استفان غاز ، رئیس بخش اسلحه دیده‌بان حقوق بشر ، گفت که هنوز نتوانسته است در مورد ارزیابی این ویدیو با عفو بین‌الملل صحبت کند . اما او گفت که هر گونه استفاده از بمب‌های خوشه‌ای " توسط مصر یا هر نیروی رزمی دیگری مخوف است " و باید محکوم شود .
وی گفت : " به همین دلیل است که آن‌ها در سطح بین‌المللی ممنوع شده‌اند .
افراط گرایان اسلامی سینا که عمدتا ً محدود به نیمه شمالی این شبه‌جزیره هستند ، از زمانی که ارتش اولین رهبر منتخب دموکراتیک این کشور ، محمد مرسی از اخوان‌المسلمین را در سال ۲۰۱۳ برکنار کرد ، صدها مامور امنیتی مصر را کشته‌اند .
علی‌رغم چندین کمپین با هدف " از بین بردن " شورش " ، مقامات مصری نتوانستند کنترل کامل این منطقه را به دست آورند . براساس گزارش رسانه‌های دولتی ، آخرین عملیات ارتش که در روز ۹ فوریه آغاز شد ، دست‌کم ۸۲ ستیزه‌جو را کشته و بیش از ۱، ۸۰۰ تن را زندانی کرده‌است .
نگرانی‌های امنیتی و بشردوستانه در مورد این تلاش‌های نظامی در مصر و هم در سطح بین‌المللی ، به عنوان مدافعان حقوق بشر و رهبران قبایل محلی ، ارتش را به استفاده از تاکتیک‌های پاک‌سازی زمین که منجر به کشته شدن غیر نظامیان و radicalizing جوانان می‌شود متهم می‌کنند .
دولت مصر به شدت این اتهامات را رد می‌کند اما از بلند کردن رسانه‌های خبری که از زمان آغاز ناآرامی‌ها در شمال سینا وضع شده‌است خودداری کرده‌است .
حتی مقامات آمریکایی ، از نظر قانونی موظف به تضمین این امر هستند که سلاح‌های آمریکایی که به عنوان کمک نظامی به دولت عبد الفتاح el به کار گرفته می‌شوند ، برای نقض حقوق بشر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند .
رهبران قبایل در مناطق شمالی و مرکزی شبه‌جزیره و مدافعان حقوق بشر می‌گویند که مردم محلی از کمبود غذا ، برق و دارو رنج می‌برند . مقامات همچنین به کرات اینترنت و خدمات تلفن همراه را قطع کرده‌اند و مدارس و دانشگاه‌ها را تعطیل کرده‌اند .
تصحیح : ۳ مارس ۲۰۱۸
نسخه اولیه این مقاله ، imprecisely را به موقعیتی که کشورهای خاورمیانه در مورد معاهده منع مهمات خوشه‌ای انجام دادند ارجاع داد . در حالی که بسیاری ، مانند مصر ، معاهده را امضا نکرده اند، برخی از آن جمله لبنان و عراق امضا کرده‌اند .
یک سخنگوی این کارخانه گفت که او از تغییر سیاست بی‌اطلاع بوده و نمی‌داند که آیا عملیات demilitarization هنوز در آنجا فعال بوده‌است یا خیر.
توماس سی . Crosson ، یکی از سخنگویان پنتاگون ، گفت که سیاست جدید هدف تهیه تنها سلاح‌های خوشه‌ای با نرخ بالای ۱ درصد یا کم‌تر را حفظ کرده‌است ، اما معاون وزیر دفاع می‌تواند " در شرایط سخت زمان جنگ " از آن محدودیت‌ها چشم‌پوشی کند .
داده‌های ارتش از اوایل سال جاری ، که توسط نیویورک‌تایمز به دست آمد، گفت که زرادخانه آمریکایی حاوی بیش از ۲ / ۲ میلیون مهمات خوشه‌ای در ایالات‌متحده و ۱.۵ میلیون نفر در خارج از کشور است که بیشتر آن‌ها در کره‌جنوبی هستند.
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
اصلاحیه : ۱ دسامبر ۲۰۱۷
نسخه اولیه این مقاله غلط املایی نام سخنگوی Textron بود . این دیوید Sylvestre است ، نه Silvestre .

واشنگتن در برابر suasion بین‌المللی مصونیت ندارد . مین‌های زمینی به قدری stigmatized که نیروهای آمریکایی از زمان جنگ خلیج‌فارس ۱۹۹۱ به سختی از آن‌ها استفاده کرده‌اند . براساس گزارش کمپین بین‌المللی ممنوعیت مین‌های زمینی ، ذخایر ایالات‌متحده که حدود سه میلیون مین تخمین زده می‌شود ، به میزان قابل‌توجهی از سال‌های قبل از پیمان کاهش‌یافته است ؛ این کشور در مقایسه با ۲۶ میلیون مین که روسیه در دست دارد ، در مقایسه با ۲۶ میلیون مین که روسیه در دست دارد ، ناچیز است . به طور مشابه ، اتکا آمریکایی‌ها به مهمات خوشه‌ای که در مراحل اولیه جنگ ۲۰۰۳ عراق به اوج خود رسید ، همگی ناپدید شده‌اند .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :