طی دو دهه گذشته , در حالی که پنتاگون بیشتر بر ضد تروریسم و ضد شورش متمرکز بود , گزارش نشان داد که دشمنان خارجی در حال مطالعه نظامی آمریکایی بودند . در نتیجه , آن‌ها راه‌هایی را برای مقابله با مزایای طولانی‌مدت آمریکا در ترسیم قدرت در طول مسافت , دفاع هوایی و موشکی , جنگ و جنگ الکترونیک توسعه دادند .
در این گزارش آمده‌است : " در برخی موارد , ما پشت سر هم هستیم و یا در فن‌آوری‌های حیاتی عقب‌افتاده ایم . " " رقبایش در حال تبدیل شدن به وسایل نقلیه مافوق صوت , هوش مصنوعی و دیگر فن‌آوری‌های پیشرفته هستند . "
کانون توجه مردم در سیاست ما . گفتگویی با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنما از طریق چرخه خبری بی‌انتها , به شما می‌گوید که واقعا ً چه چیزی باید بدانید .
در این گزارش آمده‌است : " در صورت درگیری گسترده با روسیه یا چین , ایالات‌متحده ممکن است نیروهای باقیمانده کافی برای بازداشتن دیگر دشمنان " بدون اتکا به سلاح‌های هسته‌ای " نداشته باشد .
در این گزارش آمده‌است : " بسیاری از مهارت‌های لازم برای برنامه‌ریزی و انجام عملیات نظامی علیه دشمنان توانمند - به ویژه چین و روسیه تضعیف شده‌است . "
این کمیسیون برای مقابله با چین در اقیانوس آرام غربی خواستار سرمایه‌گذاری در هواپیماهای حمل و نقل نظامی با برد بیشتر و همچنین زیردریایی‌ها و دیگر تجهیزات جنگی زیردریایی شد . این گزارش برای مقابله با روسیه توصیه کرد که ادامه تقویت نیروهای ناتو در جبهه شرقی " اس ای اس " و اتحادیه اروپا که چندین سال است در جریان بوده‌است .
همچنین در مورد کاهش نیروهای بزرگ در خاورمیانه هشدار داد که در آن منافع اقتصادی و امنیتی ایالات‌متحده عمیق خواهد بود . "
این گزارش استراتژی پنتاگون را برای پی‌گیری نوآوری‌های تکنولوژیکی و می‌دانی آن پیشرفت‌ها با نیروهایی که در سراسر دنیا مستقر شده‌اند , تحسین کرد .
با این حال , ابراز نگرانی کرد که حاشیه آمریکا در حال کاهش است یا در بسیاری از تکنولوژی‌های کلیدی ناپدید شده‌است که اساس برتری نظامی آمریکا است و تلاش‌های کنونی برای جبران این کاهش ناکافی است . "
در این گزارش هیچ گونه پیشنهاد خاصی مبنی بر اینکه ارتش باید برای رسیدن به این اهداف صرف کند , ارائه نشده است , به غیر از این که افزایش متوسط بودجه را به 92 / 99 درصد بالای تورم پیشنهاد دهند .
این بیانیه گفت : " منابع موجود به وضوح برای تحقق اهداف بلند پروازانه استراتژی ناکافی هستند " , از جمله اطمینان از اینکه پنتاگون می‌تواند یک دشمن بزرگ را شکست دهد و سایر دشمنان را به طور همزمان بترساند . "
افزون بر آن - و به ویژه اعضای کمیسیون مرحله غیر معمول هشدار را برداشتند که صدای مقامات ارشد غیر نظامی در بخش دفاع " در دفاع محوری و سیاست امنیت ملی " نسبتا ً " خفه شده‌است .
تا پایان حکومت اوباما , بسیاری از شهروندان ارشد پنتاگون شکایت داشتند که ستاد مشترک ارتش , گزارشی از جوزف f . جی . رئیس ستاد مشترک ارتش , تاثیر زیادی بر سیاست گذاری داشت و زیرکانه , هر چند عمدا , اصل اساسی کنترل غیرنظامی نیروهای مسلح را تضعیف می‌کرد .
در این گزارش آمده‌است : " حیاتی است که کنگره - و کنگره - روند ناسالم که تصمیم‌گیری در آن از رهبران غیرنظامی در مسائل اهمیت ملی دور می‌شود را معکوس کند . "
در یک مصاحبه تلفنی , امیل ادلمن , دستیار سابق معاون رئیس‌جمهور دیک چنی و سفیر سابق ایالات‌متحده در ترکیه , گفت که او و دریاسالار مولن در ماه مه برای توصیف نتایج خود ملاقات کرده‌اند و منشی آن‌ها را مفید یافته‌است .
این مرکز می‌تواند از گزارش کمیسیون به عنوان یک چماق برای تحریک بوروکراسی عظیم و سنگین پنتاگون جهت پاسخ به یافته‌های هیات استفاده کند .

یا , همانطور که گزارش بیان می‌کند , " اگر اکنون به چالش تبدیل نکنیم , مطمئنا ً از آن پشیمان خواهیم شد . "


منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :