تصمیم او قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای برای ارسال نیروها به واکنش وی به آنچه او اصرار داشت ، بحرانی در مرز جنوب غربی است که از نگرانی عمیقی نسبت به مقامات وزارت دفاع باقی مانده‌است . او به طور غیرمعمول نسبت به این مساله علاقه نشان داده‌است - به همین دلیل ، مقامات نظامی گفتند که آقای ترامپ به طور مکرر ژنرال ترنس جی نامیده می‌شود . ا " Shaughnessy "، رئیس فرماندهی شمالی پنتاگون که بر عملیات در مرزه‌ای کشور نظارت دارد ، در عرض چند هفته گذشته به روز رسانی خواهد شد.
سربازان در اوایل نوامبر در کمپ اصلی Donna رسیدند . حدود ۶۰۰۰ نیروی فعال در جنوب غربی border.Cred itTamir برای نیویورک‌تایمز مستقر شده‌اند .
کارل دبلیو بوش گفت : " اگر رئیس‌جمهور به طور معمول و با بدگمانی نیروهای مسلح کشور ما را برای منافع سیاسی کوتاه‌مدت باز کند ، شخصیت حرفه‌ای نیروهای افسران تنزل خواهد یافت . Eikenberry ، ژنرال بازنشسته ارتش سه ستاره و فرمانده سابق نیروهای آمریکایی در افغانستان ، گفت: " این امر به نوبه خود ، یکی از اصول اساسی جمهوری ما را تهدید می‌کند - که ارتش ما باید خارج از سیاست بماند ."
در یک نقطه از دیدار آقای mattis از مرز در روز چهارشنبه ، یک سرباز از او اهداف این ماموریت را پرسید : " کوتاه‌مدت ، موانع را به راه بیندازید ."
آقای ترامپ همچنین مقامات وزارت دفاع را با اظهارات seemingly در مورد موضوعات نظامی مضطرب کرده‌است .
در ماه آوریل ، رئیس‌جمهور به خبرنگاران گفت : " زمان آن رسیده‌است که نیروهای آمریکایی را از سوریه به خانه بازگردانیم - بیانیه‌ای که پنتاگون را بهت‌زده کرد ، زیرا سوریه در قلب نبرد علیه دولت اسلامی و محور اصلی استراتژی امنیت ملی آقای ترامپ بود که خواستار مقابله با ایران شد . ترک سوریه زمین را به ایران واگذار خواهد کرد و به طور بالقوه روسیه را واگذار خواهد کرد . همچنین ممکن است مبارزان محلی که قوی‌ترین نیروهای زمینی متحد آمریکا علیه دولت اسلامی در سوریه بوده‌اند را رها کند .
به گفته مقامات وزارت دفاع ، پاسخ به پنتاگون یک سکوت عمدی بود ، کسی که پیش‌بینی کرد آقای ترامپ پی‌گیری نکند و به جای آن به موضوعات دیگر که او انجام داد ، حرکت کند .
در ماه ژوئن ، آقای ترامپ بدون مشورت با پنتاگون ، تمرینات نظامی مشترک برنامه‌ریزی‌شده با کره‌جنوبی را لغو کرد و تمرینات خود را به عنوان " بازی‌های جنگی " توصیف کرد .
با این حال ، آقای ترامپ اندازه زیادی از نمایش فرمانده‌کل را دوست دارد : سربازان تشویق کننده در آشیانه ، تانک و کشتی‌ها و هواپیماها ، یک رژه نظامی که او برای روز سربازان قدیمی در واشنگتن پیشنهاد کرد . او همچنین بارها در مورد تامین میلیاردها دلار اضافی برای پنتاگون لاف زده‌است .
افسران نظامی احساس می‌کنند که بین تلاش‌های آقای ترامپ برای بدست آوردن این پول که در طول سال اوباما از آن‌ها محروم شده و به عنوان لوازم صحنه سیاسی برای سخنرانی استفاده می‌شود که بیشتر شبیه تظاهرات هستند ، آسیب می‌بینند .
می کل ای گفت : " آن‌ها دوست دارند در سال گذشته بودجه مستحکم ‌تری داشته باشند؛ آن‌ها این را دوست دارند . " Flournoy ، وزیر سابق دفاع که در کار شماره ۲ در اداره تحت نظارت آقای ترامپ یک فرصت را به کار برد ، گفت: " اما من فکر می‌کنم که بسیاری از مردم به شدت از درجه طرفداری حزبی و تفرقه ناراحت هستند ."
رهبران نظامی در برابر انتقاد از یک فرمانده در ملا عام مقاومت می‌کنند ، اما سکوت برخی از آن‌ها چندین جلد است .
جیمز آر گفت : " پدرم یک افسر ارتش شغلی بود . " Clapper ، یک ژنرال بازنشسته نیروی هوایی که مدیر اطلاعات ملی در دوران دولت اوباما بود و اکنون یکی از منتقدان برجسته آقای ترامپ است ، می‌گوید: " این بخشی از علاقه من به احترام و حمایت از رئیس‌جمهور به عنوان فرمانده‌کل است ."

وی افزود : " این یکی برای من بسیار سخت است ."


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :