در سال ۲۰۱۴ ، دولت اوباما حتی اشاره کرد که ممکن است مایل به پیوستن به معاهده ضد مین باشد . متاسفانه این گام هرگز مطرح نشد . شاید یک بیانیه اخلاقی بود که دیگران را تشویق به پیروی از آن می‌کرد. در حال حاضر ، با توهین آشکار رئیس‌جمهور ترامپ به توافقات بین‌المللی ، احتمال امضای معاهده واشنگتن در حدود صفر خواهد بود . پنتاگون ، تحت کنترل نهایی اش ، اخیرا ً به ارتش اجازه داده‌است تا مواد منفجره دسته قدیمی‌تر را که نرخ شکست فوری آن‌ها می‌تواند بالا باشد ، تخلیه کند و bomblets را که می‌تواند موجب انفجار و کشتن شهروندان حتی چند سال بعد شود ، تخلیه کند .
برای کشورهایی مانند افغانستان ، لیبی ، اوکراین و یمن ، خطرات ممکن است مدت‌ها پس از خاموش شدن سلاح‌ها تحمل کنند . ویتنام نمونه‌ای از آن را فراهم می‌کند . از زمان پایان جنگ در سال ۱۹۷۵ ، حداقل چهل هزار ویتنامی که گمان می‌رود کشته شده‌اند و ۶۰، ۰۰۰ نفر دیگر مجروح شده توسط مین‌های زمینی آمریکا ، گلوله‌های توپ ، بمب‌های خوشه‌ای و دیگر مهمات منفجر نشده در آن زمان منفجر شدند . سپس آن‌ها زمانی منفجر شدند که توسط آشغال - فلزی و کودکان بی‌خبر برخورد شد .
این درس کاملا ً برای کشورهای جنگ‌زده کنونی است . آن‌ها می‌توانند در دهه‌های آتی گرد هم آیند .
در این گزارش گفته شده‌است که نیروهای دولتی و شورشیان تحت حمایت روسیه در شرق اوکراین در حملاتی که سال گذشته آغاز شد ، از موشک‌های خوشه‌ای برای یکدیگر استفاده کردند ، اما استفاده از این سلاح‌ها در ماه فوریه پس از اعلام آتش‌بس اعلام شد .
این گزارش حاکی از آن است که عربستان‌سعودی و احتمالا ً اعضای دیگر ائتلاف به رهبری عربستان‌سعودی که از ماه مارس در حال بمباران شورشیان Houthi در یمن بوده‌اند ، از مهمات خوشه‌ای آمریکایی در این درگیری استفاده کرده‌اند .
مهمات خوشه‌ای را می‌توان به وسیله هواپیما پیاده کرد یا توسط توپخانه و یا سیستم‌های موشکی شلیک کرد . آن‌ها معمولا ً در هوا منفجر می‌شوند، ده‌ها و گاهی صدها of کوچک‌تر در یک منطقه گسترده . آن‌ها برای کشتن یا زخمی کردن هر کسی در مسیر خود طراحی شده‌اند .
همچنین ممکن است bomblets با تاثیر اولیه منفجر شده و به طور موثر به اندازه مین‌های زمینی خطرناک باشند ، زمانی که افراد بی‌احتیاط وارد آن می‌شوند یا جابجا می‌شوند .
نسخه اولیه این مقاله به اشتباه به انطباق آمریکا با معاهده منع مهمات خوشه‌ای اشاره داشت . با توجه به ائتلاف Munition Cluster ، در حالی که ایالات‌متحده تامین مهمات خوشه‌ای خود را کاهش داده‌است ، حق استفاده ، انتقال و انبار کردن آن‌ها را محفوظ نگه می‌دارد . این موردی نیست که ایالات‌متحده به مفاد پیمان پایبند باشد ، حتی با وجود اینکه به معاهده ملحق نشده است .
حزب لیبرال دموکرات آقای ایب hitters heavy ، از جمله Shinjiro Koizumi ، پسر نخست‌وزیر سابق Junichiro Koizumi ، و Yuriko Koike ، فرماندار توکیو را برای مبارزه با آقای Sakima فرستاده‌است . حزب Komeito ، شریک ائتلافی لیبرال دموکرات‌ها در پارلمان نیز آقای Sakima را تایید کرده‌است .
انتخابات زمانی صورت می‌گیرد که آقای ایب به دنبال سیگنال‌هایی می‌گردد که رئیس‌جمهور ترامپ می‌تواند از اتحاد دیرینه امنیت آمریکا با ژاپن عقب‌نشینی کند .
همانطور که ژاپن بر مشاجرات ارضی با چین در دریای شرق چین نظارت دارد و چین مدعی حاکمیت بیش از همه دریای جنوب چین است ، دولت ژاپن پایگاه‌های آمریکا در اوکیناوا را برای امنیت کشور حیاتی می‌داند .
حامیان آقای Sakima در حال آماده شدن برای یک رویداد انتخاباتی هستند. او به کار خود برای کاهش هزینه‌های نهار مدارس و هزینه‌های پزشکی به عنوان شهردار of itLauren برای نیویورک‌تایمز ، اعتراض کرده‌است .
Seiji اندو ، استاد سیاست بین‌المللی دانشگاه Seikei توکیو ، گفت : " برای اداره ایب ، تصویر این است که انتخابات اوکیناوا همان کسی است که آن‌ها باید برنده شوند .
اعلان

نژاد حاکم با نظریات Okinawans و اغلب ambivalent پیچیده است .

منبع سایت سربازی

دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :