ارتش و دولت تحقیقات مستقلی را مسدود کرده‌اند و ناظران بی‌طرف را از بازدید از این منطقه منع کرده‌اند ، حتی زمانی که فرمانده Tatmadaw ، ژنرال مین Aung Hlaing ، انکار کرد که ارتش بی‌رحمی را علیه the مرتکب شده‌است .
اما نشانه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ارتش در حال احساس کم‌ترین فشار است .
ژنرال مین Aung Hlaing در این ماه اذعان کرد که چهار عضو نیروهای امنیتی ۱۰ مرد Rohingya را هدف گلوله قرار دادند که اجسادشان در یک گور جمعی پیدا شد .
دو مقام که بر نیروهای امنیتی در Rakhine نظارت داشتند ، سرلشکر maung maung Soe ، رئیس فرماندهی غربی Tatmadaw ، و سرتیپ Thura سان Lwin ، فرمانده گارد مرزی آنجا ، در ماه‌های اخیر بدون توضیح از مواضع خود برکنار شدند .
راهبان بودایی که در سال ۲۰۰۷ در Yangon به راه افتادند ، شورش مردمی دیگری به نام the itAgence فرانسه - خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )
واشنگتن تحریم‌هایی را علیه ژنرال maung maung Soe در ماه دسامبر اعمال کرد و هر گونه دارایی‌هایی که ممکن است در آمریکا داشته باشد را مسدود کرده‌است . با این حال مشخص نیست که آیا جریمه‌ها بر او تاثیر خواهد گذاشت ، و تا کنون ، او تنها مقام برمه‌ای است که بر اخراج Rohingya تاکید کرده‌است .
Tatmadaw به تاریخچه آن افتخار می‌کند ، که با موزه عظیمی در نزدیکی Naypyidaw پایتخت آن glorifies .
یک نمایشگاه ، چیدمان مراسم سوگند خون را بازسازی می‌کند و آنچه گفته می‌شود کاسه و سرنگ استفاده‌شده توسط سی Comrades است .
این دو با نام their سان ، که به عنوان پدر کشور شناخته می‌شود ( و پدر رهبر کنونی کشور میانمار ) ، Daw آنگ سان سو کی ) را به عنوان پدر این کشور معرفی کردند .
سی Comrades برای آموزش نظامی به ژاپن رفتند و در طول جنگ جهانی دوم علیه بریتانیا مبارزه کردند ، اما پس از اینکه مشخص شد که بریتانیا برنده خواهد شد ، دو طرف را تغییر دادند .
آنگ سان در سال ۱۹۴۷ ، زمانی که آنگ سان سو کی ۲ ساله بود ، به قتل رسید ولی در سال ۱۹۴۷ به قتل رسید . برمه سال بعد استقلالش را به دست آورد .
Gen. به رهبری یکی از رفقایش در سال ۱۹۶۲ قدرت را از یک دولت غیر نظامی گرفت . بعد از اعتراضات طرفدار دموکراسی در سال ۱۹۸۸ ، او توسط ژنرال‌های دیگر برکنار شد . Tatmadaw حدود ۳، ۰۰۰ معترض را کشتند ، اما کنترل دولت را به دست گرفتند .
برای تقریبا ً نیم‌قرن ، دولت نظامی کشور را منزوی نگه داشت . این گروه مخالفان سیاسی را سال‌ها زندانی کرد ، به طور متناوب دانشگاه‌ها را تعطیل کرد و دسترسی مردم به اینترنت را رد کرد . Daw آنگ سان سو کی که رهبری اپوزیسیون را بر عهده داشت و برنده جایزه نوبل صلح سال ۱۹۹۱ شد ، ۱۵ سال تحت بازداشت خانگی به سر برد .
ژنرال مین Aung Hlaing ، فرمانده عالی نیروهای مسلح ، قدرتمندترین شخصیت میانمار است و نسبت به آژانس civilian Htet / European اروپایی مسئول نیست .
هیچ تلاشی برای ایجاد شخصیتی از شخصیت در اطراف رهبران این کشور وجود نداشت ، اما the تنها یک موسسه زنده ، با مدارس و بیمارستان‌ها ، سیستم قضایی خودش و شبکه‌ای وسیع از کسب و کارها بود .
U Hein ، مدیر اجرایی موسسه مطالعات سیاسی Tagaung ، که یک مرکز سیاست مستقل در Yangon است ، گفت : " ارتش ایالتی در کشور است . "
شعار آکادمی Tatmadaw " نخبگان پیروز آینده " است ، یا نه ، ژنرال‌ها ملتی را گرفتند که یکی از ثروتمندترین مناطق جنوب شرقی آسیا بود و بیش از شش دهه آن را به یکی از فقیرترین کشورها تبدیل کرد .
تا سال ۲۰۱۰ ، آن‌ها چاره‌ای نداشتند جز اینکه کشور را به دنیای خارج باز کنند ، به دنبال سرمایه‌گذاری خارجی باشند و کنترل بر اقتصاد را آغاز کنند . اما قانون اساسی جدید که آن‌ها تحمیل کردند شامل بسیاری از تدابیر حفاظتی برای ارتش است .

به عنوان مثال ، این سازمان مصونیت قضایی را برای جنایاتی که پیش از تحویل دولت در سال ۲۰۱۱ مرتکب شده‌اند ، اعطا می‌کند . ارتش همچنین تنها اداره تحقیقات خود را حفظ می‌کند و دادگاه‌های نظامی صلاحیت پرسنل خود را دارند .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :