شان بین ، مشاور حقوقی کمیسیون بین‌المللی of در Yangon ، گفت : " مجازات نظامی به شدت حاکمیت قانون در میانمار را تضعیف می‌کند . "
در آخرین مبارزه خود علیه مسلمانان Rohingya در ایالت Rakhine شمالی ، که هیچ منبع قابل‌توجهی برای استخراج ندارد ، هنوز یک دستاورد ملموس برای ارتش وجود داشته‌است : یک پیروزی ملی برای نیرویی که خود را قهرمان اکثریت جمعیت بودایی کشور می‌کند .
گروه Tatmadaw تحت سلطه گروه قومی Bamar هستند که حدود دو سوم جمعیت میانمار را تشکیل می‌دهند ، و این نیرو ، ناسیونالیسم Bamar را به عنوان ارزش مرکزی خود حفظ کرده‌است .
یک نمایش هوایی در روز نیروهای مسلح میانمار در ماه مارس . Airstrikes یکی از اجزای اصلی مبارزه نظامی علیه ethnic zeya Tun / رویترز است.
جنگ دائمی ارتش با اقلیت‌های نژادی نیز به آن یک مزیت تجاری داده‌است . محیط کوهستانی کشور که منزلگاه بسیاری از مردم non است ، جایی است که بسیاری از منابع با ارزش از جمله یشم ، جواهرات و الوار پیدا می‌شوند .
اندکی پس از استقلال ، ارتش شروع به مبارزه با دیگر گروه‌های نژادی کرد که به دنبال خودمختاری بودند و آن‌ها را به حاشیه رانده بود . طی سال‌ها ، Tatmadaw با ده‌ها ارتش شورشی مبارزه کرده‌است که اغلب در یک زمان ، در سرتاسر یک چشم‌انداز همواره در حال تغییر ائتلاف ، شبه نظامیان تحت حمایت ارتش و آتش‌بس بوده‌است.
این گروه از یک استراتژی وحشیانه ضد شورش به نام " چهار توقف " استفاده می‌کند که کل جمعیت غیر نظامی را سرکوب می‌کند تا حمایت شورشیان را انکار کند. آتش زدن دهکده‌ها ، تجاوز و کشتار جمعی که از خصایص این مبارزه Rohingya بوده‌اند ، در جنگ‌های دیگر نیز تاکتیک اصلی بوده‌اند .
از زمانی که دولت شبه نظامیان در سال ۲۰۱۱ اداره را به دست گرفت ، گروه‌های شورشی در حدود ۱۰ درگیری مسلحانه با the یک ماه را گزارش کردند . اما علی‌رغم تلاش‌های رهبران غیر نظامی برای تضمین صلح ، تعداد درگیری‌ها در سال گذشته به شدت افزایش یافت .
در حال حاضر ، the با چهار گروه نژادی مبارزه می‌کند . جنگ در هفته‌های اخیر در مناطق تحت کنترل by و شان شدت یافته‌است . روز جمعه ، چهار نفر در اثر انفجار نیروی هوایی Tatmadaw در یک روستا در ایالت kachin کشته شدند .
سازمان ملل برآورد می‌کند که در طی ۱۵ ماه گذشته بیش از ۳۴۰، ۰۰۰ نفر در اردوگاه‌ها در میانمار و تایلند زندگی می‌کنند ، علاوه بر the Rohingya که در طی ۱۵ ماه گذشته به بنگلادش گریخته بودند.
ناسازگاری همیشگی ، حالت بلاتکلیفی ایجاد می‌کند که در آن the می‌تواند آزادانه عمل کند . در برخی مناطق ، ارتش منطقه‌ای را تصرف کرده‌است که منابع عظیمی را در خود جای داده‌است . در برخی دیگر ، جایی که مذاکره در مورد آتش‌بس مذاکره شده ، با گروه‌های محلی سر و کار دارد .
با آتش‌بس ، برخلاف توافقات صلح ، می‌تواند ادعا کند که حضور نظامی هنوز هم قابل‌توجیه است و کنترل شرکت را حفظ می‌کند .
دود ناشی از سوزاندن روستاهای Rohingya در میانمار را می‌توان به راحتی از بنگلادش در سپتامبر دید . نبرده‌ای ارتش علیه دیگر نژادها همچنین دارای methodical methodical یاسین / Associated است .
کوین وودز ، محقق بازدید کننده در مرکز شرق - غرب در هونولولو ، رویکرد Tatmadaw را " متوقف ساختن کاپیتالیسم با آتش " می‌نامد .
ارتش صاحب دو مجتمع‌های مسکونی بزرگ و مرموز است . گزارش سال ۲۰۱۵ از سوی سازمان جهانی مبارزه با فساد مالی ، یافته‌است که ارتش ، متحدان آن و اربابان اصلی مواد مخدر ده‌ها میلیارد دلار از تجارت یشم سبز در ایالت kachin شمالی کشور را کنترل می‌کنند . این گروه گفت که این گروه می‌تواند " بزرگ‌ترین سرقت منابع طبیعی در تاریخ مدرن " باشد .

سایر شرکت‌های Tatmadaw در مناطق جنگ‌زده شامل استخراج rubies ، طلا ، مس و چوب می‌باشند . گروه‌های قومی می‌گویند که ارتش زمین کشاورزی و سده‌ای تولید برق آبی را تصرف کرده‌است که برق فروخته‌شده به کشور همسایه چین را تولید می‌کند .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :