آخرین باری که نیروهای وظیفه فعال به مرز اعزام شدند در دهه ۱۹۸۰ برای کمک به ماموریت‌های counternarcotics به مرز اعزام شدند . از آن زمان به بعد ، پیشینیان آقای ترامپ به گارد ملی تکیه کرده‌اند که با هیاهوی بسیار کمتری نسبت به کاروان‌های وسایل نقلیه و شهره‌ای چادری که در روزه‌ای اخیر آغاز شده‌اند ، رسیده‌اند .
شرایط در کمپ اصلی دوناجین هست . CreditTamir Kalifa برای نیویورک‌تایمز
Pfc. Skyler Fayo را روی تلفنش سوار کرد . شارژ تلفن به تعداد کمی از Kalifa itTamir برای نیویورک‌تایمز واریز می‌شود .
بودجه سال مالی وزارت دفاع در سال ۲۰۱۹ به منظور مبارزه با دولت اسلامی در عراق و سوریه ، ادامه جنگ بی‌پایان در افغانستان و آماده شدن برای یک مناقشه بالقوه با یک کشور خارجی مانند چین ، روسیه ، کره‌شمالی و یا ایران بود .
هیچ پولی برای مبارزه با مردان ، زنان و کودکانی که به مرز آمریکا چسبیده‌اند وجود نداشته است، بسیاری از آن‌ها در حال فرار از خشونت یا فساد هستند و تقریبا ً همگی به دنبال زندگی بهتر هستند . نیروهای نظامی وظیفه دارند که همان نوع لجستیکی ، حمایت و حتی مشاغل مذهبی داشته باشند که سربازان گارد ملی در اوایل امسال به مرز اعزام کرده بودند .
مساله روحیه ارتش تقریبا ً به همان اندازه نگران‌کننده است . فرمان آماده‌سازی تا روز ۱۵ دسامبر ادامه خواهد یافت و بدین معنی است که نیروهای نظامی در طول روز شکرگزاری در مرز خواهند بود . آن‌ها کاری فراتر از ارائه پشتیبانی لجستیکی خواهند داشت ، مگر اینکه آقای ترامپ قانون نظامی اعلام کند . این نیروها قانون مهاجرت ایالات‌متحده را اجرا نخواهند کرد - که گرفتار قانون Posse Comitatus در سال ۱۸۷۸ می‌شود مگر این که یک استثنا خاص ایجاد شود .
آنتونی جی ، نماینده مجلس ، گفت : " وقتی به یک سرباز ماموریت واقعی می‌دهید ، مشکل روحیه شما کم‌تر است ، حتی اگر کریسمس یا روز شکرگزاری باشد . " براون ، دموکرات مریلند و خلبان سابق هلیکوپتر ارتش که در جنگ عراق خدمت کرده بودند، گفت: " اما وقتی یک سرباز را به یک ماموریت مشکوک بفرستید ، با هیچ ارزش نظامی ، در روز شکرگزاری ، این کار به روحیه هیچ کمکی نمی‌کند ."
سربازان با فاصله زیاد از صحبت در مورد باده‌ای سیاسی که آن‌ها را به مرز اعزام کرده بودند ، خجالت می‌کشیدند .
اردوگاه اصلی توسط یک سیم ساخته شده‌است که درست جلوی بخشی از دیوار مرزی قرار دارد. CreditTamir Kalifa برای نیویورک‌تایمز
تصویر
اردوگاه اصلی توسط یک سیم ساخته شده‌است که درست جلوی بخشی از دیوار مرزی قرار دارد. CreditTamir Kalifa برای نیویورک‌تایمز
اما در آخرین روزه‌ای خشمگین قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای ، عکس گروهی از سربازان که لباس‌های کامل نظامی و جلیقه‌های ضدگلوله بر تن داشتند در تظاهرات ترامپ شرکت کردند و در رسانه‌های خبری نشان داده شدند . خود آقای ترامپ از کشیدن سیم‌خاردار زیبای " سیم‌های خاردار " در یک تظاهرات در مونتانا قدردانی کرد .
با این حال ، تئاتر سیاسی وجود دارد و زندگی واقعی وجود دارد .
دو روز پس از the ، در روز پنجشنبه ، یک گروه از مهندسان ارتش در هیدالگو ، Tex . که در طرف آمریکایی ریو گرانده به سیم و سیم وصل شده بودند ، زره بدن را از بین برده بودند . تصمیم گرفته بودند که تنها یونیفورم خود ، canteens ، دستکش و کلاه‌خود را بپوشند ، ساده بود : برای پوشیدن جلیقه‌های زره‌پوش بیش از حد گرم بود و سربازان می‌دانستند که به آن‌ها نیازی ندارند . و برخی از آن‌ها هم اکنون از شدت گرما رنج می‌بردند ، فقط چند روز به ماموریت جدیدشان وارد شده بودند .
حدود ۱۵ مایل دورتر ، ۵۰۰ سرباز - ترکیبی از واحدهای پزشکی ، افسران پلیس نظامی و مهندسین - در یک برنامه روتین در کمپ اصلی دوناجین مستقر شده بودند . این شهر برگرفته از شهر مجاور تگزاس است که ماموران گشت مرزی بر این باورند که یکی از محتمل‌ترین نقاط ورود به آمریکا برای کاروان کارگران مهاجر است .
این پایگاه که بین یک بزرگراه چهار بانده و دیوار مرزی آمریکایی - مکزیکی قرار دارد، یادآور کسانی است که در اوایل دهه ۲۰۰۰ در افغانستان و عراق یافت می‌شوند .

همانطور که در این مناطق در اوایل جنگ بود ، برق در کمپ اصلی دوناجین به جز چراغ‌های قدرت و لوازم ارتباطی کمیاب بود . در چند روز گذشته ، سربازان یک چادر کوچک دوش دایر کردند . مردان و زنان ساعاتی را برای استحمام تعیین کرده‌اند . طول حمام Permitted : هفت دقیقه .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :