طی نبرد of وود کشته شد را نادیده گرفت ، زیرا آقای ترامپ در این هفته در a گفت ، باران بر روی هلیکوپتر فرود آمد و سرویس مخفی به او گفت که رانندگی بسیار مخرب است . ژنرال جوزف اف . . پسر رئیس ستاد مشترک ارتش و جان اف . کلی ، ژنرال نیروی دریایی رئیس کارکنان کاخ سفید شد و به جای آن رفت .
مشاور این مشاور گفت که آقای ترامپ مایل است از خدمات مخفی نفوذی داشته باشد و هر کسی او را وادار به رفتن کند ، و از اینکه هیچ‌کس به او هشدار نداده است که یک فاجعه سیاسی برای فرار از این سفر است عصبانی است .

آقای ترامپ روز بعد از یک قبرستان دیگر در پاریس بازدید کرد .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :