رئیس‌جمهور ترامپ پیشنهاد بازگشایی موقت دولت را رد کرد .
ویدیو
۰ : ۴۲ ترامپ برنامه گراه‌ام را برای پایان دادن به تعطیلی برنامه‌ریزی کرد .
سناتور لیندزی گراه‌ام از کارولینای جنوبی پیشنهاد داد که ترامپ به طور موقت دولت را بازگشایی کند، مذاکرات را ادامه دهد و در صورت بروز هیچ معامله مرزی ، یک وضعیت اضطراری ملی اعلام کند . ترامپ این ایده را رد کرد و گفت : " من می‌خواهم آن را حل کنم . رئیس‌جمهور همچنین گفت : " من نمی‌خواهم فقط آن را به تاخیر بیندازم ." وی همچنین گفت : " به دنبال اعلام یک وضعیت اضطراری ملی نیست ." ۱۴ مارس ۲۰۱۹ CreditCreditSarah Silbiger / نیویورک‌تایمز
آنی Karni و مگی Haberman
۱۴ ژانویه ۲۰۱۹
واشنگتن - رئیس‌جمهور ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد که پیشنهاد سناتور لیندزی گراه‌ام از کارولینای جنوبی را مبنی بر بازگشایی موقتا ً دولت در تلاش برای شروع مذاکرات با قانونگذاران دموکرات بر تامین بودجه یک دیوار مرزی رد کرده‌است .
آقای ترامپ در مورد این پیشنهاد گفت : " من این پیشنهاد را رد کردم " ، در حالی که با خبرنگاران در خارج از کاخ سفید ، در مسیر تحویل یک سخنرانی به یک مجمع کشاورزی در نیواورلئان ، صحبت می‌کرد .
در یک سخنرانی در روز یکشنبه ، آقای گراه‌ام ، متحد نزدیک رئیس‌جمهور ، آقای ترامپ را در طرحی برای بازگشایی دولت برای حدود سه هفته پیش از اینکه لایحه قانون گذاری را متوقف کند ، اعلام کرد و گفت : " اگر در این زمان پیشرفتی حاصل نشد ، رئیس‌جمهور می‌تواند یک وضعیت اضطراری ملی را به عنوان راهی برای بدست آوردن بودجه برای یک دیوار مرزی بدون اقدام کنگره اعلام کند .
اما آقای ترامپ گفت که او نمی‌خواهد بن‌بست بودجه را برای این دیوار تمدید کند . او روز دوشنبه گفت : " با این حال ، واضح نیست که آنچه آقای ترامپ به عنوان یک جایگزین می‌بیند ، من به دنبال اعلام یک وضعیت اضطراری ملی نیستم .
به گفته مشاور ، آقای ترامپ از اجازه دادن به رئیس موقت کارکنان ، میک Mulvaney ، یا هر کس دیگری که از طرف او برای توافق بر سر درخواست وی به مبلغ ۵.۷ میلیارد دلار در بودجه دیوار مرزی مذاکره می‌کند ، خودداری کرده‌است . این امر منجر به لحظاتی ناشیانه در مقابل رهبران کنگره شد .
در جلسه‌ای در کاخ سفید با قانونگذاران هر دو حزب در روز ۴ ژانویه ، آقای ترامپ به شدت از آقای Mulvaney برای پیشنهاد مبلغ ۵.۷ میلیارد دلار برای یک دیوار و ارائه ۱ / ۳ میلیارد دلار برای امنیت مرزی به عنوان راهی برای پایان دادن به تعطیلی مورد انتقاد شدید انتقاد کرد .
رئیس‌جمهور با استفاده از یک expletive ، رئیس موقت ستاد خود را مسئول درگیر کردن مذاکرات دانست . این تبادل شور اولین بار توسط Axios گزارش شد .
سناتور لیندزی گراه‌ام از کارولینای جنوبی در ماه دسامبر پس از دیدار با President itPablo Martinez Monsivais / Associated Press
آقای ترامپ روز دوشنبه پس از گذراندن یک هفته برفی بدون ترک کاخ سفید ، در چمن جنوبی ظاهر شد . این یک اتفاق نادر برای رئیس‌جمهوری بود که معمولا ً بعدازظهرهای آخر هفته را در طول زمستان در زمین گلف خود در ساحل پالم گذراند .
اما حضور فیزیکی آقای ترامپ در پایتخت به یکی از روش‌هایی تبدیل شده‌است که او سعی در نشان دادن تمایل خود برای مذاکره با دموکرات‌ها بر روی تامین بودجه دیوار ایفا کرده‌است ، حتی با وجود اینکه او یک موضع intractable در مورد این مساله بازی کرده‌است . این یک نکته از غرور است که او در تویی‌تر و مصاحبه برجسته کرده‌است ، زیرا او نگران این ادراک است که او توسط سخنگوی نانسی پلوسی ، یک مذاکره‌کننده باسابقه که حتی آقای ترامپ در گذشته از آن تقدیر کرده‌است ، مورد توجه قرار گرفته‌است .

آقای ترامپ به Jeanine Pirro ، مجری اخبار فاکس که همچنین یکی از دوستان شخصی رئیس‌جمهور است ، در یک مصاحبه تلفنی در شب شنبه گفت : " من ماه‌ها خانه سفید را ترک نکردم . " در حقیقت ، اوایل هفته ، آقای ترامپ به مرز تگزاس سفر کرد .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :