در اواخر اکتبر ، یکی از سخنگویان " Picatinny آرسنال "، خانه ارتش و توسعه مهمات ارتش ، تایید کرد که این سرویس قصد دارد ۳، ۱۰۰ توپ artillery ۱۵۵ میلی متر را از سیستم‌های BAE خریداری کند . براساس اظهارات یک نماینده شرکت و اعلامیه‌ای در وب سایت ارتش ، همچنین در حال بررسی یک گلوله مشابه به نام smart ۱۵۵ است که یک مهمات آلمانی که توسط جنرال Dynamics به بازار عرضه می‌شود . این دو سلاح مشابه شکل و تابع هستند . آن‌ها از یک خمپاره‌انداز به سمت تراکم خودروهای نظامی شلیک کرده و دو submunitions را که از سنسور برای مکان‌یابی وسائل نقلیه زیر استفاده می‌کنند ، به هوا رد می‌کنند . اگر سنسورها یک هدف را انتخاب کنند ، the منفجر می‌شود و یک کرم فلزی که به عنوان یک وسیله انفجاری شکل می‌گیرد و یا E.F.P. که روی وسیله نقلیه هدف قرار می‌گیرد ، ارسال می‌کند .
تجهیزات بمب خوشه‌ای Unexploded و آوار دیگر در یک ساختمان مین روب در (لائوس ) در ۲۰۱۵.Cred itAdam در نیو یورک تایمز
اسناد بودجه ارتش حاکی از آن است که این سرویس قصد دارد یک سلاح خوشه جدید به نام the که توسط سیستم‌های IMI ، یک شرکت اسرائیلی ارائه می‌شود ، آزمایش کند . در یک نمایشگاه تجاری اخیر ، یک مقام رسمی در این شرکت به نیویورک‌تایمز گفت که این گلوله شامل نه submunitions است، هر یک تقریبا ً شکل و اندازه یک سودا را می‌توان و هر یک با یک فیوز که امواج رادیویی را برای اندازه‌گیری این که چقدر ارتفاع از زمین فاصله دارد و در زمان انفجار به فیوز اطلاع می‌دهد . نماینده سیستم‌های IMI همچنین گفت که submunitions دارای ویژگی‌های self هستند .
این ویژگی‌ها به طور بالقوه برای پنتاگون مهم هستند ، که با انتقاد از نرخ‌های بالای بسیاری از submunitions و امتناع از پیوستن به یک پیمان بین‌المللی مواجه شده‌است که بیش از ۱۰۰ کشور دیگر برای منع تولید ، انبار کردن و استفاده از سلاح‌هایی که نمی‌توانند یک هدف واحد را شناسایی و نابود کنند ، دارای قابلیت اعتماد به نفس هستند . ارتش از انتشار اطلاعات در مورد نرخ بالای سلاح‌ها که در حال پی‌گیری است خودداری کرد و همچنین از گفتن این که چقدر برنامه دارد تا در دوره‌ای به عنوان جایزه هزینه کند خودداری کرد . در این گزارش آمده‌است که مواد منفجره Bonus با سیاست وزارت دفاع سازگار هستند ، اما هیچ آزمون اضافه‌ای برای تایید این موضوع انجام نخواهد داد .

تاریخچه توسعه سلاح‌های جدید ، مبنایی برای شک و تردید در مورد نرخ و هزینه‌ها را فراهم می‌کند . در دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ ارتش جستجو را گسترش داد و آرمور Munition یا SADARM را منهدم کرد که دو E.F.P. bomblets را بیرون کرد که به دنبال اهداف بودند . در سال ۲۰۰۱ ، پس از اینکه ۲۶۶ میلیون دلار هزینه صرف کرده و تنها ۳۴۸ دور مفید از ۴۷، ۰۰۰ دلار خرج کرده بود ، ارتش این برنامه را به دلیل قابلیت اعتماد ضعیف سلاح لغو کرد . پنتاگون همچنین ادعاهای جسورانه در مورد قابلیت اطمینان of CBU - ۹۷ its سلاح ، که هر کدام ۴۰ submunitions را شامل می‌شود ، اعلام کرده‌است ؛ در سال ۲۰۰۶ ، این ادعا ادعا کرد که ۹۹ درصد از submunitions یا اهداف خود را پیدا کرده یا منفجر خواهند شد . اما عکس‌ها در رسانه‌های اجتماعی از یمن در سال ۲۰۱۵ از dud submunitions منتشر شد که توسط آمریکا تامین شده‌بود و توسط هواپیماهای جنگی عربستان سقوط کرده بود و این حاکی از آن بود که ادعای نیروی هوایی در مورد استفاده از جنگ متوقف نشده است. تولید کننده ، سیستم‌های Textron ، در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که دیگر این سلاح‌ها را نخواهد ساخت . SADARM و CBU - ۹۷ هر یک دارای " fused " بودند که بسیار شبیه آن‌هایی هستند که در the artillery ۱۵۵ میلی متر به تازگی توسط ارتش خریداری شده‌اند و در smart ۱۵۵ سلاح که ارتش در حال ارزیابی آن است .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :