هیچ سالن mess وجود ندارد ، فقط قهوه‌ای ، به صورت بسته‌بندی‌شده تاش M.R.E. . افسران پلیس نظامی در شب در حال گشت زنی هستند ، مسلح به تفنگ . این خیمه‌ها ۲۰ سرباز را به خواب می‌برند و فاقد برق و تهویه مطبوع هستند . شارژ تلفنی به چند ژنراتور تبدیل می‌شود که the های اطراف محل زندگی را تامین می‌کنند .
این پایگاه یادآور چیزهایی است که در اوایل دهه ۲۰۰۰ در افغانستان و عراق یافت شد. CreditTamir Kalifa برای نیویورک‌تایمز
استقرار سربازان در مرز از طریق روز شکرگزاری ادامه خواهد یافت . CreditTamir Kalifa برای نیویورک‌تایمز
کاپیتان لورن Blanton که مسئول تدارکات برای این پایگاه است ، بین نظارت بر هجوم تجهیزات و نیروها و حصول اطمینان از اینکه تاسیسات او قابل سکونت است ، با امکانات رفاهی کافی که نیروهای نظامی در آنجا زندگی می‌کنند ، گرفتار شده‌است .
او گفت : " من هم می‌خواهم با بچه‌ام هم حرف بزنم . "
ارتش در حال برپا کردن یک پاسگاه دیگر در یک انبار مبل رها شده در نزدیکی Weslaco است و به یک نقطه در Brownsville نگاه می‌کند - همه آن‌ها در تلاش برای رسیدن به نقاط ورودی با چند مایل سیم ساز هستند .
با این حال ، برخلاف عراق و افغانستان ، نیروهای نظامی حقوق بیشتری دریافت نمی‌کنند . از آنجا که نیروهای نظامی با مهاجران در تعامل نخواهند بود ، آتش دشمنی وجود ندارد .
آقای mattis ، وزیر دفاع ، مدت‌ها است که علیه politicizing ارتش بحث کرده‌است . او به مدت تقریبا ً دو سال در راس فرماندهی پنتاگون ، به دنبال محافظت از ۱.۲ میلیون نیروی کار فعال از نیروهای سیاسی است که آژانس‌های دیگر را گرفتار کرده‌است . در ماه اوت ، در سفری به برزیل ، آقای mattis نسبت به خطرات نظامی هشدار داد که به عنوان پشتیبان یک کاندیدا و یا یک کاندیدا تلقی می‌شود .
قرار دادن سربازان در مرز برای محافظت در برابر آنچه که اقای ترامپ یک تهدید تلقی می‌کند ، در فریاد his برای the ، دیدگاه آقای mattis را در مورد politicizing ارتش در مسیر برخورد با رئیس‌جمهور مطرح کرده‌است . این درگیری زمانی صورت می‌گیرد که رابطه آقای mattis با آقای ترامپ در سال گذشته به شدت کاهش‌یافته است .
سربازان در اردوگاه اصلی که تقریبا ً ۵۰۰ نیروی نظامی در آن مستقر هستند ، غذا می‌خورند . CreditTamir Kalifa برای نیویورک‌تایمز
ماه گذشته رئیس‌جمهور آقای mattis را به یک دموکرات متهم کرد . آقای ترامپ همچنین از آنچه که او به عنوان وزیر دفاع از پیشنهادها بسیار خود دریافت می‌کند ، از برگزاری یک رژه نظامی برای ممنوع کردن سربازان تغییر جنسیت داده برای قرار دادن یک نیروی فضایی ، chafed شد .
به طور رسمی ، رهبران پنتاگون گفته‌اند که وظیفه آن‌ها پیروی از دستورها فرمانده‌کل است ، نه اینکه به او بگوید چگونه می‌تواند سربازان آمریکایی را مستقر کند.
وزیر ارتش ، مارک تی ، گفت : " این نقش من نیست که این ارزیابی‌ها را انجام دهم . " Esper در مصاحبه‌ای در روز چهارشنبه گفت : " همه ما می‌دانیم که یکی از چندین ماموریت ارتش ، دفاع از میهن و امنیت مرزه‌ای ما است ."
نیروهای مرزی آخرین نمونه از کاخ سفید هستند که ماموریتی را بر عهده دارند که پنتاگون در برابر آن مقاومت کرده‌است .
در اواخر اکتبر ، وزارت امنیت داخلی یادداشتی برای پنتاگون فرستاد که مجموعه‌ای از درخواست‌های رسمی برای حمایت از مهاجران در مرز جنوبی از جمله کاروان در راه خود از آمریکای مرکزی بود .
در بین درخواست‌ها ، صادر شده در دستور کاخ سفید ، این بود که سربازان مستقر در مرز مسلح بودند و برای تماس مستقیم با مهاجران آماده بودند و آماده بودند تحت قوانین برای استفاده از زور توسط وزارت دفاع کار کنند .
سربازان یک وسیله نقلیه نظامی را به یک یدک‌کش هدایت کردند . CreditTamir Kalifa برای نیویورک‌تایمز
برق در کمپ اصلی کمیاب است و باران به تازگی ساخته شده‌است . CreditTamir Kalifa برای نیویورک‌تایمز

مقامات گفتند که وقتی مقامات وزارت دفاع در همان روز به دستورها آقای mattis پاسخ دادند ، آن‌ها این درخواست‌ها را رد کردند و وزارت امنیت داخلی را به کاخ سفید ارجاع دادند . وزارت دفاع این درخواست‌ها را نامناسب و قانونی دانست و به طور بالقوه سربازان را برای برخوردهای خشن با مهاجران راه‌اندازی کرد .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :