پسر یک تفنگدار دریایی در پایگاه‌های نظامی ایالات‌متحده در اوکیناوا کشته شد .
دنی Tamaki ، center ، نامزد ریاست‌جمهوری اوکیناوا می‌خواهد یک پایگاه نظامی آمریکایی از the itLauren DeCicca برای نیویورک‌تایمز عبور کند .
نویسنده : ریچ ریچ
۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸
OKINAWA - در سخنرانی خود قبل از بیش از ۵۰۰ تن از هواداران در تالار بزرگ ، دنی Tamaki ، نامزد ریاست‌جمهوری در این جزیره جنوبی ژاپنی که توسط تاسیسات نظامی آمریکا پوشیده شده‌است، از پدر و مادری خود خواست تا توضیح دهد که چرا او فکر می‌کند او به طور منحصر به فرد برای این کار واجد شرایط است .
آقای Tamaki ۵۸ ساله که هرگز پدرش را ندیده است ، یک تفنگدار دریایی که قبل از اینکه به دنیا بیاید به ایالات‌متحده بازگشت گفت : " پدر من آمریکایی است و مادرم Okinawan است ."
در این جزیره ۶۵۰ مایل از سرزمین اصلی ژاپن وجود دارد ، حضور پایگاه‌های نظامی آمریکایی که به پایان جنگ جهانی دوم برمی گردد، یک منبع مکرر تنش بوده‌است . Okinawans از جرم ، سر و صدا و مشکلات دیگر مرتبط با پایگاه‌های خود شکایت کرده‌اند و در این مورد سوال کرده‌اند که چرا نیمی از ۵۰۰۰۰ سرباز آمریکایی در ژاپن در اوکیناوا مستقر شده‌اند .
آقای Tamaki در انتخابات روز یکشنبه برای جانشینی Takeshi Onaga ، یکی از منتقدان صریح پایگاه‌های آمریکایی که ماه گذشته در سرطان لوزالمعده درگذشت ، شرکت می‌کند .
آقای Tamaki می‌گوید که میراث آمریکایی او می‌تواند به او کمک کند تا با دولت ایالات‌متحده درباره انتقال برنامه‌ریزی‌شده یک پایگاه هوایی دریایی شلوغ از یک شهر Okinawan مرکزی به یک منطقه ساحلی کم‌تر پرجمعیت ، مذاکره کند . آقای Tamaki می‌خواهد که این پایگاه به طور کلی از اوکیناوا حرکت کند .
Atsushi Sakima ، مرکز ، گردن و گردنش را با آقای Tamaki در پای صندوق‌های رای جمع می‌کند . او توسط حزب حاکم of Abe.Cred itLauren DeCicca برای نیویورک‌تایمز حمایت می‌شود .
تصویر
Atsushi Sakima ، مرکز ، گردن و گردنش را با آقای Tamaki در پای صندوق‌های رای جمع می‌کند . او توسط حزب حاکم of Abe.Cred itLauren DeCicca برای نیویورک‌تایمز حمایت می‌شود .
آقای Tamaki در تظاهرات انتخاباتی دوشنبه‌شب خود خطاب به حضار گفت : " ممکن نیست که دموکراسی کشور من مرا رد کند . " تنها دنی می‌تواند این را بگوید .
آقای Tamaki - که خود را در یک فیلم تبلیغاتی به عنوان " نماد اوکیناوا پس از جنگ " توصیف می‌کند - در رای‌گیری با رقیب اصلی اش ، Atsushi Sakima ، تا همین اواخر شهردار of ، که پایگاه هوایی دریایی در آن قرار دارد ، در حال اجراست . آقای Sakima توسط حزب حاکم نخست‌وزیر Shinzo ایب مورد حمایت قرار می‌گیرد که هفته گذشته در انتخابات ریاست حزب پیروز شد و از این طرح برای جابجایی این پایگاه پشتیبانی می‌کند .
درست دو هفته پس از Naomi اوساکا ، دختر یک پدر اهل هاییتی و مادر ژاپن ، آقای Tamaki در حال مبارزه با تبعیض است که او به عنوان یک کودک با نژاد مخلوط در اوکیناوا در دست دارد ، جایی که چنین کودکانی بین سربازان آمریکایی و زنان ژاپنی غیرمعمول نیست .
یک مفسر در تویی‌تر نوشت : " آقای Tamaki ، اولین Amerasian که به مجلس نمایندگان ژاپن انتخاب شد ، به رسانه‌های اجتماعی برای سابقه خود متلک گفت " (دنی Tamaki ) ، شما نمی‌توانید یک ژاپنی واقعی باشید ، مهم نیست که چقدر تلاش می‌کنید اما نیمه ناقص هستید " .
دنی می‌گوید ، " دنی می‌گوید : " من نیمه آمریکایی هستم تا بتوانم با " hahaha " صحبت کنم ، دنیا آن قدر خوشبین نیست ، " کسی که دیگری در تویی‌تر نوشت : " شما نمی‌توانید انگلیسی صحبت کنید ! "
حامیان آقای Tamaki در یک برنامه تبلیغاتی در Ginowan . او خود را " نماد اوکیناوا پس از جنگ " می‌نامد .
Yuichi Kiwaki ، یک فروشنده نوشیدنی که روز دوشنبه با خانواده‌اش در تظاهرات انتخاباتی شرکت کرده بود ، گفت : " من فکر می‌کنم که تنها کاری که می‌تواند انجام دهد وجود دارد .

آقای Tamaki با چالشی بزرگ از طرف مخالف خود روبرو است که از توکیو حمایت سنگینی دریافت می‌کند .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :