این هیات ۱۲ نفره که به طور رسمی به عنوان کمیسیون استراتژی دفاع ملی برای ایالات‌متحده شناخته می‌شود، به عنوان بخشی از بودجه دفاعی سال ۲۰۱۷ برای بررسی طرح جدید پنتاگون حتی قبل از اینکه آقای mattis آن را منتشر کند ، ایجاد شد . این تابلو توسط اریک S هدایت می‌شود . ادلمن ، یکی از مقامات ارشد سیاست گذاری پنتاگون در رئیس‌جمهور جرج دبلیو بوش و دریاسالار گری Roughead ، رئیس سابق عملیات دریایی .
هواپیمای باری ، هواپیمای شماره ۱۵ در ایران ، ۱۵ نفر کشته شدند.
به رویترز
۱۴ ژانویه ۲۰۱۹
دوبی - به گفته ارتش ایران ، هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ هواپیمای نظامی بویینگ در روز دوشنبه در غرب پایتخت ایران سقوط کرد و ۱۵ تن از ۱۶ سرنشین آن را کشت .
ارتش در بیانیه‌ای که توسط خبرگزاری نیمه‌رسمی فارس حمل شد ، گفت که یک مهندس پرواز زنده ماند و به بیمارستان منتقل شد . به گفته خبرگزاری فارس ، جعبه سیاه aircraft's - یک ضبط‌کننده صدای کابین خلبان ( CVR ) - در محل سقوط پیدا شده‌است .
این هواپیما در نزدیکی فرودگاه فتح قرار دارد که متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در نزدیکی کرج در استان مرکزی ایران البرز قرار دارد .
ارتش در این بیانیه گفته‌است : " یک هواپیمای بوئینگ از بیشکک که در حال حمل گوشت از بیشکک در قرقیزستان است امروز در فرودگاه فتح فرود اضطراری داشته‌است … مهندس پرواز به بیمارستان اعزام شده‌است ."
او گفت : " در هنگام فرود هواپیما از باند خارج شد و بعد از زدن به دیوار در انتهای باند فرودگاه آتش‌گرفته بود . "
شاهین Taghikhani ، سخنگوی ارتش ، به تلویزیون دولتی گفت که این هواپیما متعلق به ایران است و همه سرنشینان آن شهروندان ایرانی بوده‌اند . بیانیه army's پس از گزارش‌ها متناقض در مورد اینکه چه کسی صاحب هواپیما است آمده‌است .
تلویزیون دولتی اعلام کرد که تیم‌های نجات به این منطقه ، بین فرودگاه‌های فتح و پیام بین‌المللی پیام فرستاده شده‌اند که هواپیما در آنجا قرار داده شده‌است .
( گزارش اضافی از Ozhas Auyezov در آلماتی ؛ نوشتن و reprting توسط Parisa Hafezi ؛ ویرایش اثر Raissa Kasolowsky )
او گفت : " یک تحلیلگر تجارت اسلحه و طرفدار ممنوعیت مهمات خوشه‌ای ، جف abramson از مین زمینی و نظارت خوشه‌ای ، گفت که پنتاگون نباید هیچ برنامه جدیدی را برای استفاده یا توسعه سلاح پیش‌بینی کند .
اوان McAllister ، گروهبان سابق نیروی دریایی و تک‌تیرانداز ، در بخش‌هایی از ولایت هلمند در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱ جنگیدند - مناطقی که اکنون تقریبا ً تحت کنترل طالبان هستند . او گفت که تلاش برای حفظ حضور دوستانه دولت افغانستان در مناطق روستایی وجود دارد و هنوز هم یک ماموریت " احمق " است .
آقای McAllister گفت : " تلاش برای کنترل مناطق روستایی در افغانستان همیشه در نهایت برای بقای فردی ساده به پایان می‌رسد . هیچ دستاورد استراتژیک صورت نگرفته است، هیچ یک از مردم تحت‌تاثیر قرار نگرفته اند ، اما مرگ یا تجزیه نیروهای آمریکایی و افغان دائمی و تضمین شده‌است ."
گزارش ارتش آمریکا به طور عمومی به چالش کشیده شده‌است . سازمان عفو بین‌الملل گزارش داد که ۴۱ تن از جمله ۱۴ زن و ۲۱ کودک در حمله سال ۲۰۰۹ کشته شدند. این گروه همچنین کشف dud submunitions در محل را گزارش کرده‌است .

روشن نیست که آیا تغییر جدید تخریب ذخیره مهمات خوشه‌ای موجود ، همانطور که مورد نیاز سیاست ۲۰۰۸ است ، متوقف خواهد شد یا خیر. برای مثال توپ‌های سنگین توپخانه ، حاوی submunitions با نرخ بالای dud ، سالهاست که به یک کارخانه مهمات جنگی در McAlester ، Okla فرستاده شده‌اند . در غیر نظامی بودن .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :