ترامپ از دادگاه عالی درخواست فرجام‌خواهی سریع در مورد ممنوعیت نظامی تغییر جنسیت داده شد .
دادستان‌کل , نویل جی . فرانسیسکو به دیوان عالی گفت که اقدام فوری برای اطمینان از اینکه این قانون می‌تواند بر ممنوعیت اعمال نظامی تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده شود , پیش از پایان دوره جاری آن در نیویورک‌تایمز , در نیویورک‌تایمز ,
نوشته آدام اسمیت
ای .
واشنگتن
دادگاه‌های ناحیه فدرال وارد دستورها علیه سیاست جدید شده‌اند , اما دادگاه استیناف هنوز بر آن رای نداده است . دادگاه عالی معمولا ً تا زمانی که حداقل یک دادگاه استیناف یک مساله محسوب می‌شود , مداخله نمی‌کند و معمولا ً پیش از اضافه کردن یک پرونده در دادگاه استیناف , در انتظار اختلاف‌نظر است .
با این حال , مدیریت ترامپ به طور مکرر از قضات خواسته تا درخواست‌های خود را به طور مستقیم از احکام دادگاه ناحیه بشنوند , که به تازگی در چندین پرونده مربوط به تلاش برای تعطیل کردن برنامه‌ای است که تعدادی از مهاجران غیرقانونی را از تبعید محافظت می‌کند . مانند ممنوعیت خدمات تغییر جنسیت در ارتش , این سیاست توسط قضات دادگاه فدرال مسدود شده‌است .
در هر دو مجموعه , دادستان‌کل , نویل جی . فرانسیسکو به قضات گفت که برای اطمینان از اینکه دادگاه عالی قبل از پایان دوره جاری در ماه ژوئن حکومت کند , لازم است که دادگاه عالی حکومت کند .
قوانین دیوان عالی می‌گویند که حکم دادگاه محاکمه فدرال را قبل از درخواست دادگاه استیناف بررسی خواهد کرد که نشان می‌دهد این پرونده از اهمیت عمومی ضروری به عنوان توجیه انحراف از روش معمول استینافی و نیاز به تعیین فوری در این دادگاه برخوردار است . "
در یک پرونده کوتاه در روز جمعه , سانفرانسیسکو گفت : " این مورد این استاندارد را برآورده می‌کند . "
او نوشت : " این شامل یک مساله مهم عمومی است : قدرت نظامی برای تعیین اینکه چه کسی ممکن است در نیروهای مسلح کشور خدمت کند. "
قضات دادگاه حکم داده‌اند که هیچ مدرکی مبنی بر اینکه خدمت توسط افراد تغییر جنسیت داده نشده, انسجام یا آمادگی نظامی را تهدید می‌کند وجود ندارد .
قاضی کالین پاول , از دادگاه ناحیه فدرال در واشنگتن , سال گذشته نوشت : " هیچ حمایتی برای این ادعا وجود ندارد که خدمت مداوم مردم تغییر جنسیت داده در همه جا تاثیر منفی داشته باشد . " در واقع , شواهد قابل‌توجهی وجود دارد مبنی بر اینکه این جریان, تخلیه و ممنوع کردن چنین اثراتی است . "
دادگاه استیناف حوزه کلمبیا در ماه آینده درخواست استیناف کرد . دادگاه استیناف حوزه نهم , در سانفرانسیسکو , استدلال‌هایی را در یک درخواست جداگانه شنیده‌است , اما هنوز حکم صادر نکرده است . مدار نهم موضوع حمله شدید رئیس‌جمهور ترامپ در روزه‌ای اخیر بوده‌است .
انتخاب ویراستاران
یک روز , یک زندگی : زمانی که یک پزشک در غزه کشته شد , تصادف بود ?
یک میلیون دلار بدهی مدرسه و یک شغل نیم ساعت
احساس نامرئی شدن دانشجویان بومی در مدارس عمومی
دولت همچنین درخواست غیر معمول از دادگاه عالی برای جلوگیری از محاکمه در موارد تغییر آب و هوا و افزودن یک سوال در مورد شهروندی به سرشماری بعدی را مطرح کرده‌است .
منتقدان گفتند که درخواست دولت برای رد رویه‌های معمول استیناف در موارد تغییر جنسیت گرایانه , گستاخانه بود .

پیتر رن , یک وکیل با قانونی لاندا که نماینده رقبای خود در یکی از مواردی است که فرانسیسکو از دادگاه عالی خواست تا در مورد آن فکر کند , گفت : " امروز , وزارت دادگستری تصمیم خود را برای عملیات ثابت مدار اعلام کرد .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :