ارتش سال نو " حوا Tweet " می‌گوید این " آماده رها کردن یک چیز " است .
یک بمب‌گذار B - ۲ refueled شد . فیلمی از یک بمب‌گذار مخفی که بمب پرتاب می‌کند را می‌توان در یک ویدیو در سایت the استراتژیک ایالات‌متحده آمریکا مشاهده کرد . اس . آرشیو دفاع / بایگانی دفاعی
نویسنده : مت استیونز ، توماس گیبونز
۳۱ دسامبر ۲۰۱۸
فرماندهی متحد مسئول کنترل تسلیحات هسته‌ای ایالات‌متحده روز دوشنبه زمانی که پیام و ویدئویی را توییت کرد که امکان سقوط بمب را تهدید کرد ، توجه را جلب کرد .
در the که به عنوان آمریکایی آماده برای جشن گرفتن شب سال نو ارسال شد و حدود سه ساعت بعد حذف شد ، فرماندهی استراتژیک ایالات‌متحده گفت که این کشور " آماده است تا چیزی را کنار بگذارد " یک ویدیو که بخشی از the بود ، قبل از پرتاب دو بمب هدایت GPS که بعد از برخورد با زمین زیر یک توپ بزرگ شلیک شد را نشان داد .
در این ویدیو که بیش از ۱۲۰ بار دیده می‌شود ، موسیقی تپنده ، در پس‌زمینه به عنوان کلمات " STEALTH " ، " آماده " و " lethal " روی صفحه کاغذ سفید رنگ دیده می‌شود .
the گفت : " # TimesSquare حلقه‌های سنتی در # NewYear با انداختن توپ بزرگ … در صورت نیاز ، ما # آماده برای رها کردن چیزی بسیار ، بسیار بزرگ‌تر ، " و افزود که hashtags : " # Deterrence # # CombatReadyForce # PeaceIsOurProfession ."
فرمان استراتژیک ایالات‌متحده این tweet را بعد از حدود سه ساعت حذف کرد .
در رسانه‌های اجتماعی به سرعت مورد تمسخر قرار می‌گرفت . والتر M . . پسر که در سال ۲۰۱۷ از سمت خود به عنوان رئیس دفتر اخلاق دولتی استعفا داد ، یک عکس از پیام Stratcom حذف کرد و پرسید : " چه نوع دیوانگان این کشور را اداره می‌کنند ؟ منتقدان دیگر آن را " یک بیمار ، لاف زدن ، و نامناسب بودن" نامیدند . مدافعان tweet ادعا کردند که هر گونه هشدار غلو شده بود .
یک سخنگوی فرماندهی استراتژیک گفت که این پست " بخشی از سال ما در رشته بررسی بود که هدف از آن ویژگی اولویت‌های فرماندهی ما بود: بازداری استراتژیک ، واکنش قاطع و نیروی آماده مبارزه ."
او در بیانیه‌ای که توضیح نداد ، گفت : " این یک تصادف از اوایل سال بود ، و یک جفت از penetrators Ordnance معمولی را در یک دامنه آزمایشی در ایالات‌متحده پیاده کرد . "
در حدود ۳۰ دقیقه پس از انتشار این بیانیه ، Stratcom در توئیتر از توئیتر عذرخواهی کرد و گفت که " توییت های قبلی آن در مزه ضعیف بود که ارزش‌های ما را منعکس نمی‌کند ."
این توئیت جدید افزود : " ما به امنیت متحدان & آمریکا اختصاص‌داده شده‌ایم ."
tweet NYE قبلی ما با سلیقه ضعیفی بود که ارزش‌های ما را منعکس نمی‌کند . ما عذر خواهی می‌کنیم . ما به امنیت متحدان & آمریکا اختصاص‌داده شده‌ایم .
- فرمان استراتژیک ایالات‌متحده ( @ US _ Stratcom ) ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸
این ویدیو در the اصلی نشان می‌دهد که یک بمب‌گذار مخفی بی - ۲ که یک بمب GBU ۵۷ میلیمتری را رها می‌کند را نشان می‌دهد . این بمب هدایت GPS ده‌ها هزار پوند وزن دارد و به طور خاص برای نفوذ به بتن ضخیم طراحی شده‌است که از سازه‌های مستحکم مانند پناه‌گاه‌های زیرزمینی و مکان‌های ذخیره‌سازی سلاح محافظت می‌کند .
Stratcom یکی از ۱۰ فرمان واحد نظامی آمریکاست . در حالی که برخی از این دستورها بر عملیات در یک منطقه خاص ، مانند خاور میانه یا آفریقا نظارت دارند ، فرماندهی استراتژیک بر قابلیت‌های ویژه‌ای چون نیروی هوایی نیروی هوایی که می‌تواند به هر جایی در جهان حمله کند، ارتباطات رمز شده یا ردیابی سلاح‌های جهانی تخریب جمعی نظارت می‌کند .

قدم اشتباه ارتش اولین قدم در رسانه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ نبوده است. در ماه مه ، نیروی هوایی تلاش کرد تا درگیری‌های شدید را در فراه ، شهری در غرب افغانستان ، که در آن زمان توسط ستیزه جویان طالبان محاصره شده‌بود ، به یک بحث در مورد اینترنت پیوند دهد . نیروی هوایی آن را حذف کرد


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :