تایوان اعلان جدید ارتش برای مقابله با چین را اعلام کرد .
تهیه‌شده توسط آسوشیتد پرس
۹ ژانویه ۲۰۱۹
در روز چهارشنبه ، ارتش تایوان - Taiwan's در روز چهارشنبه مجموعه‌ای از تمرین‌های نظامی تازه طراحی‌شده در مقیاس بزرگ را اعلام کرد که هدف از آن مقابله با تهدید تازه China's برای استفاده از زور برای کنترل بر روی جزیره بود.
خبرگزاری مرکزی نیوز به نقل از سرلشکر Yeh کو hui ، رئیس برنامه‌ریزی وزارت دفاع ، گزارش داد که در حالی که نیروهای مسلح Taiwan's به طور منظم مانورهای این‌چنینی برگزار می‌کنند ، این مانور تمرینی " براساس تاکتیک‌های جدید اتخاذ شده برای دفاع در برابر هجوم احتمالی چین تدوین شده‌است ."
چین ادعای حاکمیت بر دموکراسی جزیره خودمختار را دارد که از سرزمین اصلی در بحبوحه جنگ داخلی ۱۹۴۹ منشعب شده‌است .
رئیس‌جمهور چین ، Xi Jinping ، تهدید نیرو را در پیام دوم ژانویه خود به این جزیره تمدید کرد و گفت که چین در صورت نیاز به مقابله با دخالت نیروهای خارجی و آنچه که او تعداد بسیار کمی از جدایی طلبان تایوانی را درخواست کرده‌است .
اگرچه Xi didn't نام ایالات‌متحده را ذکر می‌کند ، واشنگتن یک تامین‌کننده اصلی تسلیحات برای این جزیره است و به طور قانونی موظف به پاسخ به تهدیدات علیه تایوان است .
چین با ۳ میلیون عضو نیروهای مسلح و دومین بودجه دفاعی دومین بودجه دفاعی ۱۷۳ میلیارد دلاری ، برتری نظامی شدیدی را نسبت به تایوان دارد . Xi تهدید نظامی برای تحت فشار قرار دادن فشار بر استقلال به رئیس‌جمهور تایوان Tsai تی سای - ون را تشدید کرده‌است .
Tsai با رد درخواست اتحاد بین طرفین پاسخ داد و گفت : " چین باید با واقعیت وجود تایوان مواجه شود ."
تایوان با نیروی پیچیده‌ای که از لحاظ فن‌آوری بسیار کوچک‌تر است، استفاده می‌کند تا حمله چین را متوقف کند تا اینکه در خارج از کشور کمک شود .
در سال‌های اخیر ، استراتژی Taiwan's از شکست دادن یک نیروی فرود چینی برای دفع حمله به دریا و در هوا ، تکامل‌یافته است .
Brazil's Bolsonaro پایگاه نظامی آمریکا را مورد بحث قرار نداده است : مشاور
به رویترز
۸ ژانویه ۲۰۱۹
مشاور امنیت ملی Brazil's - Heleno روز سه‌شنبه گفت که رئیس‌جمهور "Jair Bolsonaro " به او گفت که با هیچ‌کس در مورد احتمال پایگاه نظامی آمریکا یا سربازان آمریکایی در خاک برزیل صحبت نکرده است .
او هفته گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که او به احتمال میزبانی یک پایگاه آمریکا برای مقابله با نفوذ روسیه در ونزوئلا باز بوده‌است . وزیر امور خارجه برزیل ، ارنستو Araujo همچنین هفته گذشته گفت که Bolsonaro مایل به میزبانی یک پایگاه نظامی آمریکایی است و قصد دارد در طی دیدار مورد انتظار در ماه مارس با دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا ، در این مورد بحث کند .
بازداشت پرسنل نظامی شکنجه‌شده ونزوئلا متهم به Subversion : گروه‌های حقوق
به رویترز
۹ ژانویه ۲۰۱۹
CARACAS - دو گروه حقوق‌بشری در گزارشی که روز چهارشنبه منتشر شد گفتند که نیروهای امنیتی ونزوئلا در سال‌های اخیر ده‌ها تن از پرسنل نظامی متهم به توطئه علیه دولت را بازداشت و شکنجه داده‌اند .
گزارش دیده‌بان حقوق بشر مستقر در نیویورک و انجمن کیفری Venezuela's ، که می‌گوید نیروهای نظامی، شهروندان را شکنجه می‌دهند، به عنوان کشورهای منطقه در حال فشار دادن به دادگاه جنایی بین‌المللی برای بررسی دولت برای ارتکاب به جنایات علیه بشریت است .
این گزارش که اسناد چندین حادثه در سال ۲۰۱۸ را مستند می‌کند ، پیشنهاد می‌کند که دولت نگران وفاداری نیروهای مسلح به عنوان یک سقوط اقتصادی است که باعث مهاجرت گسترده و چند کشور می‌شود و هشدار می‌دهد که پس از سوگند خوردن به یک دوره جدید در روز پنج شنبه ، رئیس‌جمهور نیکلاس Maduro را به رسمیت نمی‌شناسند .

این گروه‌ها ۳۲ مورد را یافتند که در آن توطئه گران متهم شده توسط سرویس اطلاعاتی Sebin و گروه اطلاعاتی نظامی DGCIM مورد ضرب و شتم ، خفگی و شوک الکتریکی برای بدست آوردن جزئیات توطئه‌های ادعایی قرار گرفتند .


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :