این گام بسیار غیر معمول وحشیانه و نامناسب است . " " با این حال , مدیریت ترامپ نرم‌ها و روش‌ها را ایجاد کرد . هیچ دلیل معتبری برای پرش از این خط وجود ندارد و به دنبال بررسی دیوان عالی در برابر دادگاه‌های استینافی است که حتی بر مسائل مقدماتی پیش از آن‌ها رای داده‌اند . "
مستقر در ایالات‌متحده : ارتش منتظر کاروان مهاجران می‌ماند
نیروهای آمریکایی در مرز جنوب غربی در ماموریتی که توسط یک فرمانده مصمم سیاسی به فرمانده و یک پنتاگون که قادر به متقاعد کردن او در مورد خطرات آن نیست , در مرز جنوب غربی قرار دارند .
سربازان در چادر خود در کمپ اصلی دونا در تگزاس استراحت کردند . هزاران سرباز به مرز مکزیک اعزام شده‌اند . برای نیویورک‌تایمز
توسط توماس گیبونز - نف و هلن کوپر
عکس از ای.
ای .
کمپ اصلی دونا , تک در روز پنجشنبه , دانیل کوپر , یک گروهبان دسته با تیپ پلیس ارتش , بسته‌بندی قهوه‌ای رنگش را باز کرد .
این یک غذای جوجه و رشته‌فرنگی بود , که یکی از آن‌ها بیشتر از جیره غذایی بود . اما از روی تختی که در آخرین پایگاه عملیاتی ارتش در قرارگاه " ارتش " ارتش مستقر شده بود , گروهبان قذافی تقریبا ً می‌توانست سقف نارنجی روشن و نارنجی روشن را ببیند که یک آرمان‌شهر سریع هشت مایل دورتر از مرزه‌ای کنونی ارتش است . کامیون‌های کشنده کویر برای کشیدن سیم ساز هستند نه غذا .
این زندگی در آخرین جبهه است که سربازان آمریکایی مستقر شده‌اند . انتخابات میان دوره , همراه با هشدار رئیس‌جمهور ترامپ , هشدار می‌دهد که یک کاروان مهاجرتی در حال نزدیک شدن به " تهاجم " خارجی است که مستلزم استقرار نیروهای نظامی فعال در ایالت‌های مرزی تگزاس , آریزونا و کالیفرنیا می‌باشد .
اما نیروهای آمریکایی که به کوه‌های قهوه‌ای‌رنگ و خشک در امتداد مرز جنوب غربی حمله کردند هنوز هم در حرکت یک ماموریت استادانه قرار دارند که ظاهرا ً توسط یک فرمانده که مصمم بود حامیانش را به پای صندوق‌های رای برساند , و رهبری پنتاگون قادر نبود او را از خطرات آن متقاعد کند.
چندین پایگاه نظامی در امتداد مرز مستقر شده‌اند . برای نیویورک‌تایمز
به جای فوتبال با خانواده‌های خود در این تعطیلات آخر هفته سربازان , سربازان با گردان مهندسی عمران , تازه از قلعه ناکس , ky در بانک " ریو گرانده " , که درست در زیر پل فرودگاه بین‌المللی " ریو گراند " قرار داشت , به زحمت توری در بانک‌های ریو گرانده تهیه شد .
در همان نزدیکی , نیروهای مستقر در پایگاه مشترک لو لویس در ایالت واشنگتن مطمئن بودند که چادر تماس بیمار در کنار ایستگاه کمک‌رسانی به درستی تنظیم شده‌است . و چند مایل دورتر , کارکنان دون خوان مندوزا در حال هدایت ترافیک به عنوان شرکت پشتیبانی مهندسی خود بودند .
روز شکرگزاری هم اینجا هستند .
در حدود دو هزار مایل دورتر , در پنتاگون , مقامات این استقرار را به عنوان اتلاف گران زمان و منابع , و یک قاتل روحیه برای بوت کردن مورد تمسخر قرار می‌دادند .
طبق رای‌گیری میان دوره در روز سه‌شنبه , ارتش اعلام کرد که ماموریت مرزی به عنوان میهن‌پرستی وفادار عمل خواهد شد . اما وزیر دفاع در روز انتخابات به مسئولان گفت که این نام را حذف کنند و پنتاگون روز بعد یک خبر مختصر منتشر کرد و گفت که عملیات اکنون به سادگی به عنوان حمایت مرزی شناخته می‌شود . مقامات گفتند واژه میهن‌پرست با وفا , تن‌های فرعی سیاسی داشت .

برآورد هزینه نهایی استقرار در دسترس قرار نگرفته است . اما مقامات بودجه وزارت دفاع اظهار نگرانی می‌کنند که اگر تعداد نیروهای فرستاده‌شده به مرز به صفر برسد , برچسب قیمت می‌تواند به 16 / 5 میلیون دلار برسد که تخصیص بودجه مشخصی از آن برای کشیدن ندارد .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :