ب
توسط رویترز
ای .
واشنگتن - یک دادگاه بدوی در روز جمعه به نفع سیاست دولت ترامپ مبنی بر ممنوع کردن افراد تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده شد و اولین پیروزی قانونی خود را پس از چندین شکست به رئیس‌جمهور داد .
دادگاه استیناف حوزه استیناف حوزه کلمبیا حکمی را توسط یک قاضی فدرال در واشنگتن لغو کرد که این سیاست را مسدود کرد و گفت احتمالا ً نقض حقوق اساسی نیروهای تازه‌استخدام شده و اعضای خدمت است .
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در ماه مارس اعلام کرد که او طرحی را به عنوان وزیر دفاع سابق برای محدود کردن خدمت نظامی افرادی که وضعیت نامیده می‌شوند , تایید می‌کند .
پیروزی دادگاه استیناف محدود است زیرا دیگر دادگاه‌های فدرال دستورها علیه این سیاست را صادر کرده‌اند که در سراسر کشور اعمال می‌شود . دولت قبلا ً از دادگاه عالی خواسته‌است که بر این مساله تمرکز کند .
دادگاه عالی به دلیل رسیدگی به این موضوع است که آیا شنیدن سه درخواست مجزا دولت در کنفرانس خصوصی اش در مورد این موضوع است .
دستورها مختلف به سربازان تغییر جنسیت داده اجازه داده بود تا به این افراد بپیوندند .
" شانون " , مدیر قانونی مرکز ملی حقوق لزبین , یکی از گروه‌هایی که سیاست را به چالش کشیده‌است , گفت : " حکمرانی امروز یک سیلی ویرانگر در مواجهه با اعضای خدمات تغییر جنسیت است که ثابت کرده‌اند آمادگی خود را برای خدمت و فداکاری آن‌ها در این کشور ثابت کرده‌اند . "
هیات سه‌نفره قضات در یک نظر امضا نشده گفت که قاضی دادگاه منطقه , کالین پاول , اشتباه است که نتیجه‌گیری کرد که محدودیت‌های جدید اساسا ً همان ممنوعیت ابتدایی هستند که او نیز مسدود کرده‌است .
قضات در حکم نوشتند : " هیچ تغییر قابل‌توجهی وجود ندارد " .
این دادگاه گفت که برای مثال , طرح جدید " به نظر می‌رسد که " به برخی افراد تغییر جنسیت داده اجازه داده شود که مطابق با استانداردهای سلامت روانی , سلامت جسمی و استانداردهای مبتنی بر جنسیت در ارتش خدمت کنند . "
انجمن روان‌پزشکی آمریکا جنسیت را به دلیل تعارض بین هویت جنسیتی فرد و جنسیت آن‌ها تعیین می‌کند . براساس این انجمن که با ممنوعیت نظامی مخالف است , همه افراد دگر جنس تغییر جنسیت داده نمی‌شود .
انتخاب ویراستاران
" من پوستم را دوست دارم ! " چرا والدین سیاه‌پوست به مدرسه نمی‌روند
برای ولز , کارخانه هسته‌ای به معنای مشاغل جدید است . برای مثال , ممکن است به معنای بیشتر باشد .
چرا شکارچیان از گلوله‌های سربی دور می‌شوند
محدودیت جنسیتی جایگزین ممنوعیت کامل اعضای خدمات تغییر جنسیت داده شد که ترامپ در ماه جولای در تویی‌تر اعلام کرد .
اقدام ترامپ به تغییر سیاست رئیس‌جمهور سابق رئیس‌جمهور باراک اوباما برای اجازه دادن به سربازان تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده شد .
آن‌ها صبح را به عنوان ستون‌های نرده جدید به زمین زدند . اکنون , سربازان از تهویه مطبوع کامیون لذت می‌بردند و با همکاران خود مصاحبه می‌کردند و یک جریان ثابت از دانه‌های آفتابگردان را از پنجره باز بیرون می‌ریختند .
ساعت‌ها بعد و چند مایل دورتر , رین پیش‌بینی می‌کرد که شب فرا می‌رسد . برخی از سربازان به آرامی شروع به حفر سنگر در بیرون چادر کردند تا از تجمع آب اطراف تخت خود و پاهایشان در ساعات آتی جلوگیری کنند .
برخی دیگر برای اصلاح و مسواک زدن دندان‌هایشان به سمت بندر رفتند . یک بخش تازه از سربازان که فقط چند ساعت قبل از آن رسیده بودند , وسایلشان را خالی کردند و آن‌ها را در یک راهپیمایی آرام به خانه‌هایشان آوردند .

اسکات شین از واشنگتن گزارش تهیه کرد و می چل از تک , تک .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :