ژنرال Kicked از فیس بوک می‌تواند هنوز هم در موزه grandiose نظامی کند.
در نمایشگاهی که در حال بررسی سابقه نظامی میانمار است ، پرتره ژنرال "Min آنگ سان Hlaing " ( Senior Hlaing Hlaing ) در صدر هرم military itMinzayar ( Oo Oo ) در نیویورک‌تایمز آویزان است .
نوشته پل Mozur
۲۶ نوامبر ۲۰۱۸
NAYPYIDAW ، میانمار - در موزه غول‌پیکری که توسط ارتش میانمار برای تجلیل از خودش ساخته شده‌است ، عمومی که از فیس بوک منع شده‌بود ، صورتش را همه جا بلند کرده‌است .
پرتره او تالار ورودی غار مانند موزه را با سقف بلند و طبقات مرمر آراسته می‌کند . در نمایشگاهی که در حال بررسی سابقه نظامی میانمار است ، عکس او در بالای هرم ۳۲ عکس از رهبران نظامی دیگر قرار دارد .
در سالن‌های دیگر ، تصویر او تنها آویزان است .
برای سال‌ها ، ژنرال مین Aung Hlaing ، یکی از قدرتمندترین افراد در میانمار ، بر فعالیت‌های ظالمانه که گروه‌های اقلیت در امتداد مرزه‌ای میانمار را هدف قرار می‌دهد ، نظارت داشت .
۲۵۰ مایل
به موجب این اتهام ، ارتش بیش از ۷۰۰، ۰۰۰ Rohingya را از غرب کشور بیرون راند .
بخش مهمی از کمپین علیه the در فیس بوک به راه افتاد و عموم ، همراه با دیگر رهبران نظامی ، از مزارع غوله و حساب‌های جعلی برای بذر تنفر نژادی و حمایت از آنچه سازمان ملل آن را " پاک‌سازی قومی " می‌نامد ، استفاده کردند .
با این حال ، اکنون ژنرال از فیس بوک طرد شده‌است ؛ این شرکت حساب‌های خود را در ماه اوت تعطیل کرد .
با این وجود ، موزه از نوعی پروفایل فیس بوک برای دستاوردهای وی و از جمله ارتش است .
جاده‌هایی که در شهر Naypyidaw ، پایتخت میانمار که به وسیله ارتش آن ساخته شده‌است ، به ۱۶ خط در مکان‌ها تبدیل شده‌است، اما تقریبا ً هیچ کدام از این راه‌ها برای نیویورک‌تایمز نوشته نشده است .
یکی از مدیران اجرایی موسسه مطالعات سیاسی of ، بزرگ‌ترین شهر میانمار در Yangon ، بزرگ‌ترین شهر میانمار گفت : " من فکر می‌کنم که ارتش می‌خواهد این موزه بزرگ را برای نشان دادن قیمومیت این کشور بسازد .
این موزه در پایتخت کشور ، Naypyidaw ، و خود یک نمایش بزرگ‌تر از میراث طولانی ارتش تقریبا ً نامحدود در کشور قرار گرفته‌است .
این شهر که در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی ساخته شد ، زمانی که حکومت‌نظامی برقرار شد ، از پهنه وسیعی از scrubland که در میان دو رشته‌کوه در مرکز این کشور قرار گرفته بودند، ساخته شد .
The Pagoda در Naypyidaw پایتخت میانمار . این یک کپی از Shwedagon معروف Shwedagon در Yangon ، بزرگ‌ترین city.Cred itMinzayar Myanmar برای نیویورک‌تایمز است .
ارتش در سال ۲۰۰۵ با هشدار کمی اعلام کرد که این شهر مصنوعی پایتخت جدید این کشور خواهد شد ، حتی با وجود این که هنوز یک محل ساخت‌وساز بوده‌است . Bureaucrats با وظیفه‌شناسی قبول کرد و به شهری نیمه کامل نقل‌مکان کرد که فاقد امکانات رفاهی اساسی بود .
برخی از آن‌ها این نظریه را مطرح کرده‌اند که این شهر جدید به عنوان یک محافظت در برابر تهاجم ایجاد شده‌است و هم چنین اعتراض می‌کند. این حزب حتی زمانی که ارتش عقب‌نشینی کرد و اجازه برگزاری انتخابات را داد که راه را برای دموکراسی جزئی کشور هموار کرد ، جایگاه قدرت سیاسی باقی ماند .
پانزده سال بعد ، Naypyidaw یادآور این نکته است که اگر چه کشور اکنون روکش دموکراسی را دارد ، ارتش قدرت واقعی خود را حفظ می‌کند . بخش عمده‌ای از شهر وصیت‌نامه خود و تمایل آن به شکل دادن نحوه درک آن است .
ساختمان پارلمان در Naypyidaw ، هوایی به نام a itMinzayar for the New York Times ( New York Times) را دارد .
ساختمان‌های تاریخی ظاهراً برای تحت‌تاثیر قرار دادن طراحی شده‌اند ، اما اغلب آن‌ها فقدان شدید مردم را برجسته می‌کنند .
جاده‌ها در شهر که در بعضی جاها به ۱۶ خط می‌رسند ، حتی با درهم شکستن وسایل نقلیه بسیار عظیم به نظر می‌رسد ، اما تقریبا ً هیچ ترافیکی در ساعت و یا هر زمان وجود ندارد . قایق‌های موتوری به راحتی از ماشین‌ها پیشی می‌گیرند .

رانندگی آن‌ها به جای یک بزرگراه مانند گشت دریایی بر روی باند فرودگاه است و بسیاری از آن‌ها به نظر می‌رسد که نوارهای مخصوص فرود برای نیروی هوایی کشور در صورت جنگ هستند .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :