دانشجویان جوان در یک سفر گروهی از آکادمی نظامی میانمار در آکادمی خدمات دفاعی Museum.Cred itMinzayar برای نیویورک‌تایمز
مجتمع پارلمان ، مجموعه‌ای از سازه‌های بتونی عظیم ، دارای فضای دژ است و مخزنی که اطراف آن را پوشانده است، شبیه خندق است .
اعلان
یک pagoda pagoda طلایی بر فراز جنگل نزدیک . یک کپی از the معروف این کشور در Yangon ، کمی کوتاه‌تر از نمایش اولیه برای نشان دادن احترام به بنای مقدس بودا قرار دارد .
ارتش نقش خود را به عنوان حامی مذهب بودا ، مذهب اکثریت در این کشور با اقلیت‌های مسلمان و مسیحی دارد .
در موزه ، دوازده سالن نمایش ، هر یک به راحتی به بزرگی یک زمین فوتبال ، بمب ، مین ، مسلسل ، خمپاره ، هواپیماهای جنگی ، هواپیماهای جنگی ، هواپیماهای جنگی و artillery.Cred itMinzayar برای نیویورک‌تایمز ،
با این حال حتی در شهری پر از reminders ارتش ، موزه خدمات دفاع پراکنده این کشور ، که در ۶۰۰ هکتار زمین قرار دارد ، شاید بهترین مجموعه ذهنی از نیروی نظامی است که با شهرت آن درگیر بوده و قدرت خود را نشان می‌دهد . برآورده‌ای غیر رسمی فضای کف موزه ، اندازه آن را در حدود ۵۴۰، ۰۰۰ متر مربع قرار می‌دهد ، که خیلی کوچک‌تر از موزه متروپولیتن نیویورک است .
او گفت : " موزه‌های نظامی در کشورهای دیگر وجود دارند ، اما یکی از آن‌ها در Naypyidaw در مقایسه خیلی بزرگ است . "
ده‌ها سالن نمایش ، هر یک به راحتی به بزرگی یک زمین فوتبال ، بمب ، مین ، مسلسل ، خمپاره ، جنگنده‌ها و توپخانه را نشان می‌دهند . عکس‌هایی از رهبران نظامی که سلام می‌دهند و به یکدیگر تبریک می‌گویند .
نمایشگاهی در داخل موزه . متن نمایش به شرح زیر است : " settee که توسط سی Comrades در مراسم نوشیدن خون استفاده شد وقتی که ارتش استقلال برمه در بانکوک ، تایلند ، تایلند و نیویورک شکل گرفت .
Elaborate dioramas نسخه‌های خوش بینانه قابلیت‌های نظامی را به تصویر می‌کشد . یکی نشان دادن قابلیت‌های ارتباطات ارتش شامل یک مدل کوچک از یک ناو هواپیمابر است . نیروی دریایی میانمار هیچ ناو هواپیمابر ندارد .
Less overtly mementos به اندازه یک توپ فوتبال از زمانی که تیم ملی میانمار توسط یک سرهنگ به خوبی مربی شده بود ، و یک پلاک از کمیسیون U.S.S. شمالی کارولینا ، به خاطر کمک میانمار برای جایگزین کردن عرشه کشتی جنگ جهانی دوم به کمک میانمار فرستاده شد .
اما صرفنظر از گروه‌هایی از سربازان ، که بازدیدها به احتمال زیاد اجباری است ، افراد زیادی وجود ندارد که این آثار را تحسین کنند . در دیدار اخیر ، کارکنان موزه به راحتی از شهروندان غیرنظامی که در راهروها پرسه می‌زدند، بیشتر از راهبان در گروه‌های کوچک بودند . یکی از خدمه گفت که این موزه معمولا ً هر روز تعداد کمی مهمان دارد و گهگاه گروهی از آن‌ها به مدرسه می‌روند .
Exhibits در موزه که جدای از اعضای ارتش و گهگاه گروه مدرسه ، تعداد کمی از itMinzayar itMinzayar را برای نیویورک‌تایمز دریافت می‌کند .
نه تحلیلگر سیاسی برمه با او تماس گرفتند و گفتند که نمی‌توانند در مورد این موزه صحبت کنند ، زیرا هیچ کدام از آن‌ها آنجا نبوده اند .
یک نماینده نظامی از بحث در مورد جزئیات این موزه خودداری کرد .
برای دهه‌ها ارتش از روزنامه‌ها ، رادیو و تلویزیون برای انتشار تبلیغات استفاده کرد . در بخش موزه که به جنگ‌های روانی اختصاص داشت، مدل to یک استودیوی تلویزیونی این تلاش‌ها را به خاطر می‌آورد .
تکنولوژی جدید هردوی آن‌ها را تهدید کرده و تقویت کرده‌است . در حالی که فیس بوک در سال ۲۰۱۲ در این کشور تکثیر شد ، صداهای بسیاری بر روی این سکو ضد ارتش بودند .
این موزه در حدود ۶۰۰ جریب ( itMinzayar Oo) در نیویورک‌تایمز قرار دارد .

اما ارتش میانمار به سرعت پتانسیل فیس بوک را یک راه مناسب برای اتصال به مردم دانست ، و این ابزار را به عنوان ابزاری مهم در یک جنگ اطلاعات جاری تبدیل کرد ، حتی اگر ژنرال ارشد آن دیگر اجازه ورود به این سایت را ندارد .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :