پل گرو , یک ژنرال بازنشسته و کهنه سرباز جنگ عراق , که اکنون مشاور ارشد گروه دفاع از سربازان قدیمی است , گفت : " شما فقط یکبار می‌توانید روی شمشیر خود سقوط کنید . "
شما مبارزه خود را انتخاب می‌کنید . " این موردی از " ما این کار را انجام خواهیم داد " , اما من از ارتش پاکستان حفاظت خواهم کرد و اطمینان حاصل خواهم کرد که قوانین درگیری مناسب هستند . "
مقامات وزارت دفاع گفتند که کارهایی که نیروهای نظامی در مرز انجام می‌دهند , بهترین سازش هستند . پنتاگون با دیگر درخواست‌ها برای کمک , از جمله ارسال تدارکات , ایجاد چادر و تامین حمل و نقل موافقت کرد .
مارتین لوتر , رئیس سابق ستاد مشترک ستاد مشترک, در توئیتر نوشت : " اگر آن‌ها از زور متوسل به تهدیدی که با آن مواجه هستند استفاده کنند , اعزام سربازان و تفنگداران به شدت بدتر خواهد شد . " آن‌ها برنده شدند . "
( گزارش توسط لارنس هارلی , گزارش بیشتر اندرو چانگ , ویرایش توسط سوزان توماس , بیل بو و دیوید مات )
سربازان بیشتری به اردوگاه پایگاه برای نیویورک‌تایمز رسیدند
پس از بازگشت به مرز , در نزدیکی پل ۱, دو سرباز در داخل اتاقک یک لودر زرهی که موتور آن بلااستفاده مانده بود , فشار آوردند .
یو .
و در حالی که موزه ممکن است برای جذب گردشگر تلاش کند , ارتش دریافته است که چگونه جمعیت را به یک مکان در دسترس بیشتر جلب کند : اینترنت .
" هیچ‌کس به تلویزیون نظامی نگاه نمی‌کند و یا روزنامه آن‌ها را می‌خواند . " اما آن‌ها به رسانه‌های اجتماعی نگاه می‌کنند . و در آنجا ارتش مخاطبان بزرگی دارد . "
گابون افسران نظامی متهم به کودتا را دستگیر کرد
توسط رویترز
ای .
لیبرویل
او گفت که یک افسر پنجم گریخت و به دنبال آن گشت .
( گزارش توسط اس . بی .
دادگاه عالی درخواست تجدید نظر در مورد گودال‌های آتش نظامی را رد کرد
توسط آسوشیتد پرس
ای .
واشنگتن
قضات دوشنبه در روز دوشنبه حکم دادگاه استیناف فدرال را واگذار کردند مبنی بر اینکه بیش از ۴۰۰ پرونده دادخواهی در مورد حفره‌های سوختگی وجود ندارد.
این محاکمات گفت که کار پیمان‌کار نظامی , لاستیک , باتری , ضایعات پزشکی و مواد دیگر را به گودال‌های آتش باز کرده‌است . این لباس‌ها ادعا می‌کنند که دود حاصل مشکلات عصبی , سرطان‌ها و دیگر مسایل بهداشتی را در بیش از ۱۰۰ عضو خدمات ایجاد کرده‌است . این شکایت‌ها گفتند که حداقل سه تن از اعضای سرویس مرده‌اند.
دادگاه استیناف گفت که متراکم گرایی اساسا ً تحت کنترل نظامی بوده و در تصمیم‌گیری در مورد چگونگی مدیریت ضایعات , اختیارات کمی دارد . وکیل کره گفت که تصمیم برای استفاده از گودال‌های آتش " توسط ارتش صورت‌گرفته است . "
او قبلا ً تحت مالکیت " هالیبرتون " بود.
کشته شدن چند تن در رژه نظامی یمن
توسط رویترز
ای .
عدن - به گزارش رسانه‌ها , در روز پنج شنبه , هواپیماهای بدون سرنشین به یک رژه نظامی دولت یمن حمله کردند و چندین تن از مردم را کشتند .
این حمله زمانی صورت می‌گیرد که سازمان ملل تلاش می‌کند تا مذاکرات صلحی را بین افرادی که کنترل یمن شمالی و دولت حمایت عربستان‌سعودی از عبد ربه منصور هادی را با نظارت بر آتش‌بس در شهر بندر دریایی حدیده انجام می‌دهند , دریافت کند .

به گفته شاهدان , این رژه در داخل یک پایگاه نظامی در ناحیه الشوف رخ داد که انفجاری در این ناحیه رخ داد . آن‌ها گفتند که افسران عالیرتبه از جمله رئیس ستاد یمن زخمی شده‌اند .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :