لبه جهانی نظامی آمریکا Has ، بررسی استراتژی کشف شده‌است.
وزیر دفاع ، جیم mattis با ژنرال وی Fenghe ، وزیر دفاع چین . پنتاگون اولویت بالایی را به تهدید چین و Russia.Cred itPablo مارتینز / آسوشییتدپرس اعلام کرده‌است .
نویسنده : اریک اشمیت
۱۴ نوامبر ۲۰۱۸
واشنگتن - کمیسیون مستقل هر دو حزب در یک گزارش انتقادی که در روز چهارشنبه صادر شد که تعهد رئیس‌جمهور ترامپ برای حمایت از یک ارتش قوی را به چالش می‌کشد ، تاکید جدید پنتاگون بر تهدید چین و روسیه پس از دو دهه مبارزه با تروریسم " اغلب بر مفروضات سوال‌برانگیز و تحلیل ضعیف استوار است . "
در کل ، هیات که سال گذشته توسط کنگره منصوب شد ، مسیر عمومی استراتژی دفاع ملی را که در ماه ژانویه توسط جیم mattis ، وزیر دفاع منتشر شد ، مورد ستایش قرار داد .
اما هشدار داد که کسری بودجه پیش‌بینی‌شده توسط نیروهای نظامی در سراسر کره زمین و دیگر خطرات در این طرح گنجانده شده‌است ، درست همان گونه که در حال اجرا بود .
براساس گزارش وب سایت " نیویورک‌تایمز " ، یک نسخه پیش از این که در اختیار نیویورک‌تایمز قرار داده شده‌است ، " مزایای نظامی دیرینه آمریکا کاهش‌یافته است " ، یک نسخه پیشرفته از آن در اختیار نیویورک‌تایمز قرار گرفته‌است . شک و تردید در مورد توانایی آمریکا برای جلوگیری و ، در صورت لزوم ، شکست مخالفان و احترام به تعهدات جهانی آن ، افزایش‌یافته است .
در حالی که استراتژی دفاع " نشان‌دهنده گام اولیه سازنده در واکنش به این بحران است ، " این گزارش یافته‌است ، " به اندازه کافی توضیح نمی‌دهد که چگونه باید به آنجا برسیم ."
استراتژی دفاع ملی نشان‌دهنده تغییر از مبارزه با جنگ‌های شورشی در ۱۷ سال گذشته به درگیری‌های بزرگ دولتی است . آقای ترامپ تمایل خود را برای پایان دادن به دخالت آمریکا در جنگ در افغانستان ابراز کرده‌است و در حفظ نیروها در عراق و سوریه از بین رفته‌است .
به طور خاص ، این استراتژی اولویت بالاتری در رویارویی با چین و روسیه و همچنین کره‌شمالی و ایران دارد - مجموعه‌ای پیچیده از تهدیدهای تازه و نوظهور .
در گزارش روز چهارشنبه گفته شد که چین و روسیه به دنبال برتری منطقه‌ای بوده و پی‌گیری نظامی تهاجمی با هدف خنثی کردن قدرت‌های آمریکایی را دنبال می‌کنند . علاوه بر این، گفته می‌شود که تهدیدات مطرح‌شده از سوی ایران و کره‌شمالی در سال‌های اخیر بدتر شده‌اند ، چرا که هر دو کشور سلاح‌های پیشرفته ‌تری را توسعه داده‌اند .
این گزارش دریافته است که این رقبا و سایر رقبا به طور فزاینده‌ای در آنچه که ارتش " درگیری‌های منطقه خاکستری " می‌نامد ، درگیر هستند ، اما شامل اجبار دیپلماتیک و اقتصادی ، دستکاری رسانه‌ای و استفاده شبه نظامیان و استفاده از شبه نظامیان و نیروهای پیشکار است .
این کمیسیون همچنین به " بدکاری سیاسی " در ایالات‌متحده و کاهش هزینه‌های نظامی اعمال‌شده توسط کلاه‌های بودجه‌ای اشاره کرد . در این گزارش گفته شده‌است که هر دوی آن‌ها دولت را از پیش نگه داشتن در آنچه که این هیات به " بحران امنیت ملی " می‌نامید خودداری کرده‌اند .
هشدارهای جدی این گزارش به این عنوان است که آقای ترامپ به پنتاگون دستور داده‌است تا ۵ درصد از بودجه پیشنهادی سال مالی ۲۰۲۰ را به حدود ۷۰۰ میلیارد دلار از حدود ۷۳۳ میلیارد دلار کاهش دهد . نماینده آدام اسمیت ، دموکرات واشنگتن و به احتمال زیاد رئیس بعدی کمیته خدمات مسلح مجلس ، اعلام کرده‌است که او خواهان کاهش بیشتر هزینه‌های نظامی است .
سخنگوی پنتاگون ، جانی مایکل ، گفت که این بخش از گزارش هیات استقبال کرده و به دقت توصیه‌های آن را در نظر خواهد گرفت .

آقای مایکل در بیانیه‌ای گفت : " توصیف این کمیسیون از پیچیدگی محیط امنیتی کنونی - که در آن رقابت استراتژیک در حال وقوع است و پیشرفت‌های تکنولوژیکی سریع در حال تغییر ماهیت جنگ هستند - هم چنین یادآور سنگینی این مسائل و فراخوانی برای اقدام است . "


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :